Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

17 minuten geleden zei Michaelinho*:

Het gaat er meer om dat het defensief gewoon heel erg pover is. Je weet al dat je er altijd minimaal 1 weggeeft. Leuk dat je er dan in sommige wedstrijden 6 maakt. Maar tegen een Rangers heb je hier dus niks aan.

Ik plaagde je maar, geloof je direct. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat er behalve El Ghazi (;e) nog iets gebeuren vandaag? Anders is het toch echt wel een hele dikke domper op wat leek te beginnen als een goede transferwindow. 

Hoever lijkt al helemaal uit beeld te zijn. De Jong er al geblesseerd uit, geen vervanger. En nee, Vinicius tel ik niet mee. Madueke geblesseerd en geen vervanger. We kunnen toch niet het hele jaar op Saibari vertrouwen. Oja en dan zullen we vandaag of morgen Gakpo nog wel verkopen voor te weinig (in het licht van de idiote bedragen van de laatste dagen). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Erwin.:

Zijn zelfs geruchten dat Vinicius nog weggaat. Ik ben allesbehalve fan van hem maar dan heb je niet echt een spits meer na de Jong, of Saibari moet dat goed gaan doen dat kan ik nog niet echt inschatten.

Met Vinicius heb je ook geen spits achter De Jong ;c. Laat hem maar vertrekken, die hoef ik echt niet meer te zien bij PSV. Maar eens, dan heb je dus echt helemaal niks meer voorin. 

Zojuist zei Thierryvane:

Is Van Ewijk niet wat voor PSV? Beetje het Dumfries-traject doorlopen? Hoever (zag je gelukkig niet aankomen...) kan er vrij weinig van en Mwene ben ik ook geen fan van.

Als de geruchten over Vinicius kloppen dan ligt de prio toch echt voorin ben ik bang. Zeker als Gakpo nog weg gaat.Zou Southampton wel echt een belachelijke keuze vinden. Dan gaat ‘ie echt alleen voor het salaris. Ja en de sterkte van de competitie. 

Heb echt geen idee wat ze in Eindhoven hebben zitten doen de afgelopen weken. Je ziet toch al weken aankomen dat je zo met een gemankeerde voorhoede zit. Of men heeft gegokt op de verkoop van Gakpo en kan zonder die euro’s niks meer doen. 

Als Slot het met die 15-16 nieuwe spelers aan het draaien krijgt zie ik ons zo maar derde worden dit jaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei joostmakaay:

Heb veel liever een vervanger voor de LB positie dan voor de RB positie. Tsygankov heeft volgens Transfermarkt (zegt niet alles natuurlijk) een waarde van 25m, benieuwd hoe dat gefinancierd gaat worden.

Tja van het geld van Gakpo dan. Kan me nog wel voorstellen dat vanwege de situatie in Oekraïne hij mogelijk wat goedkoper te halen is. En de waardes van Transfermarkt zijn ook allesbehalve heilig natuurlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei joostmakaay:

Heb veel liever een vervanger voor de LB positie dan voor de RB positie. Tsygankov heeft volgens Transfermarkt (zegt niet alles natuurlijk) een waarde van 25m, benieuwd hoe dat gefinancierd gaat worden.

Wel nog maar één jaar contract toch? Al zal er alsnog wel genoeg geld voor betaald moeten worden. En hij had ook dezelfde zaakwaarnemer als Gakpo, hoorde ik. Dus misschien is daar ergens nog iets mogelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei LouisPSV:

Ben vooral teleurgesteld dat ik niks hoor over mogelijke verdedigende versterkingen. Voorin maak ik me niet zo druk om, dat komt toch wel goed. Maar op de back posities is het toch wel echt behelpen hoor.

Uiteindelijk krijg je Boscagli en Mauro Jr nog terug. Max is wel echt klaar, die transfer naar Duitsland had wel gemogen. Vraag me af of ze wel een vervanger op het oog hadden. 

Toch weer een tegendoelpunt :classic_ninja: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites