Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Alles is tegenwoordig clickbait. En alles heeft zo'n soort van spoed erachter met kernwoorden zoals 'tomorrow', 'now', 'he wants'. Oh en alles is breaking. Stelletje maffers daar. Ik wil gewoon weten waar een speler eventueel naar toe gaat. Of die nu naar de trainings is gereden met zn privé auto kan me niet zo erg boeien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Azpi:

:uhoh: ja United heeft net zo veel kansen als Bournemouth op prijzen dit seizoen want we beginnen allemaal op 0.

TT heeft in elke competitie die hij heeft gespeeld de finale gehaald op 1 na en dat was de CL vorig jaar waar we ongelukkig waren tegen Madrid. Sinds United's laatste prijs hebben wij alle Europese competities gewonnen: EL, CL, Super Cup en World Cup, maar jij denkt serieus dat United net zoveel kans heeft op een prijs? gebaseerd op wat? op de 6e plek van vorig seizoen? Op de transfer van Malacia? op het vertrekken van Ronaldo? 

We gaan het zien dit seizoen. En je kan wel finales halen, maar geen prijs gewonnen. Dus wat is je punt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minutes ago, delichris said:

We gaan het zien dit seizoen. En je kan wel finales halen, maar geen prijs gewonnen. Dus wat is je punt?

om kans te maken om te winnen moet je wel eerst de finale bereiken. En het waren 2 penalties die gemist waren. Dat is gewoon pech. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Azpi:

Dybala lijkt me te licht voor de Premier League. Beetje zoals Di Maria ook nooit slaagde bij United. Eriksen is natuurlijk een klasse speler, maar waarom zou hij naar united gaan als Spurs hem ook wilt hebben?

Citaat

Manchester United lijkt de eerste zomerversterking op korte termijn over de streep te trekken. Christian Eriksen heeft volgens The Athletic een mondeling akkoord bereikt met de club van manager Erik ten Hag.

Eriksen heeft zijn jawoord gegeven aan United, dat nu kan doorpakken. In Manchester ligt een driejarig contract klaar voor de dertigjarige Deen. Als het papierwerk op orde is, ondergaat Eriksen een medische keuring. Door zijn hartaanval van ruim een jaar geleden neemt dat meer tijd in beslag dan gebruikelijk.

Vraag het Eriksen anders zelf. :D 

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Azpi:

meer geld? 

Ik denk dat het iets te maken heeft met nog steeds in de top 5 grootste clubs ter wereld zijn, een leuke trainer hebben, schitterend stadion en ambitie om weer bij de top aan te sluiten. 

Frenkie en Eriksen op het middenveld:< Loopt er ook nog ene Bruno rond.  Ben wel benieuwd wat dit voor Donny gaat betekenen. 

Maandag begint wel lekker hoor, Philips naar City. 

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei delichris:

Velkommen til Manchester United Christian Eriksen  . Een mooie aankoop. Nu wachten op Frenkie. En er is voor Donny nog gewoon plek hoor @La Pulga

Ja dezelfde plek als vorig seizoen, bankie dus. Met Fred, Maccie, Bruno, Frenkie en Christian is echt wel echt weinig plek. Hij zal het vooral moeten laten zien in Europa League wedstrijden en bekerwedstrijden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei delichris:

Velkommen til Manchester United Christian Eriksen :P . Een mooie aankoop. Nu wachten op Frenkie. En er is voor Donny nog gewoon plek hoor @La Pulga

Op de bank bedoel je? Als Bruno op 10 gaat spelen, moet Donny gewoon vertrekken. Eerste vervanger zal Eriksen zijn, die eigenlijk gewoon het beste is op die plek. Enige dat ik nog voor me zou kunnen zien is onderstaande, waarbij ik me afvraag of dat houdbaar is in de PL.

----------- spits ---------

Bruno - Donny - Sancho

---- Frenkie -- Eriksen ---

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, Rogier. said:

----------- spits ---------

Bruno - Donny - Sancho

---- Frenkie -- Eriksen ---

je hebt minstens 1 goede DM nodig daar op dat middenveld 

eigelijk 2 als je weet wat daar achter staat nog

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eriksen is toch geen controleur? Ik ga er vanuit dat ze met de punt naar voren spelen met Eriksen op 10. Bruno Fernandes zal wel ergens op links belanden, maar lijkt me ook een plek voor Rashford. Fred zou dan naast Frenkie moeten staan.

Ik let echt teveel op Manchester United nu trouwens. En ik vind het prima. Heb het idee dat het eindelijk weer iets gaat worden. Terwijl ik Chelsea volg.

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei La Pulga:

O shit, wordt dit een spelletje wie is het?

Dat is het altijd wel in het begin, maar zo deelt de media het. 29 jaar ook, maakt 't lijstje van verdachten weer wat kleiner. 

https://metro.co.uk/2022/07/04/premier-league-footballer-arrested-on-suspicion-of-rape-in-north-london-16941203/?ito=socialmetrouktwitter

bewerkt door RicardoKaka8
Link naar opmerking
Deel via andere websites