Michaelinho* Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 9 minuten geleden zei Kyrill: Jij wint liever 0-3 dan 1-6? Het gaat er meer om dat het defensief gewoon heel erg pover is. Je weet al dat je er altijd minimaal 1 weggeeft. Leuk dat je er dan in sommige wedstrijden 6 maakt. Maar tegen een Rangers heb je hier dus niks aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 17 minuten geleden zei Michaelinho*: Het gaat er meer om dat het defensief gewoon heel erg pover is. Je weet al dat je er altijd minimaal 1 weggeeft. Leuk dat je er dan in sommige wedstrijden 6 maakt. Maar tegen een Rangers heb je hier dus niks aan. Ik plaagde je maar, geloof je direct. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Jaloers op Simons hoor. Heerlijke speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 9 minuten geleden zei Thierryvane: Jaloers op Simons hoor. Heerlijke speler. PSV zal ‘m wel weer voor 15 miljoen verkopen volgend jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 17 minuten geleden zei Michaelinho*: PSV zal ‘m wel weer voor 15 miljoen verkopen volgend jaar Zoiets zal wel in zijn contract opgenomen zijn inderdaad. Zou jammer zijn want het is een melkkoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Gaat er behalve El Ghazi () nog iets gebeuren vandaag? Anders is het toch echt wel een hele dikke domper op wat leek te beginnen als een goede transferwindow. Hoever lijkt al helemaal uit beeld te zijn. De Jong er al geblesseerd uit, geen vervanger. En nee, Vinicius tel ik niet mee. Madueke geblesseerd en geen vervanger. We kunnen toch niet het hele jaar op Saibari vertrouwen. Oja en dan zullen we vandaag of morgen Gakpo nog wel verkopen voor te weinig (in het licht van de idiote bedragen van de laatste dagen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Zijn zelfs geruchten dat Vinicius nog weggaat. Ik ben allesbehalve fan van hem maar dan heb je niet echt een spits meer na de Jong, of Saibari moet dat goed gaan doen dat kan ik nog niet echt inschatten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Is Van Ewijk niet wat voor PSV? Beetje het Dumfries-traject doorlopen? Hoever (zag je gelukkig niet aankomen...) kan er vrij weinig van en Mwene ben ik ook geen fan van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 30 minuten geleden zei Erwin.: Zijn zelfs geruchten dat Vinicius nog weggaat. Ik ben allesbehalve fan van hem maar dan heb je niet echt een spits meer na de Jong, of Saibari moet dat goed gaan doen dat kan ik nog niet echt inschatten. Met Vinicius heb je ook geen spits achter De Jong . Laat hem maar vertrekken, die hoef ik echt niet meer te zien bij PSV. Maar eens, dan heb je dus echt helemaal niks meer voorin. Zojuist zei Thierryvane: Is Van Ewijk niet wat voor PSV? Beetje het Dumfries-traject doorlopen? Hoever (zag je gelukkig niet aankomen...) kan er vrij weinig van en Mwene ben ik ook geen fan van. Als de geruchten over Vinicius kloppen dan ligt de prio toch echt voorin ben ik bang. Zeker als Gakpo nog weg gaat.Zou Southampton wel echt een belachelijke keuze vinden. Dan gaat ‘ie echt alleen voor het salaris. Ja en de sterkte van de competitie. Heb echt geen idee wat ze in Eindhoven hebben zitten doen de afgelopen weken. Je ziet toch al weken aankomen dat je zo met een gemankeerde voorhoede zit. Of men heeft gegokt op de verkoop van Gakpo en kan zonder die euro’s niks meer doen. Als Slot het met die 15-16 nieuwe spelers aan het draaien krijgt zie ik ons zo maar derde worden dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 https://www.vi.nl/nieuws/psv-denkt-aan-tsygankov-als-gakpo-vervanger Vet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Gelukkig is Stengs inmiddels al verhuurd aan Overmars Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Heb veel liever een vervanger voor de LB positie dan voor de RB positie. Tsygankov heeft volgens Transfermarkt (zegt niet alles natuurlijk) een waarde van 25m, benieuwd hoe dat gefinancierd gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 53 minuten geleden zei joostmakaay: Heb veel liever een vervanger voor de LB positie dan voor de RB positie. Tsygankov heeft volgens Transfermarkt (zegt niet alles natuurlijk) een waarde van 25m, benieuwd hoe dat gefinancierd gaat worden. Tja van het geld van Gakpo dan. Kan me nog wel voorstellen dat vanwege de situatie in Oekraïne hij mogelijk wat goedkoper te halen is. En de waardes van Transfermarkt zijn ook allesbehalve heilig natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Ben vooral teleurgesteld dat ik niks hoor over mogelijke verdedigende versterkingen. Voorin maak ik me niet zo druk om, dat komt toch wel goed. Maar op de back posities is het toch wel echt behelpen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 1 uur geleden zei joostmakaay: Heb veel liever een vervanger voor de LB positie dan voor de RB positie. Tsygankov heeft volgens Transfermarkt (zegt niet alles natuurlijk) een waarde van 25m, benieuwd hoe dat gefinancierd gaat worden. Wel nog maar één jaar contract toch? Al zal er alsnog wel genoeg geld voor betaald moeten worden. En hij had ook dezelfde zaakwaarnemer als Gakpo, hoorde ik. Dus misschien is daar ergens nog iets mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 1 uur geleden zei LouisPSV: Ben vooral teleurgesteld dat ik niks hoor over mogelijke verdedigende versterkingen. Voorin maak ik me niet zo druk om, dat komt toch wel goed. Maar op de back posities is het toch wel echt behelpen hoor. Voorin is de spoeling anders bijzonder dun. Ook al is El Ghazi nu rond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 4 uur geleden zei LouisPSV: Ben vooral teleurgesteld dat ik niks hoor over mogelijke verdedigende versterkingen. Voorin maak ik me niet zo druk om, dat komt toch wel goed. Maar op de back posities is het toch wel echt behelpen hoor. Uiteindelijk krijg je Boscagli en Mauro Jr nog terug. Max is wel echt klaar, die transfer naar Duitsland had wel gemogen. Vraag me af of ze wel een vervanger op het oog hadden. Toch weer een tegendoelpunt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Al krijg je elke wedstrijd een tegengoal, zolang je er eentje meer scoort dan je tegenstander, win je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Op 28-8-2022 om 17:13 zei Thierryvane: Jaloers op Simons hoor. Heerlijke speler. Volendam was niet best, maar toch. Genieten weer van Xavi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 En maak je er een minder dan verlies je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Zelfs in een pot als deze speelt Max een 6je, Savio daarentegen gaan we nog wel plezier aan beleven zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Ruud schijnt gezegd te hebben dat er sowieso geen speler meer komt? Jammer als Gakpo nog wel gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Citaat New in tonight: #Chelsea contacts #PSV to sign midfielder Ibrahim Sangaré. Verrassend nieuws: #Chelsea meldt zich bij #PSV voor Ibrahim Sangaré en wil hem alsnog kopen. Range van 40-45 miljoen euro. Zo meer: #AD #ED Ook in dit topic: succes met de laatste uurtjes mannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Neem aan dat PSV Sangaré toch niet meer laat gaan. Als er daadwerkelijk niemand meer komt dan kunnen we eigenlijk concluderen dat John de Jong wederom een onvoldoende scoort voor een transferwindow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Zou zo 1 2 3 ook geen vervanger weten die nu nog te strikken is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten