Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

14 uur geleden zei Regis:

Bestaan er competities waar de topwedstrijden saaier zijn dan in Engeland. Wat een treurig niveau vanavond zeg.

Ik heb Chelsea- Spurs niet gezien maar die was saai en kut dus?

Arsenal-Wolves was niet al te best voor mij als Arsenal fan.  Maar ik heb wel zo nu en dan erg leuke wedstrijden gezien dit seizoen in de PL iig alles wat ik kijk van leeds United maar dat is voor als nog lang geen top team iig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Kyrill:

Ik heb Chelsea- Spurs niet gezien maar die was saai en kut dus?

Arsenal-Wolves was niet al te best voor mij als Arsenal fan.  Maar ik heb wel zo nu en dan erg leuke wedstrijden gezien dit seizoen in de PL iig alles wat ik kijk van leeds United maar dat is voor als nog lang geen top team iig.

We zijn Arsenal iig voorbij:classic_tongue:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Kyrill:

Ik vind Leeds geweldig _O_ Ik keek ze al van 2002-2004 ofzo . En dit seizoen heb ik ook minstens 5-6 wedstrijden live van ze gekeken oa iig tegen Villa, City en Everton 

Ik volg ze ook al geruime tijd. Het begon in 98 toen ik met Fifa met hen speelde omdat ik Jimmy Floyd Hasselbaink zo'n gave naam vond. Daarna eigenlijk blijven volgen en naar mate ik ouder werd, werd dat steeds serieuzer. Inmiddels ook wat contacten daar. Bezoek aan zowel Elland Road als mijn kennissen stond dit jaar op de planning maar 2020 werkt niet echt mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-12-2020 om 17:53 zei Sophomore:

Heerlijke loting gisteren voor de derde ronde. Kijk er gigantisch naar uit, één van de mooiste weekenden van het seizoen (samen met 1e ronde DFB Pokal). 

Zou wat zijn gek als die 8e klasser kan stunten tegen Spurs de gedeelde/koploper :-D

Iemand hier ook maandag Westham-Villa gekeken? Effe serieus. Villa werd GENAAID en niet voor eerst, noch voor het laatst. Watkins was dus totaal geen buitenspel, de knie van Ogbonna was verder dan het been van Watkins. En dan duurt het al 3 minuten en gaan ze ineens meten vanuit Soucek wtf. Dit is toch niet leuk meer? Je zag ook na afloop het schaamrood op de kaken bij David Moyes die echt dag zo wi je gewoon niet winnen... Wel dom van Watkins dat ie pingel op de lat schiet.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei delichris:

Doen alle PL clubs dat niet? En hoezo lang geleden?

Mijn fout vriendje ik wou zeggen niet zo lang geleden stond United nog zo laag. Klopt doen ze vrijwel allemaal wel maar sommige nog veel meer dan anderen. City heeft alleen al 600 miljoen aan verdedigers uitgegeven zo n beetje laatste 8-10 jaar ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat was de eindstand begin november? En daarbij (jarenlang) winnen in fergie-time maakt je geen comeback king maar eerder het lievelingetje van de FA. Want het ging vaak gepaard met dubieuze beslissingen en/of extra blessuretijd op blessuretijd. Hoe geweldig zou een 0-1 in de laatste minuut zijn op de 20e van december.

Link naar opmerking
Deel via andere websites