Satyr Geplaatst 28 juni 2020 Share Geplaatst 28 juni 2020 Schandalige pingel voor HSV zeg, manmanman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 28 juni 2020 Share Geplaatst 28 juni 2020 Dat was een behoorlijk cadeautje ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 juni 2020 Share Geplaatst 28 juni 2020 1-3, pingel Sandhausen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 juni 2020 Share Geplaatst 28 juni 2020 Wat een enorm lompe actie van die verdediger ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 juni 2020 Share Geplaatst 28 juni 2020 1-4 nog, Mario Engels scoort Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 juni 2020 Share Geplaatst 28 juni 2020 Hahaha, die 1-5 vat HSV goed samen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 28 juni 2020 Share Geplaatst 28 juni 2020 Man, wat een slechte wedstrijd van HSV. Trouwens, na de corona stop is het spel echt niet goed. Spannend voor Nürnberg. Moeten play-offs spelen om degradatie te voorkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 juni 2020 Share Geplaatst 30 juni 2020 Servus Sané! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 juli 2020 Share Geplaatst 3 juli 2020 Werder dus in de thuiswedstrijd 0-0 gespeeld tegen Heidenheim. Wedstrijd helaas niet kunnen zien, maar begin toch een beetje voor ze te vrezen eigenlijk.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 3 juli 2020 Share Geplaatst 3 juli 2020 Helaas ook niet kunnen zien. Moisander geschorst. Zie dat maandagavond de vervolgwedstrijd is. Die kan ik ook niet zien. Wordt dus een spannende pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 3 juli 2020 Share Geplaatst 3 juli 2020 Dortmund gaat aan de haal met FM-talent Jude Bellingham, de trend om Engelse talenten naar de Bundesliga te halen zet nog even door dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 juli 2020 Share Geplaatst 3 juli 2020 2 uur geleden zei 007mark: Werder dus in de thuiswedstrijd 0-0 gespeeld tegen Heidenheim. Wedstrijd helaas niet kunnen zien, maar begin toch een beetje voor ze te vrezen eigenlijk.. 1 uur geleden zei FMNOOB: Helaas ook niet kunnen zien. Moisander geschorst. Zie dat maandagavond de vervolgwedstrijd is. Die kan ik ook niet zien. Wordt dus een spannende pot. Heidenheim had niet het plan om te gaan aanvallen en Werder kwam niet door de verdediging heen. Pas na de drie wissels tegelijk (Bittencourt, Bartels en Groß) ging het een beetje lopen maar niet genoeg voor een overwinning. De warrige scheidsrechter hielp ook niet echt mee. Moisander kan maandag vervangen worden door Toprak of Vogt. Die eerste is misschien nog niet helemaal fit, maar Vogt keert in elk geval terug van zijn schorsing. Op het moment supreme wonnen ze ook uit bij Paderborn met 1-5, dus heb er nog vertrouwen in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 juli 2020 Share Geplaatst 3 juli 2020 Wat deed de doelman van Heidenheim nou op het einde Was de bal echt helemaal kwijt, zelden gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 juli 2020 Share Geplaatst 6 juli 2020 De spanning begint nu toch wel echt te komen. Het moet te doen zijn, maar de immense druk kan nog wel eens roet in het eten gooien. Vogt als vervanger van Moisander is prima. Verder hopen dat Bargfrede en Klaassen wat beter spelen dan vorige week. Of die eerste dat kan betwijfel ik, maar Klaassen zou wel eens de sleutelspeler kunnen worden vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 juli 2020 Share Geplaatst 6 juli 2020 Ik duim met je mee man. Werder hoort in de Bundesliga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 6 juli 2020 Share Geplaatst 6 juli 2020 Inderdaad, Werder of HSV was me om het even geweest maar Heidenheim hoort niet in de Bundesliga thuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 juli 2020 Share Geplaatst 6 juli 2020 Heb er ook echt zin in. Vind penalty's wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 juli 2020 Share Geplaatst 6 juli 2020 Aii, die Theuerkauf van Heidenheim zorgt er ff voor dat Bremen volgend seizoen in de Bundesliga mag voetballen. Eigen goal + omvallen bij de 2e goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 juli 2020 Share Geplaatst 6 juli 2020 Pff, wat een rollercoaster vanavond. Echt zitten zweten aan het einde van de wedstrijd, maar uiteindelijk toch over de streep getrokken. Nu een grote opruiming. Vogt, Toprak, Lang, Bittencourt, Langkamp, Bargfrede en Bartels gaan in elk geval weg. En Pizarro natuurlijk, maar die hoeft nooit weg. Vreemd om te bedenken dat hij nu écht gestopt is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 6 juli 2020 Share Geplaatst 6 juli 2020 2 uur geleden zei Tim': Vreemd om te bedenken dat hij nu écht gestopt is. Tot hij drie maanden in het nieuwe seizoen zich bedenkt en weer de voetbalschoenen aantrekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 juli 2020 Share Geplaatst 7 juli 2020 5 uur geleden zei StanleyW: Tot hij drie maanden in het nieuwe seizoen zich bedenkt en weer de voetbalschoenen aantrekt. Nah, dat zie ik eigenlijk niet gebeuren. Vorig jaar was al een verrassing, maar toen had hij in elk geval nog veel gespeeld. Dit jaar 18 invalbeurten zonder goal, dus het is voor hem ook wel echt klaar denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 7 juli 2020 Share Geplaatst 7 juli 2020 @Tim' Gefeliciteerd met het blijven in de Bundesliga. Inderdaad mag de bezem door de selectie heen, want nog één seizoen als deze kan echt fataal zijn. Vanavond moet Nürnberg de eerste wedstrijd spelen tegen Ingolstad om in de 2.Bundesliga te blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 juli 2020 Share Geplaatst 7 juli 2020 Wat een zaaddodende anti-climax zeg. Doe het over één wedstrijd, speel nog een derde of desnoods zonder uitdoelpunten. Dit was voor de neutrale kijker zeer onbevredigend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 juli 2020 Share Geplaatst 7 juli 2020 Ik ben er sowieso groot voorstander van om in alle competities uitdoelpunten af te schaffen. Gewoon verlengen en eventueel penalty's bij een gelijke stand. Blij dat dat gisteren niet was natuurlijk, haha. Maar vanaf nu zeg ik afschaffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 juli 2020 Share Geplaatst 8 juli 2020 15 uur geleden zei Tim': Ik ben er sowieso groot voorstander van om in alle competities uitdoelpunten af te schaffen. Gewoon verlengen en eventueel penalty's bij een gelijke stand. Blij dat dat gisteren niet was natuurlijk, haha. Maar vanaf nu zeg ik afschaffen. Hoe ben je fan geworden van Bremen? Volgend seizoen ook hier veelvuldig posten? Leuk om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten