Jump to content

Brits voetbal

Baddoo
 Share

Recommended Posts

6 minutes ago, ElMarcos said:

Ik dacht om de gaten in de begroting te dichten. Begreep dat ze er niet zo lekker op staan?

ja voor de FFP regels geloof ik inderdaad dat ze spelers moeten verkopen

2 minutes ago, delichris said:

Everton heeft al meer salaris geboden dan Ajax. Dat is zelfs in het nieuws geweest.

Maar Everton was korter bij Championship dan Champions League vorig seizoen

Al is het wel een grote club natuurlijk

Zojuist zei Azpi:

Maar Everton was korter bij Championship dan Champions League vorig seizoen

Al is het wel een grote club natuurlijk

Spelen in de Premier League of met alle respect de Eredivisie. Ik wist het wel. Lekker in de Premier League.

1 minute ago, ElMarcos said:

De wens is de vader van gedachte? ;)

Meestal ga je voor Ajax spelen zodat je vervolgens naar de Premier League kunt gaan, om vervolgens op de bank te zitten

Maar de CL wedstrijden zijn wel mooi met Ajax. Bovendien kan Bergwijn nog altijd naar Ajax op het einde van zijn carrière 

1 hour ago, Acquafresca said:

De koning heeft verlengd. Veruit beste transfer dat mogelijk was voor ons. 

ja voor 350.000 pond per week, hij wilde zo graag blijven voor de club en de supporters 

17 minuten geleden zei Azpi:

ja voor 350.000 pond per week, hij wilde zo graag blijven voor de club en de supporters 

Sowieso had ie ergens anders meer kunnen verdienen. En wat had je dan willen zien? Dat ie het gratis had gedaan? Het is niet het één of het ander hè.

Just now, Acquafresca said:

Mwaah Azpi. Daarmee haalt hij net de top 15 in de wereld. Terwijl we beide er over eens zijn dat hij zonder enige twijfel in top 5 en wss ook top3 zit qua kunnen en klasse.

Ik weet dat het belachelijk is met de salarissen, maar Liverpool was toch wel altijd een van de clubs geweest die nog een beetje weigerde om daarin mee te gaan. Al is Salah dat wel waard in verhouding tot sommige andere spelers (Lukaku) die ook zulke idiote bedragen verdienen. Is wel leuk voor de PL. Vind het ook irritant als de goede spelers op het einde van hun contract voor nog een laatste dik contract naar Madrid gaan.

3 minutes ago, Lenstra said:

Sowieso had ie ergens anders meer kunnen verdienen. En wat had je dan willen zien? Dat ie het gratis had gedaan? Het is niet het één of het ander hè.

Alleen bij PSG en Real Madrid misschien. Maar ik snap wat je bedoeld. Ik heb dat niet alleen met Salah hoor maar ook met andere spelers die hun contract laten aflopen. 

Manchester United zwaait Dean Henderson uit. De doelman wordt dit seizoen verhuurd aan promovendus Nottingham Forest. Zo kan Henderson alsnog wedstrijden op het hoogste niveau keepen.

Henderson was lange tijd in beeld bij Nottingham, dat lang met Manchester United onderhandelde over het te betalen bedrag. De clubs hebben elkaar uiteindelijk weten te vinden. "Dean is een keeper van topklasse die verlangt naar meer kansen om te spelen en zichzelf te blijven bewijzen op het hoogste niveau", zegt Nottingham-manager Steve Cooper. 

Henderson doorliep de jeugdopleiding van Manchester United en werd al eens verhuurd aan Stockport County, Grimsby Town, Shrewsbury en Sheffield United. Zijn contract bij Manchester United loopt nog twee seizoenen door. De kans dat Henderson nog doorbreekt is klein: een verhuurperiode is vaak bedoeld om de transferwaarde zo hoog mogelijk te houden.

54 minutes ago, Bogatyr said:

CR7 bij Bayern, ik zie het gewoon niet voor me. Best dat die gewoon terug gaat naar Sporting.

Boehly heeft met Mendes gesproken…

2 minutes ago, Bogatyr said:

Gesproken. Kan alleen gesproken zijn ook natuurlijk. En CR7 heeft gezegd dat ie bij Sporting wil spelen.

Ik zie het ook niet gebeuren Ronaldo naar Chelsea. Ik zie Neymar nog eerder komen. De stats die Neymar had onder TT waren indrukwekkend: 65 wedstrijden 52 goals 25 assists = 77 G/A 

Maar Fabrizio Romano zegt dat hij meer ambitie wilt zien… Dan ga je niet naar Sporting

19 minuten geleden zei Azpi:

Ik zie het ook niet gebeuren Ronaldo naar Chelsea. Ik zie Neymar nog eerder komen. De stats die Neymar had onder TT waren indrukwekkend: 65 wedstrijden 52 goals 25 assists = 77 G/A 

Maar Fabrizio Romano zegt dat hij meer ambitie wilt zien… Dan ga je niet naar Sporting

Dacht net gelezen te hebben dat Neymar zou bijtekenen tot 2027? 

Die gaat dus nog ergens flink cashen, want dat gaat weer een bedroevend jaar worden bij Manchester United. Als Ten Hag Frenkie de Jong niet binnenhaalt is zn seizoen al mislukt lijkt me, kan me geen andere speler bedenken die dat kan invullen. Daarnaast treurige verdediging.

Overigens geen verassende transfers in het algemeen tot nu toe. Op die van Malacia na. Volgens mij hebben ze bij Manchester United gevraagd of Erik ten Hag ff een willekeurig talent uit de Eredivisie noemt om die te halen. Alsof die beter is dan Shaw en Telles. Man man man.