Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Vind het overigens voor Utrecht een hele goede deal. Flamingo gewoon voor meer verkopen dan Timber heeft gekost. Ook verrassend dat PSV zoveel geld neerlegt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei The Saint:

Zo echt he. Ook echt die tweet van eergisteren dat hij een flinke griep te pakken heeft en daarom even alle EK podcasts heeft geluisterd alsof er niets aan de hand was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei joostmakaay:

Benieuwd wie Stewart uit de hoge hoed gaat toveren als vervanger mocht Benitez echt gaan vertrekken, lees op andere fora de naam Olij, maar daar raak ik niet heel warm van eigenlijk.

Ik wel eigenlijk! Vind dat echt een hele goede keeper. Vraag is wel of hij kan doorgroeien naar een Europese (sub)topper. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Michaelinho*:

Vraagprijs Benitez ligt naar verluidt zo rond de 10 miljoen. Drommel wordt mogelijk verhuurd, Zoet in beeld als nieuwe 2e keeper. 

Zou Brouwer geen ideale 2e keeper zijn? 

Mag vertrekken bij Heracles (transfervrij) omdat ze hem anders een contract voor onbepaalde duur moeten geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei The Saint:

Dit is dan toch einde carrière Drommel bij PSV als hij nu niet door mag schuiven 

Een transfer naar NEC (gezien het vertrek van Cillissen, maar hebben nu van Gassel al binnen) of Sparta (Olij zal wel willen vertrekken) lijkt mij wel een logische stap in z'n carriere, moet gewoon weer 30 potten per seizoen gaan keepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Oerlie:

Zou Brouwer geen ideale 2e keeper zijn? 

Mag vertrekken bij Heracles (transfervrij) omdat ze hem anders een contract voor onbepaalde duur moeten geven.

In principe wel. Al zie ik Brouwer zelf liever naar Sparta gaan als vervanger van Olij. 

2 uur geleden zei The Saint:

Dit is dan toch einde carrière Drommel bij PSV als hij nu niet door mag schuiven 

Dat was het toch al heel lang? Benitez is niet voor niets gehaald. Drommel is gewoon niet goed genoeg bevonden voor de top (op dit moment). 

34 minuten geleden zei joostmakaay:

Een transfer naar NEC (gezien het vertrek van Cillissen, maar hebben nu van Gassel al binnen) of Sparta (Olij zal wel willen vertrekken) lijkt mij wel een logische stap in z'n carriere, moet gewoon weer 30 potten per seizoen gaan keepen.

Moet inderdaad gewoon gaan keepen en zichzelf proberen te ontwikkelen. Al twijfel ik of er echt veel meer in zit. Zijn salaris is wel een gigantisch struikelblok. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei cimbomcu:

Brouwer is matig hoor.

8 uur geleden zei Thierryvane:

Brouwer is een meer dan prima keep.

Ja wat is het nou? Vind het wel een goede  3e keeper voor Feyenoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-7-2024 om 09:23 zei The Saint:

Vandaag medische keuring Madi Monamay. Contract tot 2027

Wel eerst naar Jong onder nieuwe trainer Fons Groenendijk :D

Benieuwd of PSV flink in de buidel gaat tasten voor Sepp van de Berg. Zou voor het eerst in jaren zijn dat we echt gaan investeren in de defensie. Ook wel echt nodig nu Obispo weer (langdurig?) geblesseerd is. 

Verder is het nog vrij rustig. Op rechtsback zal er toch nog wel iets gehaald worden als Sambo vertrekt? Daar heb je nu alleen Teze. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei The Saint:

Lees berichten van €15miljoen voor Sepp. Is nogal wat. 

En Obispo ja. Nog niks over bekend verder toch? Zijn socials op zwart voorspellen weinig goeds

Las zojuist dat het mogelijk weer enkele maanden is. Boscagli schijnt nu niet weg te mogen. Voor zover je dat tegen kan houden. Dams nu tijdelijk bij de selectie als back-up. Verbaasd me ergens dat ze Obispo als 2e man zien achter Boscagli gezien zijn verleden. 

Volgens Elferink gaan we ook met Mauro en Oppegard het seizoen in als linksbacks totdat Dest terug is. Snap het ergens, maar had ergens ook de hoop op een goede linksback erbij. Voor CL niveau is Mauro niet goed genoeg lijkt me. En Oppegard zeker niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Michaelinho*:

Las zojuist dat het mogelijk weer enkele maanden is. Boscagli schijnt nu niet weg te mogen. Voor zover je dat tegen kan houden. Dams nu tijdelijk bij de selectie als back-up. Verbaasd me ergens dat ze Obispo als 2e man zien achter Boscagli gezien zijn verleden. 

Volgens Elferink gaan we ook met Mauro en Oppegard het seizoen in als linksbacks totdat Dest terug is. Snap het ergens, maar had ergens ook de hoop op een goede linksback erbij. Voor CL niveau is Mauro niet goed genoeg lijkt me. En Oppegard zeker niet. 

Meh dit valt mij echt zwaar tegen, juist nu je wat budget hebt voor dubbele bezetting. Had dan Van Aanholt nog een jaar contract gegeven en Oppergard lekker laten vertrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites