Michaelinho* Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 25 minuten geleden zei Bogatyr: Is Antonio Conte niet vrij? Zeker. Maar die vind ik in alle opzichten totaal ongeschikt voor Bayern of überhaupt de Bundesliga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 Bij Conte weet je zeker dat hij gaat muiten als hij z'n zin niet krijgt, hetgeen waar Tuchel ook wel aan handje van heeft gehad in het verleden. Zou als Bayern zijnde kijken of je X. Alonso en Wirtz in een combi-deal op kunt pikken bij Leverkusen na dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 2 minuten geleden zei joostmakaay: zijnde kijken of je X. Alonso en Wirtz in een combi-deal op kunt pikken bij Leverkusen na dit seizoen. Kan ik me eerlijk gezegd wel in vinden. Xabi Alonso kent de club ook als zijn broekzak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 Nee joh, die gaat naar Madrid na dit seizoen. Opvolger van ome Carlo die naar Brazilië vertrekt. Was er gisteren bij, leuk clubje dat Leverkusen. Sfeer was ook prima en voetbal ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 25 minuten geleden zei cimbomcu: Nee joh, die gaat naar Madrid na dit seizoen. Opvolger van ome Carlo die naar Brazilië vertrekt. Was er gisteren bij, leuk clubje dat Leverkusen. Sfeer was ook prima en voetbal ook. Zou echt tof zijn als Leverkusen deze vorm lang vast weet te houden en een serieuze titelkandidaat wordt dit jaar. Wat een goal van Xavi. Dat mannetje gaat echt een grote speler worden daar in dat grimmige Oost Duitsland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 Poh die Boniface is ook een partij goed zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 Hoop inderdaad ook op een mooie run voor Leverkusen. Leuke selectie gebouwd en een potentiële toptrainer aan boord. Die goal ook van Xavi . Was ook heel even verbolgen over zijn keuze, maar durf nu al te stellen dat die juist is. Sterkere competitie, beter ploeggenoten en Champions League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 Moet me inhouden om geen Xavi shirtje te halen. Vond hem bij PSV al zó vet. Nu gewoon door in de Bundesliga. Hij en Olmo samen zijn geniaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 Waar speelt ie bij Leipzig? Want dan janken we hem daar bij NL elftal ook neer? Althans, dat zou ieder weldenkend mens doen. Ronald Conservatiefman doet dat niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 1 minuut geleden zei Arezo: Waar speelt ie bij Leipzig? Want dan janken we hem daar bij NL elftal ook neer? Althans, dat zou ieder weldenkend mens doen. Ronald Conservatiefman doet dat niet. Op 10 samen met Dani Olmo achter spitsen Poulsen en Openda. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: Moet me inhouden om geen Xavi shirtje te halen. Vond hem bij PSV al zó vet. Nu gewoon door in de Bundesliga. Hij en Olmo samen zijn geniaal. Geen slecht idee, shirts van Leipzig zijn jaar in jaar uit altijd gruwelijk vet. Thanks voor de inspo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 56 minuten geleden zei Kyrill: Op 10 samen met Dani Olmo achter spitsen Poulsen en Openda. Zeau, en wie zorgt er dan voor de balans daarachter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 37 minuten geleden zei Arezo: Zeau, en wie zorgt er dan voor de balans daarachter? Schlager en Kampl. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: Schlager en Kampl. Zo’n Schlager boezemt natuurlijk al snel de nodige angst in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 Duitsland jongens.. wat zijn die al maanden aan het doen. Je maakt mij niet wijs dat ze Flick laten zitten tot het EK. Dat wordt een nog veel grotere blamage dan het WK. Wat met een nieuwe coach natuurlijk ook niet uit te sluiten valt. Duitsland heeft misschien niet meer de absolute wereldsterren van een paar jaar terug, maar het zijn toch ook geen pannekoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 3 uur geleden zei Michaelinho*: Duitsland jongens.. wat zijn die al maanden aan het doen. Je maakt mij niet wijs dat ze Flick laten zitten tot het EK. Dat wordt een nog veel grotere blamage dan het WK. Wat met een nieuwe coach natuurlijk ook niet uit te sluiten valt. Duitsland heeft misschien niet meer de absolute wereldsterren van een paar jaar terug, maar het zijn toch ook geen pannekoeken. Laatste zege is van 25 maart dit jaar 2-0 tegen Peru Ze moeten Flicki snel vervangen door Nagelsman of Tuchel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 2 uur geleden zei Kyrill: Laatste zege is van 25 maart dit jaar 2-0 tegen Peru Ze moeten Flicki snel vervangen door Nagelsman of Tuchel Er is maar 1 man voor die job. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 1 uur geleden zei Bogatyr: Er is maar 1 man voor die job. lol zei gisteren net hetzelfde op een discord, inclusief gif :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 6 minuten geleden zei AntiChrist7: lol zei gisteren net hetzelfde op een discord, inclusief gif :p Zodat ze nog meer gaan verliezen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 7 minuten geleden zei AntiChrist7: lol zei gisteren net hetzelfde op een discord, inclusief gif :p Haha, ik zit ook wel in wat discord groepjes maar niet die van jou. Wat een toeval dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 Geheel volgens verwachting ontslagen dus. Zonde wel voor Flick. Nagelsmann ligt misschien voor de hand, maar die wil denk ik liever een club coachen. Ik denk dat ze bij een type als Tedesco uitkomen. Tedesco zelf zit natuurlijk al bij de Belgen, dus die zal t niet worden. Maar ik verwacht zoiets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 Louis van Gaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 33 minuten geleden zei himan: Louis van Gaal Ik denk dat er echt weinig Duitsers zijn die daar tevreden mee zullen zijn, wel ziek hoe het niveau van de Duitsers zo is afgegleden trouwens. Sinds de 7-1 tegen Brazilië is het nooit meer echt geweest wat je gewend bent van die gasten. Missen overigens, net zoals Nederland, ook echt een topspits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 (bewerkt) Marc Wilmots "Das kampfschwein" gewoon nemen als bondscoach 10 september 2023 bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 Exit Flick Enter Dick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten