Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Band Manager 2016-17

Yves

Aanbevolen berichten

[CENTER] [img]https://i.gyazo.com/ba216d5b987e37aba8b5832687a54b97.png[/img] Aangezien @Chimpa lijkt spoorloos te zijn en daardoor het songfestival op zijn oor ligt, en The Voice van @Jeroen. niet van de grond lijkt te gaan komen wil ik het eens proberen met een eigen initiatief. Welkom bij Band Manager! [img]https://i.gyazo.com/a0b33d94d2ac8721242a8eba392d389c.png[/img] [img]https://i.gyazo.com/e10d70e4a78927597c339788011d12b9.png[/img] Onduidelijkheden? Vragen? Twijfels? SHOOT !!! [SPOILER=Inschrijvingen] [B]Richar[SIZE=14px]ð[/SIZE][/B][B] - Rich Art Records bas2204 - Men On The Run Records Niejo101 - Matrix Records Grote Ree - Seger Louis XIV - Rêver en Rouge Platina32 - Platinum Records Chiemel - CS Record Label Jeroen. - Seal the Deal Records Lakigigar - Laki Records Hansje - Motoko Records steijns - MAST Produktie Erwin. - HEMA Records Yves - Toilet Duck Recordings[/B] [/SPOILER][/CENTER] bewerkt door Yves
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 417
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik zal binnenkort eens gaan zoeken Yves

Topper! Als je wil mag je al een naam voor je label verzinnen en ff laten weten. Het plan is dat ik daar dan een logootje van maak :) Je mag er ook zelf een maken/doorsturen natuurlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Grote Ree']Wow, dit zijn goede ontwikkelingen @Yves! Ik doe zeker mee![/QUOTE] Blij om te horen, verzin alvast maar al de naam van je platenlabel ;) Ik neem ondertussen ook de vrijheid even wat mensen een mention te sturen, met ons viertjes wordt het wat dunnetjes anders :o @Zeus @Hansje @Rogier. @himan @Jeroen. @Chiemel @Chimpa @King XVI @woutertwente @Platina32 @QuaLyon @Erwin. @Lakigigar @steijns @Djordison @Viva La Vida @Vilhena @Lazvic @Tijn @Östlund @MetalMichael @Simonsav @Niejo101 @Kloppie @Kyrill Mochten de andere deelnemers nog muziekminnende mensen kennen die ik iet in de lijst opnam, by all means geef ze even een seintje ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt leuk! Maar wellicht snap ik het niet helemaal goed. Mag je voor ronde 1 nu slechts één, of al vijf bands insturen?

Mijn labelnaam? Matrix Records

Je mag er al 5 insturen hoor. Met die bands zul je de opdrachten moeten volbrengen, als ze het halen want elke ronde vallen enkele bands af. Hoeveel dat er per ronde zijn zal afhangen van het aantal deelnemers en bands.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mochten er door twee (of meerdere personen) dezelfde band worden gekozen, wordt er dan geloot wie de band krijgt?

Hah goeie vraag, ik ben geneigd de manager die de band het eerst claimde ("contracteerde") de voorkeur te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel mysterie rond nieuw Belgisch platenlabel Motoko Records

18-10-2016 - Van de redactie

Een kleine schokgolf ging gisteren door het Belgische muzieklandschap. Duizenden kleine bands kregen een brief in de bus van Motoko Records, een gloednieuw platenlabel dat vooralsnog gehuld is in mysterie. Volgens de brief is het label op zoek naar 'bands die door de grote maatschappijen als niet-verkoopbaar worden gezien' en verkiest het 'kunst boven commercie, zonder naar genres te kijken'. Geïnteresseerde bands zijn welkom op try-outs die dit weekend doorgaan in muziekcentrum Trix in Antwerpen. Wie achter Motoko Records zit is nog onduidelijk, maar er gaan geruchten dat de excentrieke miljonair Hans Van Avondt, die zijn fortuin vergaarde met het omvormen van verlieslatende bedrijven naar bloeiende coöperatieven, achter de oprichting zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites