Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Helmond gewoon in beide wedstrijden de betere ploeg geweest. Ongelooflijk hoe Roda dit weer heeft gered. Hoop dat ze tegen Cambuur gaan spelen, dat zie ik ze echt niet redden.

NAC nu wel door, 2-0 op Volendam. Lastige potjes volgende week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helmond gewoon in beide wedstrijden de betere ploeg geweest. Ongelooflijk hoe Roda dit weer heeft gered. Hoop dat ze tegen Cambuur gaan spelen, dat zie ik ze echt niet redden.

NAC nu wel door, 2-0 op Volendam. Lastige potjes volgende week.

Zonde dat NEC en NAC tegen elkaar moeten. NAC hoort im de eredivisie. Had ze liever tegen Roda gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rutjes met de assist :-D

Volgens mij was ik de enige hier die blij was met de 1-1 van Van Velzen. Snap sowieso niet waarom Badibanga de voorkeur krijgt boven hem.

Maar goed Roda heeft meer dan een helft met 10 man gespeeld, door wederom een arbitrale dwaling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe het ook afloopt, een van de twee rivalen gaat het nieuwe seizoen getraumatiseerd beginnen.

Je kunt ook overdrijven he ;e.

Als Roda wint zal niemand dat raar vinden en zullen de spelers van MVV echt niet getraumatiseerd zijn.

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij kent geen echte MVV-supporters he? Die leven al jaren toe naar een mogelijke promotie. Nu krijgen ze de kans tegen een, in hun ogen, gehate rivaal. Dat doet wat met de psyche als dat misgaat en zoiets zou zomaar op de selectie kunnen overslaan. 'Tuurlijk, d'r zullen er ook tussenzitten die het wat beter kunnen relativeren, maar zo'n nederlaag tegen een rivaal in een wedstrijd waar zoveel op het spel staat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij kent geen echte MVV-supporters he? Die leven al jaren toe naar een mogelijke promotie. Nu krijgen ze de kans tegen een, in hun ogen, gehate rivaal. Dat doet wat met de psyche als dat misgaat en zoiets zou zomaar op de selectie kunnen overslaan. 'Tuurlijk, d'r zullen er ook tussenzitten die het wat beter kunnen relativeren, maar zo'n nederlaag tegen een rivaal in een wedstrijd waar zoveel op het spel staat...

Oh je hebt het over de supporters, ik dacht dat je het over de elftallen had. Ja op het gebied van de supporters ligt dit heel erg gevoelig bij beide ploegen.

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat dat zo simpel? Gezien het derbykarakter had ik zware controles bij de kaartverkoop verwacht.

Ja, vriend van me heeft dat geregeld. Werk zelf ook in Maastricht. Al denk ik wel dat hij zijn adres heeft moeten opgeven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan alleen maar misgaan. Enorm veel mensen uit omgeving Kerkrade online kaarten gekocht voor de thuisvakken, mag hopen dat die allemaal geblokkeerd kunnen worden. Wil niet weten wat er allemaal gaat gebeuren als die op de verkeerde plekken naast de verkeerde mensen zitten donderdag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopen op MVV donderdag, dat enge Roda mag er heel gauw uit en heb door de jaren heen wel sympathie gekregen voor MVV. Mede door de beste man die hierboven gepost heeft, maar vind het sowieso wel een geinig clubje. Zou ze weleens in de Eredivisie willen zien, al vraag ik me af hoe ze het dan qua financiën en selectiebeleid gaan doen. Al heb je met 't Bies wel een potentiële topscorer in huis, dat is al heel wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites