Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

14 uur geleden zei La Pulga:

United krijgt wel een eng team zo, nu nog een echte goede nummer 6 en mooi gaan.

Als Pogba naar PSG gaat dan zou ik Camavinga halen als vervanger.

United is nog wel bezig met Camavinga en Goretzka wordt ook genoemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei joostmakaay:

Meh Varane is imo best overrated, vorige seizoen was het af en toe zo lek als een mandje als hij niet naast Ramos stond, was maar goed dat Courtios erin stond voor Real.

Ik vind het wel een vooruitgang ten opzichte van Bailly en Lindelof. Ook iemand met ervaring in de grote duels en dit jaar heeft die Henderson achter zich, dat vind ik de beste Engelse keeper die er is. (wat ook niet moeilijk is met een Pickford als 2e) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei delichris:

De Gea is er ook nog. Ik ben wel benieuwd voor wie Ole gaat kiezen.

Ja jammer dat PSG geen interesse meer had in De Gea en vol voor Donnarumma ging. Hoelang loopt het contract nog van De Gea? Ik zie ook geen club meer wie hem zou willen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei La Pulga:

Ja jammer dat PSG geen interesse meer had in De Gea en vol voor Donnarumma ging. Hoelang loopt het contract nog van De Gea? Ik zie ook geen club meer wie hem zou willen hebben.

Volgens mij nog 1 of 2 jaar. En @Kyrill als je Dean het vertrouwen wilt geven dan zou ik dat wel doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Kyrill:

Arsenal PAS voor het eerst sinds 1994/1995 geen Europees voetbal. Dat doet geen enkele top 6 PL ons na, maar is altijd leuk om op Arsenal te haten ?????

had ze wel de conference league gegund. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Kyrill:

Arsenal PAS voor het eerst sinds 1994/1995 geen Europees voetbal. Dat doet geen enkele top 6 PL ons na, maar is altijd leuk om op Arsenal te haten ?????

Maar Kareltje, mogen wij niet een beetje kritisch zijn over het beleid van Arsenal? Nu halen ze weer een verdediger die gewoon niets kan toevoegen voor een veelste hoog bedrag. Als je Onana voor 5 tot 8 millies kan oppikken en je hebt al niet zulke degelijke keepers (Martinez naar een concurrent laten gaan was ook niet heel handig) dan lig je toch gewoon te slapen.

Wat ze presteerde in 1995 maakt toch ook geen ene mallemoer uit als je naar de toekomst van je eigen clubje zit te kijken? ManUtd werd ook een aantal jaar geleden afgebrand onder Moyes/Van Gaal/Mourinho maar die lijken nu toch ook steeds beter beleid te voeren waardoor ze weer bovenin mee kunnen strijden. Niks mis mee met een beetje kritiek, kan je zelfs nog wel eens sterker van worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei La Pulga:

Maar Kareltje, mogen wij niet een beetje kritisch zijn over het beleid van Arsenal? Nu halen ze weer een verdediger die gewoon niets kan toevoegen voor een veelste hoog bedrag. Als je Onana voor 5 tot 8 millies kan oppikken en je hebt al niet zulke degelijke keepers (Martinez naar een concurrent laten gaan was ook niet heel handig) dan lig je toch gewoon te slapen.

Wat ze presteerde in 1995 maakt toch ook geen ene mallemoer uit als je naar de toekomst van je eigen clubje zit te kijken? ManUtd werd ook een aantal jaar geleden afgebrand onder Moyes/Van Gaal/Mourinho maar die lijken nu toch ook steeds beter beleid te voeren waardoor ze weer bovenin mee kunnen strijden. Niks mis mee met een beetje kritiek, kan je zelfs nog wel eens sterker van worden.

Ja natuurlijk mag kritiek doe ik als fan ook regelmatig. Maar is in Nederland buiten proportioneel kritiek op Arsenal het is factor 7x minimaal meer dan kritiek op Spurs, City, Chelsea etc. Is gewoon totaal niet in verhouding met andere clubs. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Kyrill:

Ja natuurlijk mag kritiek doe ik als fan ook regelmatig. Maar is in Nederland buiten proportioneel kritiek op Arsenal het is factor 7x minimaal meer dan kritiek op Spurs, City, Chelsea etc. Is gewoon totaal niet in verhouding met andere clubs. 

Ik denk dat het bij Nederlanders meer het geval is dat zij erg konden genieten van de tijd van Henry en Bergkamp en sindsdien elk jaar beetje bij beetje maar weer afglijden. Beetje leedvermaak ook. Ik neem aan dat jij ook supporter bent geworden van Arsenal door Henry en Bergkamp? Nou je hebt blijvende supporters en je hebt succes supporters en juist die supporters lachen nu om Arsenal.

Overigens is het beleid van Spurs inderdaad geen haar beter, maar die hebben ook wel echt een lager verwachtingspatroon als Arsenal.

Mij boeit het trouwens niet zo, ik hoopte er gewoon op dat Overmars mijn post zou lezen over Onana en hij dan een berichtje stuurt naar de technische directeur (wie is dat eigenlijk) van Arsenal van hey die La Pulga heeft mij toch een goed idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Kyrill:

Omdat Arsenal ook 7x slechter beleid voert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Er is maar één maar club die in Engeland gehaat wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites