Steels Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 8 minuten geleden zei Kyrill: Die kunnen iig bij elkaar in de poule ja iig bij FM,klopt... of ze in echt al gedaan hebben weet ik even zo snel niet... Zaten enkele jaren geleden samen in een Europa League poule dacht ik.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 37 minuten geleden zei Steels: RB Leipzig en RB Salzburg hebben toch ook al Europees tegen elkaar gespeeld? Nu je dat zegt. Die kunnen elkaar ook tegen komen ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 Wat stom van Tammy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 1 minuut geleden zei cimbomcu: Wat stom van Tammy Nou, dat was echt onnodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 (bewerkt) Edit laat maar pingel weggeven met hands... 6 januari 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 3 uur geleden zei Steels: RB Leipzig en RB Salzburg hebben toch ook al Europees tegen elkaar gespeeld? Red Bull Salzburg is dan ook eigendom van Red Bull en RasenBallsport Leipzig van werknemer van Red Bull. Op papier dus niet dezelfde eigenaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Tim': Red Bull Salzburg is dan ook eigendom van Red Bull en RasenBallsport Leipzig van werknemer van Red Bull. Op papier dus niet dezelfde eigenaar. Als ik zo je post lees is toch beide eigendom van Red Bull of zie ik dat verkeerd? Want RassenBall Sport is toch in feite synoniem of zelfde als Red Bull Leipzig? Leipzig is toch sowieso ongekend omdat ze constructie hebben qua eigendom die eigenlijk niet toegestaan is in Duitsland? 6 januari 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: Als ik zo je post lees is toch beide eigendom van Red Bull of zie ik dat verkeerd? Want RassenBall Sport is toch in feite synoniem of zelfde als Red Bull Leipzig? Leipzig is toch sowieso ongekend omdat ze constructie hebben qua eigendom die eigenlijk niet toegestaan is in Duitsland? Nee, het is niet zo dat het niet toegestaan is, ze zoeken alleen de absolute randjes op van wat mag. Bij Duitse clubs kun je over het algemeen lid worden en eventueel een deel van de aandelen in handen krijgen. Een minimum van 50 procent + 1 aandeel moet in handen zijn van leden. Bij Leipzig is een lidmaatschap zo goed als onbetaalbaar en je mag niet zomaar lid worden. Daardoor zijn er maar weinig leden, die 'toevallig' allemaal voor Red Bull werken. Daardoor is het bedrijf in de praktijk wel eigenaar van de club, maar op papier hebben die leden een meerderheid aan aandelen (zoals ook verplicht). In Salzburg is Red Bull gewoon volledig eigenaar van de club, ook op papier. Dus in de praktijk zijn ze wel beiden eigendom van Red Bull, maar puur volgens de boeken voldoen ze aan alle Duitse regeltjes. En Red Bull Leipzig mag de club niet heten volgens Duitse regels, dus hebben ze er RasenBallsport van gemaakt (vrij vertaald 'grasbalsport') zodat het afgekort nog steeds RB Leipzig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 Dat juve is slechttttt zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 Ik heb de indruk dat Jose zo snel mogelijk zijn ontslagpremie wil opstrijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 AS Roma - Juventus, wat een pot zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 Tip voor Juventus: Geef de Ligt een shirt zonder mouwen, want hij denkt teveel dat ie handballer is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 13 januari 2022 Share Geplaatst 13 januari 2022 Fiorentina met 1-2 voor tegen Napoli. Beide een rode kaart, vervolgens gaat Fabian Ruiz van Napoli er ook nog af met rood waarna Petagna van Napoli in 90+4 de gelijkmaker maakt. Mooi man! Die Italiaanse potjes vind ik steeds leuker om te kijken de laatste maanden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 18 januari 2022 Share Geplaatst 18 januari 2022 Bevel van hogerhand zeker om Milan te naaien? Eerst Napoli, dan dit. Om nog maar die farce tegen Atletico er niet bij te halen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 28 januari 2022 Share Geplaatst 28 januari 2022 Vette transfer hoor. Nu hopen dat die het ook op een niveautje hoger kan laten zien. Vind het op zich wel een toffe speler om naar te kijken. Ook wel weer een speler die ik vooral uit FM ken en hem in FM16 of 17 al eens in mijn Partizan elftal had staan Altijd tof om dan een speler zulke stappen te zien maken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 28 januari 2022 Share Geplaatst 28 januari 2022 Ik vind het heel opvallend dat een club die zo'n verlies optekent (zoals de meeste, maar wel grootste van italie), die daarnaast ook nog een hoop betalingen heeft uitstaan (oa Chiesa), en geen significate transferwinsten heeft geboekt (romero en ronaldo beide 15m), en een reelle kans dat de CL wordt gemist) eventjes 70M op tafel kan leggen. het zal wel allemaal binnen Financial fair play papier regels zijn. maar betekent niet dat het zoals bij Barcelona enorm stinkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 februari 2022 Share Geplaatst 5 februari 2022 Ik dacht, laat ik eens Inter - Milaan bekijken want dat is meestal wel oke. Nu hoor ik weer Emile, terug naar Utrecht - Cambuur dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 februari 2022 Share Geplaatst 5 februari 2022 Giroud doet Inter even pijn. Spanning weer helemaal terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 februari 2022 Share Geplaatst 5 februari 2022 Inzaghi met z’n gare wissels. Persic en Martinez eruit was dodelijk voor het team. Ze hadden AC kunnen slopen maar besloten achteruit te gaan. AC wel echt matig zeg, Diaz en Messias vielen wel goed in maar verder was het vrij matig. Keeper is wel prima trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 6 februari 2022 Share Geplaatst 6 februari 2022 Geen Tomori, geen Rebic, geen Zlatan. ja natuurlijk waren ze matig tegen een team dat sowieso op papier al beter is als ze volledig fit zijn. Inter wordt sowieso toch kampioen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 februari 2022 Share Geplaatst 6 februari 2022 Knap gedaan van Milan, is ook maar een matig team. Maar wel eindelijk wat beleid daar lijkt het en toch maar 1 punt achter. Ben benieuwd naar Vlahovic bij Juventus btw, wat een spits is dat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 6 februari 2022 Share Geplaatst 6 februari 2022 3 uur geleden zei cimbomcu: Knap gedaan van Milan, is ook maar een matig team. Maar wel eindelijk wat beleid daar lijkt het en toch maar 1 punt achter. Ben benieuwd naar Vlahovic bij Juventus btw, wat een spits is dat zeg. omdat het praktische het enige team in de top4 is dat niet op financiele zeepbellen is gebouwd Atalanta uitgezonderd. Geldwolven als Donnarumma (en Hakan) staan absoluut niet boven de club, lekker Raiola een neus gezet ipv zich te laten chanteren, en die nu mag uitleggen waarm zijn prodige op de bank zit te verslijten in parijs Maldini doet idd een fantastische job daar. Stel je voor dat hij er was tijdens Fasobelli en hij 200m had mogen uitgeven. Op een andere noot, ik denk dat ze zich bij Roma al flink Mourinho aan het beklagen zijn. 0-0 tegen nr 19 genoa thuis met een man meer voor 20min. Zit geen vooruitgang in, en nu zitten ze met een financieel blok aan hun been als ze hem willen ontslaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 februari 2022 Share Geplaatst 12 februari 2022 Is niet te zien aan het veldspel iig dat Napoli en Inter de nummers 2 en 1 van Serie A zijn... Behoorlijk langzaam tempo en slecht niveau. Amper echte kansen en goed voetbal...iig 2e helft niet tot dusver.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 maart 2022 Share Geplaatst 1 maart 2022 (bewerkt) https://www.whoscored.com/Players/343308/Show/Teun-Koopmeiners Meer dan prima cijfers voor een cv/dm/cm volgens velen op dit forum weinig van kon/kan...... 2 assists in EL in 2x invallen bijvoorbeeld meer dan keurig. 1 maart 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 maart 2022 Share Geplaatst 1 maart 2022 Gisteren toevallig die pot gekeken. Of naja, hij stond aan tijdens wat potjes COD. Wel lachen hoor. Als een soort valse nummer 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten