Thierryvane Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Is alleen nog niet bevestigd door Fürth zelf. Zal vandaag wel komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 10 uur geleden zei Thierryvane: Is alleen nog niet bevestigd door Fürth zelf. Zal vandaag wel komen. Inmiddels bevestigd. Had met de snelle ontwikkeling van Obispo ook weinig uitzicht op speelminuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Op 31-8-2021 om 18:34 zei Michaelinho*: En ook voor het geld van Dumfries, Malen en Rosario hebben we eigenlijk niets terug gehaald. Ik denk dat het geld vooral in salaris gestoken is (Van Ginkel, Pröpper, Ramalho). En verder hebben ze met Sangaré en Götze vorig jaar natuurlijk al best geïnvesteerd (ook qua salaris) en moet denk ik het niet halen van CL wat gecompenseerd worden. 1 uur geleden zei Michaelinho*: Inmiddels bevestigd. Had met de snelle ontwikkeling van Obispo ook weinig uitzicht op speelminuten. ??? Was twee seizoenen geleden al een uitstekende/prima cv in de Eredivisie. Vorig seizoen (voornamelijk door blessure) maar heel weinig minuten gemaakt. Begint zijn grote belofte nu, op 22-jarige leeftijd, in te lossen. Zou dat niet direct een snelle ontwikkeling noemen, al is het natuurlijk wel een heel goede ontwikkeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Sluit me grotendeels aan bij je aan @Michaelinho*, backs zijn zwaar onder bezet, echter denk ik dat Doan wel een toekomst heeft bij PSV. 4 minuten geleden zei Hwb: Ik denk dat het geld vooral in salaris gestoken is (Van Ginkel, Pröpper, Ramalho). En verder hebben ze met Sangaré en Götze vorig jaar natuurlijk al best geïnvesteerd (ook qua salaris) en moet denk ik het niet halen van CL wat gecompenseerd worden. Volgens mij is geregeld d.m.v. externe geldschieters (Frits van Eerd gaat het gerucht o.a.) waardoor hij alsnog in het salarishuis van PSV zou passen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 3 minuten geleden zei joostmakaay: Volgens mij is geregeld d.m.v. externe geldschieters (Frits van Eerd gaat het gerucht o.a.) waardoor hij alsnog in het salarishuis van PSV zou passen. Maar iemand in de top van je salarishuis erbij nemen (aangevuld met externe financiering) is nog steeds een forse investering toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 2 uur geleden zei Hwb: Ik denk dat het geld vooral in salaris gestoken is (Van Ginkel, Pröpper, Ramalho). En verder hebben ze met Sangaré en Götze vorig jaar natuurlijk al best geïnvesteerd (ook qua salaris) en moet denk ik het niet halen van CL wat gecompenseerd worden. ??? Was twee seizoenen geleden al een uitstekende/prima cv in de Eredivisie. Vorig seizoen (voornamelijk door blessure) maar heel weinig minuten gemaakt. Begint zijn grote belofte nu, op 22-jarige leeftijd, in te lossen. Zou dat niet direct een snelle ontwikkeling noemen, al is het natuurlijk wel een heel goede ontwikkeling. Ik bedoelde bij Obispo eigenlijk vooral dat hij nu voor mij (onverwacht) ineens zoveel minuten mag maken. Dus in dat opzicht heeft hij zich dus dusdanig ‘snel’ ontwikkelt dat hij daar ondanks zijn blessure dus nu staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 15 uur geleden zei Hwb: Maar iemand in de top van je salarishuis erbij nemen (aangevuld met externe financiering) is nog steeds een forse investering toch? Klopt is het zeker weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 Götze met 2 jaar verlengd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 Fuck die komt onverwachts lekker zeg hé Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 Bijna net zo lekker als de door hem gebakken friet. Blessure van Gakpo komt wel op een heel vervelend moment. Hopelijk blijft het bij een weekje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 Ik vind verlenging van Madueke tot 2024 misschien nog wel fijner dan die van Gotze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 13 uur geleden zei Kyrill: Ik vind verlenging van Madueke tot 2024 misschien nog wel fijner dan die van Gotze Dat is vooral fijn omdat je er dan aan het einde van het seizoen meer voor kunt vragen. Bij Götze is er ook nog een reële kans dat hij nog een aantal jaren wil blijven. Dan zal Schmidt ook moeten blijven denk ik. En zo niet, dan kan je dus nog best een leuke transfersom voor hem vragen. Als je daar bijvoorbeeld over 1-2 jaar nog 12-15M voor kan vangen heb je het als PSV niet eens heel slecht gedaan denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 21 minuten geleden zei Michaelinho*: Dat is vooral fijn omdat je er dan aan het einde van het seizoen meer voor kunt vragen. Bij Götze is er ook nog een reële kans dat hij nog een aantal jaren wil blijven. Dan zal Schmidt ook moeten blijven denk ik. En zo niet, dan kan je dus nog best een leuke transfersom voor hem vragen. Als je daar bijvoorbeeld over 1-2 jaar nog 12-15M voor kan vangen heb je het als PSV niet eens heel slecht gedaan denk ik. Wtf einde van seizoen meer voor kunt vragen? Je gaat hem toch niet al verkopen op zijn 19e/20e? Ben je mal ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 2 uur geleden zei Kyrill: Wtf einde van seizoen meer voor kunt vragen? Je gaat hem toch niet al verkopen op zijn 19e/20e? Ben je mal ofzo? Je gelooft toch niet serieus dat Gakpo en Madueke na een (hopelijk) ijzersterk seizoen volgend seizoen nog in Eindhoven te bewonderen zijn? Het is al een wonder dat je Madueke hebt weten te behouden voor dit seizoen én dat je zijn contract verlengd hebt. Maar die gaat volgend jaar gewoon voor een Malen-achtig (of meer) bedrag naar een grote buitenlandse club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Je gelooft toch niet serieus dat Gakpo en Madueke na een (hopelijk) ijzersterk seizoen volgend seizoen nog in Eindhoven te bewonderen zijn? Het is al een wonder dat je Madueke hebt weten te behouden voor dit seizoen én dat je zijn contract verlengd hebt. Maar die gaat volgend jaar gewoon voor een Malen-achtig (of meer) bedrag naar een grote buitenlandse club. Gakpo zkr niet maar is international en blinkt daar uit. Gakpo is dacht ik ook 23 geen 19 wat Noni wel is. Oprechte vraag waar zou over jaar Europese top /subtop desnoods Madueke al basis staan dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 Veel Europese (sub)toppers kopen jonge talenten niet om ze gelijk in de basis te zetten, maar om ze geleidelijk aan te brengen, al dan niet middels een verhuurtraject. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 44 minuten geleden zei Kyrill: Gakpo zkr niet maar is international en blinkt daar uit. Gakpo is dacht ik ook 23 geen 19 wat Noni wel is. Oprechte vraag waar zou over jaar Europese top /subtop desnoods Madueke al basis staan dan? Wat @Nom de Guerre zegt. En laten we nou niet doen alsof al die jongens verstandige keuzes maken bij een vertrek en voor clubs kiezen waar ze een onbetwiste basisspelers zijn. Daarbij zijn er ook genoeg voorbeelden waar het anders uit pakt dan verwacht/gehoopt. Neem Donny van de Beek als voorbeeld. Ik ga er vanuit, PSV denk ik ook, dat Noni nog één seizoen schittert in Eindhoven en daarna voor een flink bedrag vertrekt uit Eindhoven. Met zijn contractverlenging hebben ze een wapen in handen om zijn transfersom op te drijven. En raakt Madueke bijvoorbeeld langdurig geblesseerd dit seizoen, dan zit je niet met een speler die in het seizoen daarna niet wil bijtekenen en gratis de deur uit loopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 18 minuten geleden zei Michaelinho*: Wat @Nom de Guerre zegt. En laten we nou niet doen alsof al die jongens verstandige keuzes maken bij een vertrek en voor clubs kiezen waar ze een onbetwiste basisspelers zijn. Daarbij zijn er ook genoeg voorbeelden waar het anders uit pakt dan verwacht/gehoopt. Neem Donny van de Beek als voorbeeld. Ik ga er vanuit, PSV denk ik ook, dat Noni nog één seizoen schittert in Eindhoven en daarna voor een flink bedrag vertrekt uit Eindhoven. Met zijn contractverlenging hebben ze een wapen in handen om zijn transfersom op te drijven. En raakt Madueke bijvoorbeeld langdurig geblesseerd dit seizoen, dan zit je niet met een speler die in het seizoen daarna niet wil bijtekenen en gratis de deur uit loopt. Daarom juist mijn punt. Hij is nog veeels te jong. Ik acht niet uit te sluiten on loan deal zelfs terug naar PSV niet onmogelijk is... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 (bewerkt) Boscagli wat doe je man! Uit stand van 30 meter. En dat geluid van het net 11 september 2021 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 Zo, de reïncarnatie van Dennis Rommedahl beslist het even. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 Normaal verloren we dit soort potten altijd. Geen reden tot hosanna qua spel, dat kan zeker nog beter. Maar qua resultaat is er in ieder niets op aan te merken. Paar heerlijke goals ook. Boscagli & Doan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 Ramalho wat een speler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 16 september 2021 Share Geplaatst 16 september 2021 (bewerkt) Weet echt niet wat ik kan verwachten zometeen. Die voorhoede van Sociedad is wel erg fijn hoor David Silva geblesseerd uitgevallen, niet heel vervelend. 16 september 2021 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 september 2021 Share Geplaatst 16 september 2021 (bewerkt) Zonde die snelle 1-1 . Staan lekker te slapen achterin bij die 1-2 16 september 2021 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 16 september 2021 Share Geplaatst 16 september 2021 Beide keren alleen oog voor de bal. Heel zwak. Aanvallend ook weer best onmachtig. Zonde, want die eerste 20 minuten had je ze goed vast staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten