Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Nou, weer wat nieuws bij PSV. Maher mag voor een laag bedrag vertrekken als ze een middenvelder weten aan te trekken. Jozefzoon mag vertrekken voor 5 ton. Verder kan Pereira van United aan de namen worden toegevoegd als potentiele middenvelder. Siem de Jong gaat nog ff wachten worden. Maar als dit de namen zijn, mehh. Hopelijk komt Brands nog met een verrassing. Stiekem hoop ik dat we Maher kunnen ruilen voor Ramselaar haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat laten wij ons weer piepelen zeg :r Eerst heel stoer vasthouden aan 7 miljoen en vervolgens 2,5 miljoen van de prijs afhalen (exclusief bonussen natuurlijk) :r Mag hopen dat er toch minimaal 20% bij doorverkoop bij zit. Veel plezier met Bart in ieder geval (y)

Aan de ene kant wel ja, aan de andere kant als ze daadwerkelijk 20 procent doorverkoop hebben oid dan komen ze er beter van af.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als hij fit is dan is hij toch gewoon basiswaardig? Gewoon als vervanger van Van Ginkel op het middenveld van vorig seizoen.

ALS fit is hij misschien wel basiswaardig, maar hoop dat Hendrix gewoon blijft staan hoor. Is geen huur, nog veel potentieel, wat meer controle (denk niet of een middenveld met Guardado, De Jong en Propper defensief volstaat). Sowieso was De Jong bij Ajax vrij zwak op het middenveld toch, vooral in de spits was 'ie goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff ik hoop echt dat Brands nog met iets anders komt dan S. de Jong. Als ze zo graag samen willen spelen kan je beter Luuk naar Newcastle sturen.

Ik denk dat ze in Newcastle nog wel eens jankend wakker worden van de naam De Jong. Siem en Luuk mislukt, Nigel die Ben Arfa toen een beenbreuk trapte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik me dan wel afvraag, waarom nog een middenvelder? Je hebt dus straks voor het middenveld: maher guardado propper Hendrix ramselaar de jong, waarvan waarschijnlijk maher weg gaat. Maar als die onverhoopt niet vertrekt ga je dus hele vervelende keuzes moeten maken. Ik kan me voorstellen dat zon Hendrix ook een keer zegt: joh alles leuk en aardig, maar tief een eind op met dat gehuurd elke keer. Ramselaar moet dan op de positie van propper voetballen ofzo? Gaat dus ook weinig speeltijd krijgen. Snap het beleid niet helemaal. Koop er dan een fatsoenlijke vleugelspeler bij ofzo, lijkt me dat je daar met meer problemen zit dan op het middenveld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat heet concurrentie; posities dubbel bezet, beste speelt. Als je zeker wilt zijn van een basisplaats ga je maar bij FC Bal Op Het Dak 9 spelen.

Voor de vleugels hebben we Pereiro, Narsingh, Bergwijn, Locadia en Jozefzoon. Laatstgenoemde mag vertrekken en als je Jürgen ziet als spits dan hebben we daar nog eentje nodig (type Narsingh voor op links).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik me dan wel afvraag, waarom nog een middenvelder? Je hebt dus straks voor het middenveld: maher guardado propper Hendrix ramselaar de jong, waarvan waarschijnlijk maher weg gaat. Maar als die onverhoopt niet vertrekt ga je dus hele vervelende keuzes moeten maken. Ik kan me voorstellen dat zon Hendrix ook een keer zegt: joh alles leuk en aardig, maar tief een eind op met dat gehuurd elke keer. Ramselaar moet dan op de positie van propper voetballen ofzo? Gaat dus ook weinig speeltijd krijgen. Snap het beleid niet helemaal. Koop er dan een fatsoenlijke vleugelspeler bij ofzo, lijkt me dat je daar met meer problemen zit dan op het middenveld.

Waarom zou Hendrix dat zeggen? Volgens VI heeft hij vorig seizoen in 26 competitiewedstrijden meegespeeld. Tel daar de 7 wedstrijden in de Champions League bij op en je komt op geen slecht aantal uit voor een jongen van 21 jaar oud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat heet concurrentie; posities dubbel bezet, beste speelt. Als je zeker wilt zijn van een basisplaats ga je maar bij FC Bal Op Het Dak 9 spelen.

Voor de vleugels hebben we Pereiro, Narsingh, Bergwijn, Locadia en Jozefzoon. Laatstgenoemde mag vertrekken en als je Jürgen ziet als spits dan hebben we daar nog eentje nodig (type Narsingh voor op links).

Ja posities dubbel bezet, waarbij je dus 5 mil uittrekt voor een speler die niet gaat spelen en een speler huurt die of op de bank terecht komt of de ontwikkeling van je grootste talent in de weg zit. Beetje hetgeen iedereen Ajax belachelijk om maakt inzake bijvoorbeeld sinkgraven/gudelj. Pereiro kun je geen seizoen lang op bouwen, net zoals Bergwijn, josefzoon speelt nooit, maar dan ook echt nooit, locadia is zoals je zelf al aangeeft een spits en narsingh is het sinds zijn blessure al een tijdje kwijt. Dan had ik dus een vleugelspeler er bij gekocht. En niet een type narsingh, dan koop je dus weer een net niet speler.

Waarom zou Hendrix dat zeggen? Volgens VI heeft hij vorig seizoen in 26 competitiewedstrijden meegespeeld. Tel daar de 7 wedstrijden in de Champions League bij op en je komt op geen slecht aantal uit voor een jongen van 21 jaar oud.

Hoeveel van die wedstrijden waren in de basis? 21 stuks? Met de kanttekening dat die allemaal voor de winterstop waren zowat, nadat van ginkel kwam was het byebye Hendrix. Is niet heel veel voor je grootste talent. Jaar ervoor 12 en jaar daarvoor 13. Dus dan zit er best wel een kans in dat hij dat gaat roepen.

Over het algemeen vind ik brands geniaal inzake transfers, maar de laatste twee begrijp ik niet zo. Al vind ik ramselaar wel een heel groot talent, maar had ik hem

Lekker nog een jaartje bij Utrecht gelaten, als je weet dat je ook nog de jong gaat halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites