Bogatyr Geplaatst 4 juli 2022 Share Geplaatst 4 juli 2022 En die laatste doet nog geen vlieg kwaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicardoKaka8 Geplaatst 4 juli 2022 Share Geplaatst 4 juli 2022 11 minuten geleden zei Bogatyr: Xhaka, Partey, Elneny, Ben Davies, Lucas Moura, son heung min. + De verdachte zou in Barnet wonen Alleen kunnen spelers van de overige clubs toch ook in Noord Londen wonen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 juli 2022 Share Geplaatst 4 juli 2022 Neen het zou van een club zijn die in Noord Londen gelegen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 juli 2022 Share Geplaatst 4 juli 2022 Had die vrouw maar niks uitdagends aan moeten trekken. grapje he trouwens. Hier was toch laatst een discussie over in het SCC gedeelte? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 4 juli 2022 Share Geplaatst 4 juli 2022 3 uur geleden zei Kyrill: Holy Jesus, We have Gabriel Jesus Holy Luis, we have Luis Sinisterra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 juli 2022 Share Geplaatst 4 juli 2022 1 uur geleden zei Aaron21: Xhaka is geen voetballer, dus het lijstje wordt nog wat kleiner. Ik denk serieus dat het wel eens Arsenal speler kan zijn ja. Leno is ook 29 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 4 juli 2022 Share Geplaatst 4 juli 2022 (bewerkt) 13 minutes ago, Kyrill said: Ik denk serieus dat het wel eens Arsenal speler kan zijn ja. Leno is ook 29 komt dat ook in de All for Nothing documentaire? 4 juli 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 juli 2022 Share Geplaatst 4 juli 2022 16 minuten geleden zei Azpi: komt dat ook in de All for Nothing documentaire? Leno zou pas getrouwd zijn, vlak voor de bewuste datum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 juli 2022 Share Geplaatst 5 juli 2022 Hoeft trouwens niet een speler van Spurs of Arsenal te zijn. Schijnt te zijn opgepakt in Noord-London. Niet per sé spelend in Noord-London. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 juli 2022 Share Geplaatst 5 juli 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicardoKaka8 Geplaatst 5 juli 2022 Share Geplaatst 5 juli 2022 Ben wel benieuwd wat de PL volgers denken van zowel Malacia als Sinisterra; denk dat Malacia voldoende minuten zal maken aangezien Telles lijkt te vertrekken, en Shaw nooit een heel seizoen speelt door inconsistentie en fitheid. Maar, gaan ze het redden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 juli 2022 Share Geplaatst 5 juli 2022 35 minuten geleden zei RicardoKaka8: Ben wel benieuwd wat de PL volgers denken van zowel Malacia als Sinisterra; denk dat Malacia voldoende minuten zal maken aangezien Telles lijkt te vertrekken, en Shaw nooit een heel seizoen speelt door inconsistentie en fitheid. Maar, gaan ze het redden? Normaal zou ik zeggen, nee. Maar als zelfs Joel Veltman het al redt/goed genoeg doet bij BHA, sure, why not? Veltman speelt veel meer dan Lamptey bijvoorbeeld, mij betreft erg zonde voor Lamptey. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicardoKaka8 Geplaatst 5 juli 2022 Share Geplaatst 5 juli 2022 2 uur geleden zei Kyrill: Normaal zou ik zeggen, nee. Maar als zelfs Joel Veltman het al redt/goed genoeg doet bij BHA, sure, why not? Veltman speelt veel meer dan Lamptey bijvoorbeeld, mij betreft erg zonde voor Lamptey. Tja, als back wel ander verhaal als bij United. Al heb ik wel wat meer vertrouwen in de kwaliteiten van Ty. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 5 juli 2022 Share Geplaatst 5 juli 2022 3 hours ago, Kyrill said: Normaal zou ik zeggen, nee. Maar als zelfs Joel Veltman het al redt/goed genoeg doet bij BHA, sure, why not? Veltman speelt veel meer dan Lamptey bijvoorbeeld, mij betreft erg zonde voor Lamptey. Lamptey had een hele zware blessure waar hij van teruggekomen is eind vorig seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Op 4-7-2022 om 21:17 zei Azpi: komt dat ook in de All for Nothing documentaire? Die ga jij zkr minstens 3x kijken, zo niet vaker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Ik ga ook wel dat Amazon Prime ding nemen voor dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 17 uur geleden zei RicardoKaka8: Ben wel benieuwd wat de PL volgers denken van zowel Malacia als Sinisterra; denk dat Malacia voldoende minuten zal maken aangezien Telles lijkt te vertrekken, en Shaw nooit een heel seizoen speelt door inconsistentie en fitheid. Maar, gaan ze het redden? Ben ook erg benieuwd naar Sinisterra. Eerder waren er geruchten over Gakpo, die had ik liever zien komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 5 minuten geleden zei Mansveld: Ben ook erg benieuwd naar Sinisterra. Eerder waren er geruchten over Gakpo, die had ik liever zien komen. Gakpo kan je pas betalen, als je Raphinha verkoopt, of een twee andere spelers gok ik zo... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 41 minutes ago, Kyrill said: Die ga jij zkr minstens 3x kijken, zo niet vaker als een comedy ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 57 minuten geleden zei Azpi: als een comedy ja Don't care. Kijken =kijken. Stiekem ben je gewoon Arsenal fan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Zei dus dat Cris flink wil gaan cashen. Is schijnbaar ontevreden dat zn salaris met 25% is verlaagd omdat ze niet top 4 hebben gehaald. Die gaat dus gewoon naar de MLS of een andere willekeurige club die zn salaris wil betalen. Trieste markt nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 denk dat dit een perfecte speler is voor Chelsea Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 Op 4-7-2022 om 14:20 zei Rogier.: Op de bank bedoel je? Als Bruno op 10 gaat spelen, moet Donny gewoon vertrekken. Eerste vervanger zal Eriksen zijn, die eigenlijk gewoon het beste is op die plek. Enige dat ik nog voor me zou kunnen zien is onderstaande, waarbij ik me afvraag of dat houdbaar is in de PL. ----------- spits --------- Bruno - Donny - Sancho ---- Frenkie -- Eriksen --- Dit bewijst dus echt jij bijna tot nooit wat kijkt... Bruno op links? Eriksen op CM? Dan ok nog Donny basis, die hiervoor al nooit basis was.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 Kyrill, hou eens op met provoceren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten