Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Ben wel benieuwd wat de PL volgers denken van zowel Malacia als Sinisterra; denk dat Malacia voldoende minuten zal maken aangezien Telles lijkt te vertrekken, en Shaw nooit een heel seizoen speelt door inconsistentie en fitheid. 

Maar, gaan ze het redden? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei RicardoKaka8:

Ben wel benieuwd wat de PL volgers denken van zowel Malacia als Sinisterra; denk dat Malacia voldoende minuten zal maken aangezien Telles lijkt te vertrekken, en Shaw nooit een heel seizoen speelt door inconsistentie en fitheid. 

Normaal zou ik zeggen, nee. Maar als zelfs Joel Veltman het al redt/goed genoeg doet bij BHA, sure, why not?

Veltman speelt veel meer dan Lamptey bijvoorbeeld, mij betreft erg zonde voor Lamptey.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kyrill:

Normaal zou ik zeggen, nee. Maar als zelfs Joel Veltman het al redt/goed genoeg doet bij BHA, sure, why not?

Veltman speelt veel meer dan Lamptey bijvoorbeeld, mij betreft erg zonde voor Lamptey.

Tja, als back wel ander verhaal als bij United. Al heb ik wel wat meer vertrouwen in de kwaliteiten van Ty. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 hours ago, Kyrill said:

Lamptey had een hele zware blessure waar hij van teruggekomen is eind vorig seizoen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei RicardoKaka8:

Ben ook erg benieuwd naar Sinisterra. Eerder waren er geruchten over Gakpo, die had ik liever zien komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Mansveld:

Ben ook erg benieuwd naar Sinisterra. Eerder waren er geruchten over Gakpo, die had ik liever zien komen.

Gakpo kan je pas betalen, als je Raphinha verkoopt, of een twee andere spelers gok ik zo... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zei dus dat Cris flink wil gaan cashen. Is schijnbaar ontevreden dat zn salaris met 25% is verlaagd omdat ze niet top 4 hebben gehaald. Die gaat dus gewoon naar de MLS of een andere willekeurige club die zn salaris wil betalen. Trieste markt nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-7-2022 om 14:20 zei Rogier.:

Op de bank bedoel je? Als Bruno op 10 gaat spelen, moet Donny gewoon vertrekken. Eerste vervanger zal Eriksen zijn, die eigenlijk gewoon het beste is op die plek. Enige dat ik nog voor me zou kunnen zien is onderstaande, waarbij ik me afvraag of dat houdbaar is in de PL.

----------- spits ---------

Bruno - Donny - Sancho

---- Frenkie -- Eriksen ---

Dit bewijst dus echt jij bijna tot nooit wat kijkt... :classic_rolleyes::cab:

Bruno op links? Eriksen op CM? Dan ok nog  Donny basis, die hiervoor al nooit basis was.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites