Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Typisch Werder Bremen ook weer deze wedstrijd, om voor te staan en alsnog te verliezen. Tot nu toe een vrij kleurloos seizoen, hopelijk blijft dat zo. Want een degradatiestrijd hoeft van mij niet hoor. Met een overwinning vandaag was het zo goed als klaar geweest. Nu worden het eerst nederlagen tegen Bayern en Leipzig, waarna je tegen Köln nog vol moet gaan. Want tegen Union zie ik het ook niet veel worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op z'n Duits :classic_love: Het zou toch heerlijk zijn als ze het gaan redden. Zolang die ploegen onderin maar niet te veel punten pakken, want ik zie Werder Bremen nog maar weinig kans maken op punten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel kneiter dom shirtje trekken van die Mainz speler zeg. Hij kon natuurlijk nooooooit meer bij die bal komen. Vorige week 95e minuut, vandaag weer diep in blessuretijd. Heerlijke 6 punten, en belangrijke ook!_O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het zo geniaal en geweldig dat Hertha BSC zo in de problemen zit, en dat Union Berlin met nog 1x winnen, CL voetbal binnen haalt in laatste twee duels. Meest bizarre blijf ik Sheraldo Becker vinden , die was gewoon bij alle goals betrokken in de 4-2 zege op Freiburg...

En vorig seizoen werd Union al net niet 4e helaas maar Leipzig wel.

Hahhahah @Thierryvane toeval bestaat niet...

Ik luister nu Arsenal Podcast Gooner Talk en Arsenal wil Kaolo Muani ook halen hehehe

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Ik vind het zo geniaal en geweldig dat Hertha BSC zo in de problemen zit, en dat Union Berlin met nog 1x winnen, CL voetbal binnen haalt in laatste twee duels. Meest bizarre blijf ik Sheraldo Becker vinden , die was gewoon bij alle goals betrokken in de 4-2 zege op Freiburg...

En vorig seizoen werd Union al net niet 4e helaas maar Leipzig wel.

Hahhahah @Thierryvane toeval bestaat niet...

Ik luister nu Arsenal Podcast Gooner Talk en Arsenal wil Kaolo Muani ook halen hehehe

Wat is daar precies zo geniaal aan? Het is toch in en in triest dat zo’n (toch wel) iconische Duitse club er zo’n ongelooflijke klerezooi van heeft gemaakt. Echt bizar veel geld verbrand daar.. Vind dat minstens zo pijnlijk als de situatie bij Schalke, HSV, Stuttgart en (in inmiddels mindere mate) Werder Bremen. 

Niks tegen op wisselingen van de wacht natuurlijk. Maar zie dit soort clubs toch wel gewoon het liefst actief mee doen in de top 6-7. Liever dan een Heidenheim (eendagsvlieg?) of Paderborn of Greuther Fürth ofzo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Michaelinho*:

Wat is daar precies zo geniaal aan? Het is toch in en in triest dat zo’n (toch wel) iconische Duitse club er zo’n ongelooflijke klerezooi van heeft gemaakt. Echt bizar veel geld verbrand daar.. Vind dat minstens zo pijnlijk als de situatie bij Schalke, HSV, Stuttgart en (in inmiddels mindere mate) Werder Bremen. 

Niks tegen op wisselingen van de wacht natuurlijk. Maar zie dit soort clubs toch wel gewoon het liefst actief mee doen in de top 6-7. Liever dan een Heidenheim (eendagsvlieg?) of Paderborn of Greuther Fürth ofzo. 

Ik heb verkeerd verwoord. Is triest /zielig Hertha BSC zo slecht doet, maar ik heb er niet per se medelijden mee. Ik bedoel geniaal en geweldig is dat aan de andere kant Union Berlin het zo onwijs goed doet... Met verstandig beleid en spelers als Sheraldo Becker, Danilo Doekhi, Thorsby en meer... 

Union heeft dit seizoen voor 30,67 miljoen verkocht aan spelers dit seizoen en voor 24 miljoen aan spelers gekocht mooie balans. 

Ik moet mezelf even corrigeren over Herha.... Dit seizoen 8 miljoen uitgegeven aan spelers en voor 24 miljoen ontvangen... 

Vorig seizoen 52,60 ontvangen en maar 27 miljoen uitgegeven aan spelers.. 

20/21 was voor het laatst omgekeerd bij Herha 31 uitgegeven en voor 10 ontvangen. 

Ik ben nu met je eens ook ja. Liever Herha erin dan Heidenheim of Paderborn die toch zelden of nooit langer dan een seizoen volhouden op het hoogste niveau. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Vitesse88:

Iemand tips voor een parkeerplek bij Gladbach?

Laatst zelf geweest en zijn blijven overnachten in Venlo. Trein heen en taxi terug. Beviel prima. Verder staat het echt dichtbij het stadion helemaal vast de laatste kilometer ofzo. Denk dat het beste is om de pendelbussen vanaf het station te pakken. Waar je dan het beste kan parkeren kan ik je helaas niet bij helpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei bas huijsmans:

Laatst zelf geweest en zijn blijven overnachten in Venlo. Trein heen en taxi terug. Beviel prima. Verder staat het echt dichtbij het stadion helemaal vast de laatste kilometer ofzo. Denk dat het beste is om de pendelbussen vanaf het station te pakken. Waar je dan het beste kan parkeren kan ik je helaas niet bij helpen

Oké tnx voor je antwoord. We gaan eind van de ochtend erheen en daarna gewoon terug. Bij Schalke moesten we 10/15 minuutjes lopen, was prima te doen. Als iemand tips heeft, dan graag. Neus internet nog wel ff af, we gaan de laatste speelronde. Hopelijk nog een leuke wending in het kampioenschap :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Vitesse88:

Voor mij is het lang geleden, maar ik denk dat we op een officiële parkeerplaats stonden en dan was het een kleine wandeling. Sowieso kwamen veel supporters daar met de fiets naartoe waardoor het denk ik niet te druk was met de auto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Vitesse88:

Gewoon bij Gladbach zelf. Echt een hele grote parkeerplaats en kost je geloof ik €5 of  €10,-. Ben er zelf 2 keer geweest en ook 2x perfect geregeld daar. Ook weg komen is daarna eigenlijk niet echt een probleem. 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites