Yves Geplaatst 16 oktober 2016 Share Geplaatst 16 oktober 2016 (bewerkt) [CENTER] [img]https://i.gyazo.com/ba216d5b987e37aba8b5832687a54b97.png[/img] Aangezien @Chimpa lijkt spoorloos te zijn en daardoor het songfestival op zijn oor ligt, en The Voice van @Jeroen. niet van de grond lijkt te gaan komen wil ik het eens proberen met een eigen initiatief. Welkom bij Band Manager! [img]https://i.gyazo.com/a0b33d94d2ac8721242a8eba392d389c.png[/img] [img]https://i.gyazo.com/e10d70e4a78927597c339788011d12b9.png[/img] Onduidelijkheden? Vragen? Twijfels? SHOOT !!! [SPOILER=Inschrijvingen] [B]Richar[SIZE=14px]ð[/SIZE][/B][B] - Rich Art Records bas2204 - Men On The Run Records Niejo101 - Matrix Records Grote Ree - Seger Louis XIV - Rêver en Rouge Platina32 - Platinum Records Chiemel - CS Record Label Jeroen. - Seal the Deal Records Lakigigar - Laki Records Hansje - Motoko Records steijns - MAST Produktie Erwin. - HEMA Records Yves - Toilet Duck Recordings[/B] [/SPOILER][/CENTER] 30 januari 2017 bewerkt door Yves Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 16 oktober 2016 Auteur Share Geplaatst 16 oktober 2016 Nog een extra tip: zoek niet té obscure bands uit, zorg dat er voldoende materiaal van hen vindbaar is want elke ronde heeft zijn eigen specifieke opdracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 16 oktober 2016 Share Geplaatst 16 oktober 2016 Ik zal binnenkort eens gaan zoeken Yves Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 16 oktober 2016 Auteur Share Geplaatst 16 oktober 2016 Ik zal binnenkort eens gaan zoeken Yves Topper! Als je wil mag je al een naam voor je label verzinnen en ff laten weten. Het plan is dat ik daar dan een logootje van maak :) Je mag er ook zelf een maken/doorsturen natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 oktober 2016 Share Geplaatst 16 oktober 2016 Labelnaam gestuurd. Nu even kijken wat ik ga inzenden. Heb al een leuk bandje op het oog. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 16 oktober 2016 Share Geplaatst 16 oktober 2016 @Yves Het wordt iig "Men on the Run Records", afgekort MRR. Over de bands ga ik me de komende dagen even buigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 17 oktober 2016 Share Geplaatst 17 oktober 2016 Wow, dit zijn goede ontwikkelingen @Yves! Ik doe zeker mee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 18 oktober 2016 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2016 [quote name='Grote Ree']Wow, dit zijn goede ontwikkelingen @Yves! Ik doe zeker mee![/QUOTE] Blij om te horen, verzin alvast maar al de naam van je platenlabel ;) Ik neem ondertussen ook de vrijheid even wat mensen een mention te sturen, met ons viertjes wordt het wat dunnetjes anders :o @Zeus @Hansje @Rogier. @himan @Jeroen. @Chiemel @Chimpa @King XVI @woutertwente @Platina32 @QuaLyon @Erwin. @Lakigigar @steijns @Djordison @Viva La Vida @Vilhena @Lazvic @Tijn @Östlund @MetalMichael @Simonsav @Niejo101 @Kloppie @Kyrill Mochten de andere deelnemers nog muziekminnende mensen kennen die ik iet in de lijst opnam, by all means geef ze even een seintje ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 18 oktober 2016 Share Geplaatst 18 oktober 2016 Klinkt leuk! Maar wellicht snap ik het niet helemaal goed. Mag je voor ronde 1 nu slechts één, of al vijf bands insturen? Mijn labelnaam? Matrix Records Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 18 oktober 2016 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2016 Klinkt leuk! Maar wellicht snap ik het niet helemaal goed. Mag je voor ronde 1 nu slechts één, of al vijf bands insturen? Mijn labelnaam? Matrix Records Je mag er al 5 insturen hoor. Met die bands zul je de opdrachten moeten volbrengen, als ze het halen want elke ronde vallen enkele bands af. Hoeveel dat er per ronde zijn zal afhangen van het aantal deelnemers en bands. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 18 oktober 2016 Share Geplaatst 18 oktober 2016 Ga het straks eens beter lezen maar ik reserveer alvast een plekje ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 18 oktober 2016 Share Geplaatst 18 oktober 2016 Mochten er door twee (of meerdere personen) dezelfde band worden gekozen, wordt er dan geloot wie de band krijgt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 18 oktober 2016 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2016 Ga het straks eens beter lezen maar ik reserveer alvast een plekje ;c Topper! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 18 oktober 2016 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2016 Mochten er door twee (of meerdere personen) dezelfde band worden gekozen, wordt er dan geloot wie de band krijgt? Hah goeie vraag, ik ben geneigd de manager die de band het eerst claimde ("contracteerde") de voorkeur te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 18 oktober 2016 Share Geplaatst 18 oktober 2016 ik snap het niet, ik wil wel meedoen. Dus wat moet ik nu doen. Hier in een post mijn labelnaam plaatsen, en dan 5 bands (video's zonder dat je de bandleden herkent) insturen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 18 oktober 2016 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2016 ik snap het niet, ik wil wel meedoen. Dus wat moet ik nu doen. Hier in een post mijn labelnaam plaatsen, en dan 5 bands (video's zonder dat je de bandleden herkent) insturen? Je snapt het! Perfect! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 18 oktober 2016 Share Geplaatst 18 oktober 2016 opsturen in PM of hier plaatsen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 18 oktober 2016 Share Geplaatst 18 oktober 2016 Ik weet alleen niet hoe obscuur ik het moet gaan zoeken, en hoe obscuur ze moeten zijn. En wat als mensen de platenhoes van de band herkennen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 18 oktober 2016 Share Geplaatst 18 oktober 2016 Als ik het uit de omschrijving goed begrijp, moet je ervoor zorgen dat het niet te bekend is, maar dat er meer dan genoeg (verschillende soorten) video's beschikbaar moeten zijn om aan alle opdrachten te kunnen voldoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 18 oktober 2016 Share Geplaatst 18 oktober 2016 Dus het is zaak om zo divers mogelijke bands te 'contracteren', zodat je voor elke ronde wel iets hebt? Ik snap het nog niet 100%, maar het lijkt me wel een leuk idee, dus schrijf me maar in. Mijn label heet als vanzelfsprekend Platinum Records. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 oktober 2016 Share Geplaatst 18 oktober 2016 Ga namens CS Record Label wat research doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 18 oktober 2016 Share Geplaatst 18 oktober 2016 Ik doe ook wel mee. Seal The Deal Records. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 18 oktober 2016 Share Geplaatst 18 oktober 2016 Mooi initiatied @Yves , ik ben vereerd met de mention. Maar hiphop is niet zo populair als de andere genre's voor een topic als deze is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 18 oktober 2016 Share Geplaatst 18 oktober 2016 (bewerkt) Laki Records, it is. 18 oktober 2016 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 19 oktober 2016 Share Geplaatst 19 oktober 2016 Veel mysterie rond nieuw Belgisch platenlabel Motoko Records 18-10-2016 - Van de redactie Een kleine schokgolf ging gisteren door het Belgische muzieklandschap. Duizenden kleine bands kregen een brief in de bus van Motoko Records, een gloednieuw platenlabel dat vooralsnog gehuld is in mysterie. Volgens de brief is het label op zoek naar 'bands die door de grote maatschappijen als niet-verkoopbaar worden gezien' en verkiest het 'kunst boven commercie, zonder naar genres te kijken'. Geïnteresseerde bands zijn welkom op try-outs die dit weekend doorgaan in muziekcentrum Trix in Antwerpen. Wie achter Motoko Records zit is nog onduidelijk, maar er gaan geruchten dat de excentrieke miljonair Hans Van Avondt, die zijn fortuin vergaarde met het omvormen van verlieslatende bedrijven naar bloeiende coöperatieven, achter de oprichting zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten