Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Stranger Things

Hakai

Aanbevolen berichten

Stranger Things (originally Montauk) is an American science fiction psychological horror[3] television series created by the Duffer Brothers. It was written and directed by Matt and Ross Duffer and executive produced by Shawn Levy.

The show is set in 1980s Indiana, where a young boy vanishes mysteriously, and a telekinetic girl appears, who helps the boy's friends find him.

The show was released by Netflix on 15 July 2016. It was met with positive reviews by critics, and was praised for its characterization, pacing, atmosphere, acting, and homage to 1980s Hollywood.

stranger-things-poster.jpg

Geweldige serie, eerste seizoen er gelijk doorheen gejaagd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stranger Things (originally Montauk) is an American science fiction psychological horror[3] television series created by the Duffer Brothers. It was written and directed by Matt and Ross Duffer and executive produced by Shawn Levy.

The show is set in 1980s Indiana, where a young boy vanishes mysteriously, and a telekinetic girl appears, who helps the boy's friends find him.

The show was released by Netflix on 15 July 2016. It was met with positive reviews by critics, and was praised for its characterization, pacing, atmosphere, acting, and homage to 1980s Hollywood.

stranger-things-poster.jpg

Geweldige serie, eerste seizoen er gelijk doorheen gejaagd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van begin tot eind genoten, echte topper! Serie is een combinatie van o.a. Stephen King, Twin Peaks en E.T. in een jaren '80 jasje. Kan eigenlijk geen echte minpunten opnoemen. De pacing is on point, interessante personages en goed acteerwerk (zelfs van de kinderen).

Zal hier even een trailer neerplaten voor de twijfelaars.

[YOUTUBE]b9EkMc79ZSU[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Eleven was echt perfect, aardig contrast met Rider, die ik vooral aan het begin voornamelijk irritant vond.

Maar wat een heerlijk serietje. Inderdaad aardig wat toffe links naar oudere films, had zelfs ergens wel iets weg van een Twin Peaks-vibe. En zo neemt het van alles wat, maar het tofste is dat het qua thematiek ook gewoon heel goed was. De opbouw was fantastisch, elke aflevering werd steeds wat interessanter. Nu vond ik de laatste aflevering wel weer een klein stapje terug tov de vorige, maar dat mag de pret niet drukken. Heel erg lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja inderdaad, Rider werd toch overal enorm geprezen maar zo bijzonder vond ik haar helemaal niet. Genoeg andere uitblinkers. Die agent ook bv (h)

Nou, die was ook hard aan het bazen zeg. Moest ff graven waarvan ik hem herkende, maar het is dus van The Newsroom.

Dit filmpje is ook wel leuk, met referenties uit de serie naar films: https://vimeo.com/175929311. Alien en ET waren nogal obvious, The Goonies heb ik nooit gezien. Stand By Me dacht ik ook gelijk aan op dat spoor, maar een film als Commando is wel wat vergezocht.

Oh, en de muziek he. Potverdorie, maar wat houd ik van die synthesizer-shit zeg. :love:

FpHNlx0pPIU

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze serie in de vakantie gekeken. _O_ meer kan ik niet zeggen. Kan niet wachten op seizoen 2 :<

FP-kgnavUQ0

Let op wat hij zegt vanaf 0:30 tot 0: 52.

Goh Aaron Paul vind ik zo'n baas he, m'n favo acteur/celebrity denk ik. Alles wat ik van 'm mee krijg via twitter en instagram is altijd zo relaxed en, sincere, lijkt me echt een hele toffe gast. semihomo

Link naar opmerking
Deel via andere websites