Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Ik heb net artikel gelezen, ik sta niet meer achter mijn posts.

Neuer is dom en onverantwoord geweest, er was van te voren waarschuwing dat maar 11 CM sneeuw is en was. Dat daardoor heel veel stenen/rotsen niet bedekt zouden zijn met sneeuw. En anderen mensen zijn ook gewond geraakt/injured.

En @Bogatyr @delichris verhalen gaan dat Bayern , Alexander Nubel terug gaat halen van loan van Monaco, om rest van seizoen 1e keeper te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Djurovski:

Neuer woont in de bergen voor hem is skiën wat voor Nederlanders fietsen is. Mogen spelers in Nederland dan nooit meer fietsen. Want risico op de fiets is ook groter. Die voorbeelden wat ik gaf zijn overtrokken maar je kunt niet alles gaan uitsluiten 

Man man man, dit is gewoon onzin verzinnen om maar een tegenargument te kunnen geven. Ik zal het even een duidelijker voorbeeld geven zodat het voor jou ook te begrijpen is;

Stel jij valt in een dronken bui van je fiets, en breekt daardoor allebei je polsen, en mag daardoor twee maanden niet auto rijden (met de achterliggende gedachte dat je bent aangenomen als koerier oid), denk je dat de werkgever daar dan blij mee zal zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei joostmakaay:

Man man man, dit is gewoon onzin verzinnen om maar een tegenargument te kunnen geven. Ik zal het even een duidelijker voorbeeld geven zodat het voor jou ook te begrijpen is;

Stel jij valt in een dronken bui van je fiets, en breekt daardoor allebei je polsen, en mag daardoor twee maanden niet auto rijden (met de achterliggende gedachte dat je bent aangenomen als koerier oid), denk je dat de werkgever daar dan blij mee zal zijn?

Was Neuer dronken dan ? 

Jij bent degene die steeds met de achterlijkste vergelijkingen komt

Maar als ik volgende maand op wintersport ga en mijn been breekt zullen ze het niet leuk vinden. Maar dat geld ook als ik mijn been breekt met voetbal of fietsen of wat dan ook. Echter mag ik dat allemaal rustig doen. 

bewerkt door Djurovski
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei joostmakaay:

Reageer inderdaad maar enkel maar op een klein detail van m'n reactie 

Het bewerkte deel ook gelezen? 

Als er contractueel staat dat hij geen risico sporten mag doen dan zou ik als club/werkgever er gek van worden. Staat het er niet in en als je dan ook nog eens in de heuvels/bergen woont dan lijkt mij het vrij logisch dat je regelmatig op de latten staat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei joostmakaay:

Toch wel een andere situatie wat mij betreft. De lonen liggen verre van in verhouding en vaak kan een werkgever je nog alternatief werk aanbieden. Voor Neuer is dit onmogelijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Orrie:

Toch wel een andere situatie wat mij betreft. De lonen liggen verre van in verhouding en vaak kan een werkgever je nog alternatief werk aanbieden. Voor Neuer is dit onmogelijk. 

Die kan voor de TV mooi scouten en met een headset op telefoontjes aan nemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat staat natuurlijk niet in verhouding met zijn salaris. Bovendien zijn het in zulke gevallen behoorlijk financiële risico's, welke niet te vergelijken is met een normale arbeidsregeling of verhouding. 

Ik vind het ook niet gek als clubs dergelijke clausules, waarbij kans op blessures/letsel wetenschappelijk groter is dan doorgaans het geval, opnemen in contracten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei ROEMM:

Dat staat natuurlijk niet in verhouding met zijn salaris. Bovendien zijn het in zulke gevallen behoorlijk financiële risico's, welke niet te vergelijken is met een normale arbeidsregeling of verhouding. 

Ik vind het ook niet gek als clubs dergelijke clausules, waarbij kans op blessures/letsel wetenschappelijk groter is dan doorgaans het geval, opnemen in contracten. 

Volgens mij was het een geintje van hem. Als je hierop googled kom je diverse Nederlandse / Engelse artikelen tegen, al vind ik het lastig inschatten hoe betrouwbaar zoiets is. Kom niks tegen van het kaliber The Athletic. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Djurovski:

Het bewerkte deel ook gelezen? 

Als er contractueel staat dat hij geen risico sporten mag doen dan zou ik als club/werkgever er gek van worden. Staat het er niet in en als je dan ook nog eens in de heuvels/bergen woont dan lijkt mij het vrij logisch dat je regelmatig op de latten staat. 

Ik woon 100meter van strand en zee dus volgens deze beredenering ben ik (ervaren) surfer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Mansveld:

Ik woon 100meter van strand en zee dus volgens deze beredenering ben ik (ervaren) surfer?

Op zich niet heel gek om aan te nemen dat jij (wanneer het weer het toelaat) regelmatig op het strand te vinden bent, toch? Of dat nou om te zwemmen, (kite)surfen of zonnen is, doet er dan niet toe.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Mansveld:

Op zn insta staat hij al vanaf 2015 op de ski. Van hem wist ik het vandaar dat ik het al eerder had aangehaald. En vermoed dat hij niet de enigste speler is die in de buurt van de bergen woont die dus regelmatig op een ski staat.

@ROEMM Klopt. Maar dat salaris zijn de clubs wel deels zelf schuld aan he. Ben het niet helemaal met jou eens dat de risico's voor een club groter zijn dan bij een normale werkgever. Het salaris is een stuk hoger dat klopt. Maar een club als Bayern heeft natuurlijk ook heel wat andere inkomsten dan een normaal bedrijf. Daarnaast komt het ook regelmatig voor dat een club een speler voor x miljoen koopt. Een x miljoen aan salaris geeft en de speler vervolgens niets speelt. Dat kunnen ze zich ook veroorloven. Wat eventueel wel een reden tot een clausule kan zijn is dat een goede voetballer natuurlijk klaar is met werken half in de 30 en tijd genoeg heeft voor wat riskantere sporten dan de normale arbeider. Maar als een club niet zo'n clausule heeft dan vind ik dat een speler vrij is om wat dan ook te doen in zijn vrije tijd

bewerkt door Djurovski
Link naar opmerking
Deel via andere websites