Djurovski Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 1 uur geleden zei Tim': Wat een rare reactie. Vond ik die van Joost ook. Die een overtreding vergelijkt met een ski ongeval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 (bewerkt) @Aaron21 heb je ook maar iets gelezen van wat ik gezegd heb? Krijg sterke indruk van niet in ieder geval, zoals wel vaker.... 12 december 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 We weten allemaal niet hoe 't gebeurd is toch? Ik bedoel, er wordt in contracten opgenomen (niet altijd) dat risicovolle sporten niet mogen worden beoefend. Zou zomaar kunnen dat Bayern hiermee akkoord is gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 33 minuten geleden zei Kyrill: @Aaron21 heb je ook maar iets gelezen van wat ik gezegd heb? Krijg sterke indruk van niet in ieder geval, zoals wel vaker.... Welk deel heb ik dan niet gelezen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 Ik heb net artikel gelezen, ik sta niet meer achter mijn posts. Neuer is dom en onverantwoord geweest, er was van te voren waarschuwing dat maar 11 CM sneeuw is en was. Dat daardoor heel veel stenen/rotsen niet bedekt zouden zijn met sneeuw. En anderen mensen zijn ook gewond geraakt/injured. En @Bogatyr @delichris verhalen gaan dat Bayern , Alexander Nubel terug gaat halen van loan van Monaco, om rest van seizoen 1e keeper te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 1 uur geleden zei Djurovski: Neuer woont in de bergen voor hem is skiën wat voor Nederlanders fietsen is. Mogen spelers in Nederland dan nooit meer fietsen. Want risico op de fiets is ook groter. Die voorbeelden wat ik gaf zijn overtrokken maar je kunt niet alles gaan uitsluiten Man man man, dit is gewoon onzin verzinnen om maar een tegenargument te kunnen geven. Ik zal het even een duidelijker voorbeeld geven zodat het voor jou ook te begrijpen is; Stel jij valt in een dronken bui van je fiets, en breekt daardoor allebei je polsen, en mag daardoor twee maanden niet auto rijden (met de achterliggende gedachte dat je bent aangenomen als koerier oid), denk je dat de werkgever daar dan blij mee zal zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 (bewerkt) 2 minuten geleden zei joostmakaay: Man man man, dit is gewoon onzin verzinnen om maar een tegenargument te kunnen geven. Ik zal het even een duidelijker voorbeeld geven zodat het voor jou ook te begrijpen is; Stel jij valt in een dronken bui van je fiets, en breekt daardoor allebei je polsen, en mag daardoor twee maanden niet auto rijden (met de achterliggende gedachte dat je bent aangenomen als koerier oid), denk je dat de werkgever daar dan blij mee zal zijn? Was Neuer dronken dan ? Jij bent degene die steeds met de achterlijkste vergelijkingen komt Maar als ik volgende maand op wintersport ga en mijn been breekt zullen ze het niet leuk vinden. Maar dat geld ook als ik mijn been breekt met voetbal of fietsen of wat dan ook. Echter mag ik dat allemaal rustig doen. 12 december 2022 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 Zojuist zei Djurovski: Was Neuer dronken dan ? Jij bent degene die steeds met de achterlijkste vergelijkingen komt Reageer inderdaad maar enkel maar op een klein detail van m'n reactie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 1 uur geleden zei joostmakaay: Reageer inderdaad maar enkel maar op een klein detail van m'n reactie Het bewerkte deel ook gelezen? Als er contractueel staat dat hij geen risico sporten mag doen dan zou ik als club/werkgever er gek van worden. Staat het er niet in en als je dan ook nog eens in de heuvels/bergen woont dan lijkt mij het vrij logisch dat je regelmatig op de latten staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 1 uur geleden zei joostmakaay: Man man man, dit is gewoon onzin verzinnen om maar een tegenargument te kunnen geven. Ik zal het even een duidelijker voorbeeld geven zodat het voor jou ook te begrijpen is; Stel jij valt in een dronken bui van je fiets, en breekt daardoor allebei je polsen, en mag daardoor twee maanden niet auto rijden (met de achterliggende gedachte dat je bent aangenomen als koerier oid), denk je dat de werkgever daar dan blij mee zal zijn? Toch wel een andere situatie wat mij betreft. De lonen liggen verre van in verhouding en vaak kan een werkgever je nog alternatief werk aanbieden. Voor Neuer is dit onmogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 11 minuten geleden zei Orrie: Toch wel een andere situatie wat mij betreft. De lonen liggen verre van in verhouding en vaak kan een werkgever je nog alternatief werk aanbieden. Voor Neuer is dit onmogelijk. Die kan voor de TV mooi scouten en met een headset op telefoontjes aan nemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 Dat staat natuurlijk niet in verhouding met zijn salaris. Bovendien zijn het in zulke gevallen behoorlijk financiële risico's, welke niet te vergelijken is met een normale arbeidsregeling of verhouding. Ik vind het ook niet gek als clubs dergelijke clausules, waarbij kans op blessures/letsel wetenschappelijk groter is dan doorgaans het geval, opnemen in contracten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 5 minuten geleden zei ROEMM: Dat staat natuurlijk niet in verhouding met zijn salaris. Bovendien zijn het in zulke gevallen behoorlijk financiële risico's, welke niet te vergelijken is met een normale arbeidsregeling of verhouding. Ik vind het ook niet gek als clubs dergelijke clausules, waarbij kans op blessures/letsel wetenschappelijk groter is dan doorgaans het geval, opnemen in contracten. Volgens mij was het een geintje van hem. Als je hierop googled kom je diverse Nederlandse / Engelse artikelen tegen, al vind ik het lastig inschatten hoe betrouwbaar zoiets is. Kom niks tegen van het kaliber The Athletic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 2 uur geleden zei Djurovski: Het bewerkte deel ook gelezen? Als er contractueel staat dat hij geen risico sporten mag doen dan zou ik als club/werkgever er gek van worden. Staat het er niet in en als je dan ook nog eens in de heuvels/bergen woont dan lijkt mij het vrij logisch dat je regelmatig op de latten staat. Ik woon 100meter van strand en zee dus volgens deze beredenering ben ik (ervaren) surfer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 17 minuten geleden zei Mansveld: Ik woon 100meter van strand en zee dus volgens deze beredenering ben ik (ervaren) surfer? Op zich niet heel gek om aan te nemen dat jij (wanneer het weer het toelaat) regelmatig op het strand te vinden bent, toch? Of dat nou om te zwemmen, (kite)surfen of zonnen is, doet er dan niet toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 Ik woon dichtbij de slijterij dus ben alcoholist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 4 uur geleden zei joostmakaay: Ik woon dichtbij de slijterij dus ben alcoholist Gezien jouw vergelijkingen neig ik naar ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 (bewerkt) 5 uur geleden zei Mansveld: Ik woon 100meter van strand en zee dus volgens deze beredenering ben ik (ervaren) surfer? Op zn insta staat hij al vanaf 2015 op de ski. Van hem wist ik het vandaar dat ik het al eerder had aangehaald. En vermoed dat hij niet de enigste speler is die in de buurt van de bergen woont die dus regelmatig op een ski staat. @ROEMM Klopt. Maar dat salaris zijn de clubs wel deels zelf schuld aan he. Ben het niet helemaal met jou eens dat de risico's voor een club groter zijn dan bij een normale werkgever. Het salaris is een stuk hoger dat klopt. Maar een club als Bayern heeft natuurlijk ook heel wat andere inkomsten dan een normaal bedrijf. Daarnaast komt het ook regelmatig voor dat een club een speler voor x miljoen koopt. Een x miljoen aan salaris geeft en de speler vervolgens niets speelt. Dat kunnen ze zich ook veroorloven. Wat eventueel wel een reden tot een clausule kan zijn is dat een goede voetballer natuurlijk klaar is met werken half in de 30 en tijd genoeg heeft voor wat riskantere sporten dan de normale arbeider. Maar als een club niet zo'n clausule heeft dan vind ik dat een speler vrij is om wat dan ook te doen in zijn vrije tijd 13 december 2022 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 Op 13-12-2022 om 09:03 zei Thierryvane: Lees nu ook dat ze voor Bounou willen gaan van Marokko. Was via transfermarkt official. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 Op 12-12-2022 om 20:26 zei joostmakaay: Ik woon dichtbij de slijterij dus ben alcoholist Ik moet altijd een stukje lopen maar daardoor wel beenspieren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 Op 15-12-2022 om 12:50 zei Bogatyr: Lees nu ook dat ze voor Bounou willen gaan van Marokko. Was via transfermarkt official. Livakovic, Bounou en Sommer zijn inmiddels genoemd. Laatste nieuws is dat ze Nübel willen terughalen uit zijn verhuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 Blind richting Bayern. Verrassend zeg. Mooi wel voor hem. Beter dan naar dat gure Antwerp. Backup voor Davies lijkt mij iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 Carriere afsluiten op de bank bij Bayern, naja toch mooi voor 'm dat hij die club nog aan z'n CV kan toevoegen. Alles beter dan dat Antwerp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 Als vervanger voor Hernandez die dit seizoen niet meer zal spelen. Eerst voor een half jaar en dan eventueel na dit seizoen verlenging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten