rich ruzzian Geplaatst 19 oktober 2020 Share Geplaatst 19 oktober 2020 Inmiddels wel iets meer duidelijk: https://www.vi.nl/nieuws/liverpool-bevestigt-van-dijk-ontkomt-niet-aan-operatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 29 november 2020 Share Geplaatst 29 november 2020 Bestaan er competities waar de topwedstrijden saaier zijn dan in Engeland. Wat een treurig niveau vanavond zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 14 uur geleden zei Regis: Bestaan er competities waar de topwedstrijden saaier zijn dan in Engeland. Wat een treurig niveau vanavond zeg. Ik heb Chelsea- Spurs niet gezien maar die was saai en kut dus? Arsenal-Wolves was niet al te best voor mij als Arsenal fan. Maar ik heb wel zo nu en dan erg leuke wedstrijden gezien dit seizoen in de PL iig alles wat ik kijk van leeds United maar dat is voor als nog lang geen top team iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 En Partey is voorlopig ook nog niet terug :/ Nou ja volgend jaar grote schoonmaak in de Championship dan maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 25 minuten geleden zei Kyrill: Ik heb Chelsea- Spurs niet gezien maar die was saai en kut dus? Arsenal-Wolves was niet al te best voor mij als Arsenal fan. Maar ik heb wel zo nu en dan erg leuke wedstrijden gezien dit seizoen in de PL iig alles wat ik kijk van leeds United maar dat is voor als nog lang geen top team iig. We zijn Arsenal iig voorbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 (bewerkt) 8 minuten geleden zei Rossi: We zijn Arsenal iig voorbij Wie is we in deze context vriend? Voor welke PL club ben je? 30 november 2020 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 1 minuut geleden zei Kyrill: Wie is we in deze context vriend? Voor welke PL ben je? Leeds Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 1 minuut geleden zei Rossi: Leeds Ik vind Leeds geweldig Ik keek ze al van 2002-2004 ofzo . En dit seizoen heb ik ook minstens 5-6 wedstrijden live van ze gekeken oa iig tegen Villa, City en Everton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 20 minuten geleden zei Kyrill: Ik vind Leeds geweldig Ik keek ze al van 2002-2004 ofzo . En dit seizoen heb ik ook minstens 5-6 wedstrijden live van ze gekeken oa iig tegen Villa, City en Everton Ik volg ze ook al geruime tijd. Het begon in 98 toen ik met Fifa met hen speelde omdat ik Jimmy Floyd Hasselbaink zo'n gave naam vond. Daarna eigenlijk blijven volgen en naar mate ik ouder werd, werd dat steeds serieuzer. Inmiddels ook wat contacten daar. Bezoek aan zowel Elland Road als mijn kennissen stond dit jaar op de planning maar 2020 werkt niet echt mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 december 2020 Share Geplaatst 1 december 2020 Heerlijke loting gisteren voor de derde ronde. Kijk er gigantisch naar uit, één van de mooiste weekenden van het seizoen (samen met 1e ronde DFB Pokal). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 december 2020 Share Geplaatst 3 december 2020 (bewerkt) Op 1-12-2020 om 17:53 zei Sophomore: Heerlijke loting gisteren voor de derde ronde. Kijk er gigantisch naar uit, één van de mooiste weekenden van het seizoen (samen met 1e ronde DFB Pokal). Zou wat zijn gek als die 8e klasser kan stunten tegen Spurs de gedeelde/koploper Iemand hier ook maandag Westham-Villa gekeken? Effe serieus. Villa werd GENAAID en niet voor eerst, noch voor het laatst. Watkins was dus totaal geen buitenspel, de knie van Ogbonna was verder dan het been van Watkins. En dan duurt het al 3 minuten en gaan ze ineens meten vanuit Soucek wtf. Dit is toch niet leuk meer? Je zag ook na afloop het schaamrood op de kaken bij David Moyes die echt dag zo wi je gewoon niet winnen... Wel dom van Watkins dat ie pingel op de lat schiet. 3 december 2020 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 december 2020 Share Geplaatst 5 december 2020 Ziyech weer geblesseerd.. Zuur voor hem, speelde de laatste tijd goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 december 2020 Share Geplaatst 5 december 2020 Bleeft fascinerend die mandekking van Leeds. Phillips die vol mee sprint met zijn man, meters achter de defensieve lijn van Leeds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 5 december 2020 Share Geplaatst 5 december 2020 4 minuten geleden zei Sophomore: Bleeft fascinerend die mandekking van Leeds. Phillips die vol mee sprint met zijn man, meters achter de defensieve lijn van Leeds. Die pass bij de 0-1 ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 6 december 2020 Share Geplaatst 6 december 2020 Toch wel fijn dat er weer wat publiek zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 @Arsène @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 Leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 13 uur geleden zei Sophomore: @Arsène @Kyrill Goedkoop scoren voor twitter likes. United was zo lang geleden ook nog bottom half en die pompen veel meer geld in hun selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 27 minuten geleden zei Kyrill: Goedkoop scoren voor twitter likes. United was zo lang geleden ook nog bottom half en die pompen veel meer geld in hun selectie. Doen alle PL clubs dat niet? En hoezo lang geleden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 7 minuten geleden zei delichris: Doen alle PL clubs dat niet? En hoezo lang geleden? Mijn fout vriendje ik wou zeggen niet zo lang geleden stond United nog zo laag. Klopt doen ze vrijwel allemaal wel maar sommige nog veel meer dan anderen. City heeft alleen al 600 miljoen aan verdedigers uitgegeven zo n beetje laatste 8-10 jaar ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 Twee weken geleden stonden wij nog 15e en nu 5e hahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 10 minuten geleden zei delichris: Twee weken geleden stonden wij nog 15e en nu 5e hahaha. Dat bedoel ik dus haha. Zeer knap (helaas) 5 uitduels winnen na een achterstand... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 22 minuten geleden zei Kyrill: Dat bedoel ik dus haha. Zeer knap (helaas) 5 uitduels winnen na een achterstand... We zijn niet voor niets de Comback Kings. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 Wat was de eindstand begin november? En daarbij (jarenlang) winnen in fergie-time maakt je geen comeback king maar eerder het lievelingetje van de FA. Want het ging vaak gepaard met dubieuze beslissingen en/of extra blessuretijd op blessuretijd. Hoe geweldig zou een 0-1 in de laatste minuut zijn op de 20e van december. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 Auba weer gescoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten