Sophomore Geplaatst 16 augustus 2016 Share Geplaatst 16 augustus 2016 PSV.tv is dit seizoen het kijken waard geworden. Zijn ook wat kritischer geworden ipv een goed nieuws show (oa door inbreng van min of meer onafhankelijke journalisten). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 16 augustus 2016 Share Geplaatst 16 augustus 2016 En Aké is naar Bournemouth toch? Is Granqvist niet iets? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 augustus 2016 Share Geplaatst 17 augustus 2016 En Aké is naar Bournemouth toch? Wist je dat niet? Dan heb je echt geen verstand van de Premier League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 17 augustus 2016 Share Geplaatst 17 augustus 2016 Nou, weer wat nieuws bij PSV. Maher mag voor een laag bedrag vertrekken als ze een middenvelder weten aan te trekken. Jozefzoon mag vertrekken voor 5 ton. Verder kan Pereira van United aan de namen worden toegevoegd als potentiele middenvelder. Siem de Jong gaat nog ff wachten worden. Maar als dit de namen zijn, mehh. Hopelijk komt Brands nog met een verrassing. Stiekem hoop ik dat we Maher kunnen ruilen voor Ramselaar haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 17 augustus 2016 Share Geplaatst 17 augustus 2016 VI meldt akkoord tussen PSV en Utrecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 18 augustus 2016 Share Geplaatst 18 augustus 2016 Officieel nu. Traint om 10.30 al mee. Van wat ik gezien heb vind ik hem niet zo'n groot talent als Maher destijds was. Maar ik denk wel dat deze jongen de juiste instelling heeft. Ik ben in ieder geval blij dat ze niet voor S. de Jong gegaan zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 augustus 2016 Share Geplaatst 18 augustus 2016 S. De Jong is mogelijke vervanger Maher, niet van Van Ginkel Tjaj kan er weinig over zeggen, zie Bart enkel 90 minuten tegen ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 18 augustus 2016 Share Geplaatst 18 augustus 2016 Wat laten wij ons weer piepelen zeg :r Eerst heel stoer vasthouden aan 7 miljoen en vervolgens 2,5 miljoen van de prijs afhalen (exclusief bonussen natuurlijk) :r Mag hopen dat er toch minimaal 20% bij doorverkoop bij zit. Veel plezier met Bart in ieder geval (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 augustus 2016 Share Geplaatst 18 augustus 2016 Wat laten wij ons weer piepelen zeg :r Eerst heel stoer vasthouden aan 7 miljoen en vervolgens 2,5 miljoen van de prijs afhalen (exclusief bonussen natuurlijk) :r Mag hopen dat er toch minimaal 20% bij doorverkoop bij zit. Veel plezier met Bart in ieder geval (y) Aan de ene kant wel ja, aan de andere kant als ze daadwerkelijk 20 procent doorverkoop hebben oid dan komen ze er beter van af. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 augustus 2016 Share Geplaatst 18 augustus 2016 Ramsa uit 033 _O_ Gaan jullie heel veel plezier aan beleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 Waar zou De Jong bij jullie moeten spelen? Middenveld is toch al vol? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 Waar zou De Jong bij jullie moeten spelen? Middenveld is toch al vol? Een basisplaats zal hij niet krijgen nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 Als hij fit is dan is hij toch gewoon basiswaardig? Gewoon als vervanger van Van Ginkel op het middenveld van vorig seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 Als hij fit is dan is hij toch gewoon basiswaardig? Gewoon als vervanger van Van Ginkel op het middenveld van vorig seizoen. ALS fit is hij misschien wel basiswaardig, maar hoop dat Hendrix gewoon blijft staan hoor. Is geen huur, nog veel potentieel, wat meer controle (denk niet of een middenveld met Guardado, De Jong en Propper defensief volstaat). Sowieso was De Jong bij Ajax vrij zwak op het middenveld toch, vooral in de spits was 'ie goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 Hendrix moet er juist zo snel mogelijk uit. Toen hij vorig seizoen uit de basis verdween ging het rendement de lucht in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 [tweet]766549982983794688[/tweet] :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 Hendrix was vroeger ook voor Ajax... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 Pff ik hoop echt dat Brands nog met iets anders komt dan S. de Jong. Als ze zo graag samen willen spelen kan je beter Luuk naar Newcastle sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 Pff ik hoop echt dat Brands nog met iets anders komt dan S. de Jong. Als ze zo graag samen willen spelen kan je beter Luuk naar Newcastle sturen. Ik denk dat ze in Newcastle nog wel eens jankend wakker worden van de naam De Jong. Siem en Luuk mislukt, Nigel die Ben Arfa toen een beenbreuk trapte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 Wat ik me dan wel afvraag, waarom nog een middenvelder? Je hebt dus straks voor het middenveld: maher guardado propper Hendrix ramselaar de jong, waarvan waarschijnlijk maher weg gaat. Maar als die onverhoopt niet vertrekt ga je dus hele vervelende keuzes moeten maken. Ik kan me voorstellen dat zon Hendrix ook een keer zegt: joh alles leuk en aardig, maar tief een eind op met dat gehuurd elke keer. Ramselaar moet dan op de positie van propper voetballen ofzo? Gaat dus ook weinig speeltijd krijgen. Snap het beleid niet helemaal. Koop er dan een fatsoenlijke vleugelspeler bij ofzo, lijkt me dat je daar met meer problemen zit dan op het middenveld. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 Dat heet concurrentie; posities dubbel bezet, beste speelt. Als je zeker wilt zijn van een basisplaats ga je maar bij FC Bal Op Het Dak 9 spelen. Voor de vleugels hebben we Pereiro, Narsingh, Bergwijn, Locadia en Jozefzoon. Laatstgenoemde mag vertrekken en als je Jürgen ziet als spits dan hebben we daar nog eentje nodig (type Narsingh voor op links). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 Wat ik me dan wel afvraag, waarom nog een middenvelder? Je hebt dus straks voor het middenveld: maher guardado propper Hendrix ramselaar de jong, waarvan waarschijnlijk maher weg gaat. Maar als die onverhoopt niet vertrekt ga je dus hele vervelende keuzes moeten maken. Ik kan me voorstellen dat zon Hendrix ook een keer zegt: joh alles leuk en aardig, maar tief een eind op met dat gehuurd elke keer. Ramselaar moet dan op de positie van propper voetballen ofzo? Gaat dus ook weinig speeltijd krijgen. Snap het beleid niet helemaal. Koop er dan een fatsoenlijke vleugelspeler bij ofzo, lijkt me dat je daar met meer problemen zit dan op het middenveld. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Waarom zou Hendrix dat zeggen? Volgens VI heeft hij vorig seizoen in 26 competitiewedstrijden meegespeeld. Tel daar de 7 wedstrijden in de Champions League bij op en je komt op geen slecht aantal uit voor een jongen van 21 jaar oud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 Siem voor 1 jaar gehuurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 Dat heet concurrentie; posities dubbel bezet, beste speelt. Als je zeker wilt zijn van een basisplaats ga je maar bij FC Bal Op Het Dak 9 spelen. Voor de vleugels hebben we Pereiro, Narsingh, Bergwijn, Locadia en Jozefzoon. Laatstgenoemde mag vertrekken en als je Jürgen ziet als spits dan hebben we daar nog eentje nodig (type Narsingh voor op links). Ja posities dubbel bezet, waarbij je dus 5 mil uittrekt voor een speler die niet gaat spelen en een speler huurt die of op de bank terecht komt of de ontwikkeling van je grootste talent in de weg zit. Beetje hetgeen iedereen Ajax belachelijk om maakt inzake bijvoorbeeld sinkgraven/gudelj. Pereiro kun je geen seizoen lang op bouwen, net zoals Bergwijn, josefzoon speelt nooit, maar dan ook echt nooit, locadia is zoals je zelf al aangeeft een spits en narsingh is het sinds zijn blessure al een tijdje kwijt. Dan had ik dus een vleugelspeler er bij gekocht. En niet een type narsingh, dan koop je dus weer een net niet speler. Waarom zou Hendrix dat zeggen? Volgens VI heeft hij vorig seizoen in 26 competitiewedstrijden meegespeeld. Tel daar de 7 wedstrijden in de Champions League bij op en je komt op geen slecht aantal uit voor een jongen van 21 jaar oud. Hoeveel van die wedstrijden waren in de basis? 21 stuks? Met de kanttekening dat die allemaal voor de winterstop waren zowat, nadat van ginkel kwam was het byebye Hendrix. Is niet heel veel voor je grootste talent. Jaar ervoor 12 en jaar daarvoor 13. Dus dan zit er best wel een kans in dat hij dat gaat roepen. Over het algemeen vind ik brands geniaal inzake transfers, maar de laatste twee begrijp ik niet zo. Al vind ik ramselaar wel een heel groot talent, maar had ik hem Lekker nog een jaartje bij Utrecht gelaten, als je weet dat je ook nog de jong gaat halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 Al vind ik ramselaar wel een heel groot talent, maar had ik hem Lekker nog een jaartje bij Utrecht gelaten, als je weet dat je ook nog de jong gaat halen. Ja om dan het dubbele te moeten betalen of hem te verliezen aan een andere club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten