Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Belhanda, Kevin Prince, Nastasic, Di Santo, Höjbjerg, Santana, Bastos, Afellay, Barnetta

Dit zijn in mijn ogen niet echt grote namen.

Blijf Schalke '04 toch altijd het Feyenoord van Duitsland vinden. Een fantastisch mooie club met dito aanhang maar al jaren de verkeerde aankopen en een onrealistisch hoge verwachting. Hopelijk kan Heidel ze eindelijk eens goede (aankoops)jaren brengen. Zit toch erg veel talent in die ploeg hoor.

Dortmund schijnt nog bezig te zijn om Mario Gomez gratis op te pikken, concurrentie van Barcelona dus het zal pittig worden. Benieuwd of hij genoegen neemt met een plek bij het 2de plan. Ginter wordt mogelijk verhuurd aan HSV dus dan wordt de spoeling achterin wel weer erg dun. Watzke heeft al aangegeven dat het niet onmogelijk is om Omer Toprak op te pikken bij Leverkusen dus zie dat (helaas) wel gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moritz Leitner vertrekt naar alle waarschijnlijkheid naar Lazio Roma, hij is niet mee op trainingskamp. Zonde dat die jongen het niet gemaakt heeft, was toch echt een talent uit de hogere categorieën. Leek er af en toe iets te makkelijk over te denken en z'n verhuur aan Stuttgart heeft hem ook weinig opgeleverd. Hopelijk gaat hij zich daar goed ontwikkelen.

Oguzhan Aydogan uit Dortmund II vertrekt trouwens voor € 200.000,- naar Besiktas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap overigens totaal niet waarom ze Ginter willen verhuren. Dortmund heeft al weinig verdedigers en volgens mij heeft Ginter het prima gedaan vorig jaar.

Ja, als rechtsback heeft Ginter echt heel goed gespeeld. Weet het als CB niet helemaal met hem hoor, komt af en toe een beetje simpeltjes over. Nu heeft BVB voor CB natuurlijk Sokratis, Bartra, Bender en Mikel Merino kan er spelen. Lijkt mij toch wat tekort om Ginter (tijdelijk) weg te doen. Mocht Ginter toch weggaan dan zal Dortmund Ömer Toprak helaas oppikken. Hopelijk bedenken Zorc en Watzke zich snel en halen ze dan Tah of Süle naar Westfalen.

Vind het toch erg jammer dat Kuba weg is, fijne speler voordat hij meer in de ziekenboeg zat dan op het veld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toprak is natuurlijk wel duur en redelijk blessuregevoelig.
[MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION];

Precies dit: voor Toprak moet je nu zo'n 25 miljoen betalen, volgende zomer kan je hem door een clausule voor 12 miljoen oppikken. Daarnaast ben ik er wel een voorstander van om een flinke restwaarde op je spelers (die je koopt) te hebben zitten. Op de één of andere manier heeft hij nooit echt indruk op mij gemaakt, misschien is het z'n uitstraling wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij Real-Bayern staat nu ene Nicolas Feldhahn op het veld, wel een leuk verhaal. 29 jaar al, altijd in de tweede en derde divisie gespeeld en sinds vorig jaar bij Bayern II. Zaten blijkbaar wat krap aan verdedigers dus mocht mee op oefenkamp, en nu lekker in de basis tegen Real :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites