Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Op 17-5-2023 om 09:00 zei FlyD:

Voor mij is het lang geleden, maar ik denk dat we op een officiële parkeerplaats stonden en dan was het een kleine wandeling. Sowieso kwamen veel supporters daar met de fiets naartoe waardoor het denk ik niet te druk was met de auto.

3x raden waar die fietsen vandaan komen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat ze in het Rood-Wit spelen. Dus misschien iets in die kleur aantrekken. Geen idee, er zijn zoveel clubs die in het rood wit spelen, dus misschien wel het goede shirtje nemen.

(ik weet er niets vanaf)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei GAE EAGLES:

Volgende week naar Rot Weiss Essen tegen SC Verl. Iemand toevallig al eens bij RW Essen geweest en tips heeft?

Wat wil je weten? :) 

Parkeren kan prima in de omgeving, dat is gratis. Ik heb hem in Cathostrasse gezet. Kleine 10 minuten lopen. Wat betreft Rot-Weiss; ze houden niet van groundhoppers. Zeker niet als je in een groep van 5 loopt oid en Nederlands praat. Je loopt langs hun café als je naar het stadion gaat, dus probeer niet teveel aandacht te trekken. Anders mag je de befaamde hopperkasse betalen.

Currywurz in het stadion is slecht, bier is zoals het smaakt in het Feyenoord stadion. Essen heeft een prima sfeer, maar is niet zo luid als andere clubs. Vooral rauw. Zijn nog in protest tegen de trainer, dus verwacht niet teveel. Verl neemt gok ik 50 man mee, is een klein clubje.

Als het op zaterdag is raad ik aan om bij Jay's Essen te essen. Is op zondag dicht helaas. Reserveren is hier wel een must. Verder is Essen zelf wel geinig, weinig te zien maar een leuk sfeertje in mijn ogen. Lekker veel junkies en dealers, je moet er van houden haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Zawisza:

Parkeren kan prima in de omgeving, dat is gratis. Ik heb hem in Cathostrasse gezet. Kleine 10 minuten lopen. Wat betreft Rot-Weiss; ze houden niet van groundhoppers. Zeker niet als je in een groep van 5 loopt oid en Nederlands praat. Je loopt langs hun café als je naar het stadion gaat, dus probeer niet teveel aandacht te trekken. Anders mag je de befaamde hopperkasse betalen.

Currywurz in het stadion is slecht, bier is zoals het smaakt in het Feyenoord stadion. Essen heeft een prima sfeer, maar is niet zo luid als andere clubs. Vooral rauw. Zijn nog in protest tegen de trainer, dus verwacht niet teveel. Verl neemt gok ik 50 man mee, is een klein clubje.

Als het op zaterdag is raad ik aan om bij Jay's Essen te essen. Is op zondag dicht helaas. Reserveren is hier wel een must. Verder is Essen zelf wel geinig, weinig te zien maar een leuk sfeertje in mijn ogen. Lekker veel junkies en dealers, je moet er van houden haha.

Dat klinkt als een leuke dag.. Gaan het zien volgende week.

Parkeren moeten we nog even kijken, wellicht dat we met de trein gaan. is, 2,5 uur met de trein. Dan kunnen we beide een biertje pakken.

Wel zonde dat de currywurz slecht is, normaal is dat wel een van de dingen dat ik haal als ik in Duitsland ben. De smaak van dat bier heb ik dan nog wel in gedachten van vorige week in de Kuip, dat scheelt dan weer. haha

Bedankt, ga zien wat het gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Zawisza:

Scheiße, nu wil ik ook mee. :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Jotew:

Dortmund krijgt alleen nog Augsburg en Mainz! Hopen dat ze er niet net zo mee omspringen als Arsenal in Engeland

Als t gaat zoals tegen Bochum wel. Als ze de tite nu niet pakken dan is dat eigenlijk wel beschamend ;c

In ieder geval alvast grote dank aan Leipzig en Rose :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Aaron21:

Haha, Bayern, wat een grap. 

Dortmund zal het wel weer verprutsen.

9 uur geleden zei Bogatyr:

Ik denk dat ze het nu niet gaan weggeven. Nog tegen Augsburg en Mainz. Zou moeten lukken!

9 uur geleden zei Glenn08:

Dortmund gaat het nog weggeven hoor.

6 uur geleden zei himan:

Tsja het doelsaldo is zwaar in het voordeel van Bayern. Als je zegt dat Dortmund 4 punten tegen deze tegenstanders haalt, verbaast je dat dan? Maar goed, dit is wel de kans.

Ik maak me meer zorgen over de uitwedstrijd tegen Augsburg vandaag dan over de thuiswedstrijd tegen Mainz. Augsburg is traditioneel al een lastige tegenstander voor Dortmund en uitwedstrijden zijn überhaupt geen zekerheid dit seizoen. 

Augsburg kan in theorie nog degraderen, dus die zullen echt niks weggeven. En verder ben je vandaag ‘afhankelijk’ van Leverkusen. Als die ‘gewoon’ winnen dan speelt Mainz volgende week nergens meer om. Als Leverkusen verliest en Mainz wint dan heeft Mainz volgende week ook nog alles om voor te spelen. 

Dortmund heeft het weer in eigen hand. Maar ik ben er nog alles behalve zeker van :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites