Djurovski Geplaatst 18 april 2019 Share Geplaatst 18 april 2019 Ken ik alleen van naam. Veel plezier daar haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 april 2019 Share Geplaatst 18 april 2019 Zojuist zei komodo25: Ken ik alleen van naam. Jaja...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 april 2019 Share Geplaatst 18 april 2019 1 minuut geleden zei Pino: Jaja...... Nope serieus nog nooit binnen geweest daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 april 2019 Share Geplaatst 18 april 2019 6 minuten geleden zei komodo25: Nope serieus nog nooit binnen geweest daar. Dat zegt iedereen...... Ik ben er ooit op de 11e vd 11e beland. Maar ben beneden daar in slaap gevallen. Die 2 maten van mij was ik toen ik wakker was kwijt, stond op het punt om maar zelf naar huis te gaan toen er ene naar buiten kwam. Later kwam de andere ook. Die waren dus even "naar boven" gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 april 2019 Share Geplaatst 18 april 2019 38 minuten geleden zei Pino: Dat zegt iedereen...... Ik ben er ooit op de 11e vd 11e beland. Maar ben beneden daar in slaap gevallen. Die 2 maten van mij was ik toen ik wakker was kwijt, stond op het punt om maar zelf naar huis te gaan toen er ene naar buiten kwam. Later kwam de andere ook. Die waren dus even "naar boven" gegaan. Als in er binnen was geweest had ik dat wel gezegd hoor. Heb van collega wel foto's in app gezien dat ze na een wedstrijd daar belanden om wat te drinken. Dus als ik vaker met hem na Köln ga beland ik er vast wel een keer. Na Leverkusen Köln waren we in een café beland in Leverkusen en na Köln Dynamo hebben we na afloop alleen bij de tram wat gedronken bij een barretje. Met het werk rijden we trouwens ook door de eifeltor. Heb je zomers ook wat te kijken. En in Duisburg door de Vulkanstrasse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 april 2019 Share Geplaatst 21 april 2019 Wat een wedstrijd gisteren. Met 28 man naar vfl Osnabrück- Aalen geweest. Dus om 11 uur al aan het bier in de bus en ben niet gestopt tot 11 uur savonds in de kroeg. Maar wat een feest, club bestond 120 jaar en kon promotie (en eventueel kampioen) afdwingen. Stadion zat meer dan vol, alles paars wit, goede sfeer. En uiteindelijk promotie behaald. Stonden we na de tijd op de middenstip te feesten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 april 2019 Share Geplaatst 21 april 2019 3e Bundesliga? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 april 2019 Share Geplaatst 21 april 2019 10 minuten geleden zei Pino: 3e Bundesliga? Ja, dit was 3e Bundesliga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 april 2019 Share Geplaatst 21 april 2019 1 minuut geleden zei GAE EAGLES: Ja, dit was 3e Bundesliga. Vet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 april 2019 Share Geplaatst 21 april 2019 1 minuut geleden zei Pino: Vet! Ja, echt heel erg tof om mee te maken. Hele dag was geweldig. Sfeer was top en dat je dan uiteindelijk nog op het veld terecht komt in al dat feestgedruis is echt ongekend. Morgen nog even naar Royal Club Antwerp - Club Brugge overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 @GAE EAGLES Nice man, Osnabruck is ook nog relatief dichtbij dus goed te bereiken vanaf hier. Misschien volgend seizoen eens meepakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 24 april 2019 Share Geplaatst 24 april 2019 Op 23-4-2019 om 11:00 zei Elano: @GAE EAGLES Nice man, Osnabruck is ook nog relatief dichtbij dus goed te bereiken vanaf hier. Misschien volgend seizoen eens meepakken. Zeker de moeite waard, ook al waren bij ons alle randvoorwaarden aanwezig tot een prachtige dag. De stand in de competitie, tussenstand op de andere 2 velden, club die 120 jaar bestond die week en mooi weer. Maar verder denk ik dat het volgend seizoen ook de moeite waard is. En niet ver vanaf de grens bij Enschede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 april 2019 Share Geplaatst 26 april 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 26 april 2019 Share Geplaatst 26 april 2019 Hopelijk krijg je een betere 2e helft te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 april 2019 Share Geplaatst 26 april 2019 Köln beter veel beter. Onverdiende nederlaag. Ach ja dan maar de nederlaag wegzuipen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 april 2019 Share Geplaatst 26 april 2019 (bewerkt) Maken ze het toch nog spannend... Speelde die Heller btw bij Darmstadt? Snelste speler ooit joh 27 april 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 april 2019 Share Geplaatst 27 april 2019 (bewerkt) 15 uur geleden zei Sophomore: Maken ze het toch nog spannend... Speelde die Heller btw bij Darmstadt? Snelste speler ooit joh Ja die speelde is gewisseld voor de matchwinner. Op zich natuurlijk zuur de wedstrijd. Köln zeker 2e helft veel beter. Maar het ontbrak aan afmaken. Dan gewoon de 1-2 weggeven door een grote blunder. Koziello trouwens een leuke voetballer aan Köln kant. Fans zijn overigens ook helemaal klaar met de trainer. Maar verder wel genoten van heerlijk middagje en avond. Na afloop nog gepraat met Darmstadt fans. Wat een verademing dat betreft hoor. Edit trainer is ontslagen 27 april 2019 bewerkt door komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 april 2019 Share Geplaatst 27 april 2019 Dortmund - Schalke live op het open net via ARD 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 april 2019 Share Geplaatst 27 april 2019 Belachelijke penalty Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 april 2019 Share Geplaatst 27 april 2019 2x een identieke overtreding die rood oplevert voor Dortmund. Hoe dom kun je zijn... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 april 2019 Share Geplaatst 27 april 2019 Vlak daarvoor vond ik Reus ook al natrappen bij Mascarell. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 april 2019 Share Geplaatst 27 april 2019 23 uur geleden zei komodo25: Fantastische stad is dat. Vrijgezellenweekend gehad daar, als ik er aan terugdenk krijg ik nog hoofdpijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 april 2019 Share Geplaatst 27 april 2019 5 uur geleden zei Elsjorro1990: Fantastische stad is dat. Vrijgezellenweekend gehad daar, als ik er aan terugdenk krijg ik nog hoofdpijn Is zeker mooie stad. Van te voren ook nog in Gaffel am Dom en Früh am Dom geweest. Uitslag was wat minder maar verder was het topdagje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 april 2019 Share Geplaatst 28 april 2019 Hsv momenteel 4e. Gaan nog 3 spannende rondes worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 29 april 2019 Share Geplaatst 29 april 2019 De ontknoping gaat inderdaad nog mooi worden. 1. Fc Köln kan het (bijna) niet meer ontgaan. Maar daarachter wordt het nog leuk. Maar zowel HSV als Köln laten het de laatste weken echt lopen en daar profiteert de rest van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten