Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Kyrill:

Benieuwd welke van de 3 wel of uberhaupt basis komt te staan...

Allemaal weleens denk ik. Mazraoui is best een prima backie. De Ligt met zn dikke poten ook wel prima. Gravenberch krijgt het moeilijk. Daar durf ik een nier om te verwedden. En ik heb er maar 1.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Michaelinho*:

K’lautern als promovendus in extremis goed begonnen aan het 2. Bundesliga seizoen. Hoop dat de club zich kan handhaven en misschien ooit weer eens Bundesliga kan halen.

En dan weer direct kampioen worden in de Bundesliga, dat zou het verhaal helemaal compleet maken :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Bogatyr:

@Tim'wat heeft Bremen zoal gedaan op de transfermarkt? Hoe denk je zelf dat ze het gaan doen komend seizoen?

Met Amos Pieper en Niklas Stark zijn er op het oog twee sterke centrumverdedigers gekomen en Mitchell Weiser heeft definitief getekend na zijn verhuurperiode. Lee Buchanan (linksback) is transfervrij gekomen van Sunderland en aanvaller Oliver Burke van Sheffield United. Alleen voor Jens Stage is betaald, 4 miljoen. Geen idee hoe goed hij is.

Ik denk dat het achterin eigenlijk wel goed staat. Met Pavlenka hebben we een hele goede keeper en Pieper en Stark lijken met Milos Veljkovic of Marco Friedl wel een prima verdediging te zijn, plus backs Buchanan en Weiser (of eventueel Friedl links of Agu in de basis). Als Marvin Duksch en Niklas Füllkrug fit blijven, zijn er ook twee goede spitsen in huis. Het probleem is wat mij betreft nog het middenveld. Romano Schmid, Niklas Schmidt, Jean-Manuel Mbom en Ilia Groejev zijn leuke talenten maar geen spelers die de kar gaan trekken. Leonardo Bittencourt is te wisselvallig om op te bouwen en Stage ken ik niet zo goed. Daar mag eigenlijk nog wel een topper bij als het aan mij ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Tim':

Met Amos Pieper en Niklas Stark zijn er op het oog twee sterke centrumverdedigers gekomen en Mitchell Weiser heeft definitief getekend na zijn verhuurperiode. Lee Buchanan (linksback) is transfervrij gekomen van Sunderland en aanvaller Oliver Burke van Sheffield United. Alleen voor Jens Stage is betaald, 4 miljoen. Geen idee hoe goed hij is.

Ik denk dat het achterin eigenlijk wel goed staat. Met Pavlenka hebben we een hele goede keeper en Pieper en Stark lijken met Milos Veljkovic of Marco Friedl wel een prima verdediging te zijn, plus backs Buchanan en Weiser (of eventueel Friedl links of Agu in de basis). Als Marvin Duksch en Niklas Füllkrug fit blijven, zijn er ook twee goede spitsen in huis. Het probleem is wat mij betreft nog het middenveld. Romano Schmid, Niklas Schmidt, Jean-Manuel Mbom en Ilia Groejev zijn leuke talenten maar geen spelers die de kar gaan trekken. Leonardo Bittencourt is te wisselvallig om op te bouwen en Stage ken ik niet zo goed. Daar mag eigenlijk nog wel een topper bij als het aan mij ligt.

Ja ik zag op de Instagram pagina van Werder Bremen dat Fullkrug zijn contract ook verlengd heeft. Ik hoop op een stabiel seizoen waar ze eens niet tegen degradatie moeten vechten. Waar is de tijd dat ze Europees speelden gebleven. Was zo leuke ploeg toen. Herinner me Torsten Frings, Naldo en Klose maar vooral Diego. _O_ misschien een nieuwe uitdaging voor FM 23

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Michaelinho*:

Geen Bayern fan uiteraard als Dortmunder. Maar ze hebben toch wel een paar dikke transfers gedaan en een mooie ploeg neer gezet. 

Ben benieuwd of ze ook nog een dikke spits als vervangen voor Lewa gaan halen.

Citaat

Bayern München doet er alles aan om Mathys Tel zo snel mogelijk binnen te halen. De zeventienjarige aanvaller van Stade Rennes moet zo’n twintig miljoen euro kosten. Volgens het Duitse Sky Sports is een delegatie van Bayern maandag afgereisd naar Frankrijk om aan de transfer te werken. Onder anderen sportief directeur Hasan Salihamidzic was van de partij tijdens de onderhandelingen.

Tegenover de Duitse tak van Sky bevestigt Salihamidzic de gevoerde gesprekken. Bayern dacht in eerste instantie aan een bod van veertien miljoen euro, maar Rennes lijkt meer te willen ontvangen. “We hebben een directe gesprek gehad met Rennes over Tel en dat is een positief teken”, aldus Salihamidzic. Over de mogelijke komst van RB Leipzig-middenvelder Konrad Laimer wilde hij niets kwijt. “Laimer? We focussen ons eerst op het afronden van andere transfers. Dan zien we daarna wel wat er nog gaat gebeuren.”

Niet zo heel dik maar deze kan vast wel voetballen. Zal wel meer voor de toekomst zijn waarschijnlijk. Als Laimer komt dan heeft Gravenberch wel al een probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-7-2022 om 15:45 zei Michaelinho*:

In de Serie A blijkbaar ook niet, want De Ligt is nauwelijks beter geworden als in zijn Ajax tijd.

Jawel, hoor. Maar bij Juventus speel je alleen niet 30x tegen Ricky van Wolfswinkels om dan vier keer uit te blinken tegen serieuze tegenstanders waarvoor je je flink kan opladen.

Heeft een goed seizoen gehad, was met afstand de beste verdediger van Juve. Gaat erg gemist worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Thierryvane:

FZYhKHpXgAAskZU?format=jpg&name=large

De Ligt dus 16 miljoen per jaar. Nous en Gravenberch 8.

Ben eigenlijk wel benieuwd wat zo'n Zirkzee daar zal verdienen, die zal wel gelijk staan aan die Wanner. Dan kan die toch beter een stapje terug doen naar een club waar die wekelijks 90 minuten kan gaan maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Jotew:

Snap die drang om salarissen openbaar te maken nooit zo goed. Doe je in het normale bedrijfsleven toch ook niet.

Komt niet vanuit Bayern zelf. BILD heeft het geplaatst.

45 minuten geleden zei La Pulga:

Ben eigenlijk wel benieuwd wat zo'n Zirkzee daar zal verdienen, die zal wel gelijk staan aan die Wanner. Dan kan die toch beter een stapje terug doen naar een club waar die wekelijks 90 minuten kan gaan maken?

Bournemouth, Southampton en Fulham zijn concreet. Zirkzee wilt zelf naar Fulham.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Thierryvane:

Komt niet vanuit Bayern zelf. BILD heeft het geplaatst.

Nee dat snap ik. Maar BILD medewerkers zouden het toch ook niet leuk vinden als hun salarissen op straat komen te liggen? Snap nooit zo goed waarom de media zo graag wilt weten wat een speler verdient en waarom dat altijd meer openbaar moet worden. Laten ze zich op de kwaliteit van het voetbal focussen en het hebben over transferbedragen, ipv of Gravenberch nu 1 of 9 miljoen op jaarbasis binnenharkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites