Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei 007mark:

Werder dus in de thuiswedstrijd 0-0 gespeeld tegen Heidenheim. Wedstrijd helaas niet kunnen zien, maar begin toch een beetje voor ze te vrezen eigenlijk..

1 uur geleden zei FMNOOB:

Helaas ook niet kunnen zien. Moisander geschorst. Zie dat maandagavond de vervolgwedstrijd is. Die kan ik ook niet zien. Wordt dus een spannende pot.   

Heidenheim had niet het plan om te gaan aanvallen en Werder kwam niet door de verdediging heen. Pas na de drie wissels tegelijk (Bittencourt, Bartels en Groß) ging het een beetje lopen maar niet genoeg voor een overwinning. De warrige scheidsrechter hielp ook niet echt mee. Moisander kan maandag vervangen worden door Toprak of Vogt. Die eerste is misschien nog niet helemaal fit, maar Vogt keert in elk geval terug van zijn schorsing. Op het moment supreme wonnen ze ook uit bij Paderborn met 1-5, dus heb er nog vertrouwen in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De spanning begint nu toch wel echt te komen. Het moet te doen zijn, maar de immense druk kan nog wel eens roet in het eten gooien. Vogt als vervanger van Moisander is prima. Verder hopen dat Bargfrede en Klaassen wat beter spelen dan vorige week. Of die eerste dat kan betwijfel ik, maar Klaassen zou wel eens de sleutelspeler kunnen worden vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff, wat een rollercoaster vanavond. Echt zitten zweten aan het einde van de wedstrijd, maar uiteindelijk toch over de streep getrokken. Nu een grote opruiming. Vogt, Toprak, Lang, Bittencourt, Langkamp, Bargfrede en Bartels gaan in elk geval weg.

En Pizarro natuurlijk, maar die hoeft nooit weg. Vreemd om te bedenken dat hij nu écht gestopt is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei StanleyW:

Tot hij drie maanden in het nieuwe seizoen zich bedenkt en weer de voetbalschoenen aantrekt.

Nah, dat zie ik eigenlijk niet gebeuren. Vorig jaar was al een verrassing, maar toen had hij in elk geval nog veel gespeeld. Dit jaar 18 invalbeurten zonder goal, dus het is voor hem ook wel echt klaar denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er sowieso groot voorstander van om in alle competities uitdoelpunten af te schaffen. Gewoon verlengen en eventueel penalty's bij een gelijke stand. Blij dat dat gisteren niet was natuurlijk, haha. Maar vanaf nu zeg ik afschaffen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Tim':

Ik ben er sowieso groot voorstander van om in alle competities uitdoelpunten af te schaffen. Gewoon verlengen en eventueel penalty's bij een gelijke stand. Blij dat dat gisteren niet was natuurlijk, haha. Maar vanaf nu zeg ik afschaffen.

Hoe ben je fan geworden van Bremen? Volgend seizoen ook hier veelvuldig posten? Leuk om te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites