Hakai Geplaatst 19 juli 2016 Share Geplaatst 19 juli 2016 Stranger Things (originally Montauk) is an American science fiction psychological horror[3] television series created by the Duffer Brothers. It was written and directed by Matt and Ross Duffer and executive produced by Shawn Levy. The show is set in 1980s Indiana, where a young boy vanishes mysteriously, and a telekinetic girl appears, who helps the boy's friends find him. The show was released by Netflix on 15 July 2016. It was met with positive reviews by critics, and was praised for its characterization, pacing, atmosphere, acting, and homage to 1980s Hollywood. Geweldige serie, eerste seizoen er gelijk doorheen gejaagd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 19 juli 2016 Auteur Share Geplaatst 19 juli 2016 Stranger Things (originally Montauk) is an American science fiction psychological horror[3] television series created by the Duffer Brothers. It was written and directed by Matt and Ross Duffer and executive produced by Shawn Levy. The show is set in 1980s Indiana, where a young boy vanishes mysteriously, and a telekinetic girl appears, who helps the boy's friends find him. The show was released by Netflix on 15 July 2016. It was met with positive reviews by critics, and was praised for its characterization, pacing, atmosphere, acting, and homage to 1980s Hollywood. Geweldige serie, eerste seizoen er gelijk doorheen gejaagd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 19 juli 2016 Share Geplaatst 19 juli 2016 Van begin tot eind genoten, echte topper! Serie is een combinatie van o.a. Stephen King, Twin Peaks en E.T. in een jaren '80 jasje. Kan eigenlijk geen echte minpunten opnoemen. De pacing is on point, interessante personages en goed acteerwerk (zelfs van de kinderen). Zal hier even een trailer neerplaten voor de twijfelaars. [YOUTUBE]b9EkMc79ZSU[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 21 juli 2016 Share Geplaatst 21 juli 2016 Absolute aanrader hoor_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Net aflevering 1 gekeken, ga van de week zeker de rest kijken zodra ik tijd heb. Erg intrigerend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 juli 2016 Share Geplaatst 28 juli 2016 2 weken geleden afgerondt. Erg van genoten ; 8/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 29 juli 2016 Share Geplaatst 29 juli 2016 Nou vandaag de laatste 6 afleveringen gekeken, wat gaaf zeg dit. Perfecte pacing, heb alle 8 afleveringen geboeid zitten kijken zonder dat het ooit verveelde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 12 augustus 2016 Share Geplaatst 12 augustus 2016 Gister laatste ep gezien. Tof serietje wel, lekkere vibe. En hoe goed was die Eleven zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Ja, Eleven was echt perfect, aardig contrast met Rider, die ik vooral aan het begin voornamelijk irritant vond. Maar wat een heerlijk serietje. Inderdaad aardig wat toffe links naar oudere films, had zelfs ergens wel iets weg van een Twin Peaks-vibe. En zo neemt het van alles wat, maar het tofste is dat het qua thematiek ook gewoon heel goed was. De opbouw was fantastisch, elke aflevering werd steeds wat interessanter. Nu vond ik de laatste aflevering wel weer een klein stapje terug tov de vorige, maar dat mag de pret niet drukken. Heel erg lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Ja inderdaad, Rider werd toch overal enorm geprezen maar zo bijzonder vond ik haar helemaal niet. Genoeg andere uitblinkers. Die agent ook bv (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Heb hem vandaag ook af gekeken. Normaal houd ik helemaal niet van dit genre maar dit is echt wel een toffe serie. Eleven was heel goed, net als Hopper en Jonathan. Rider vond ik ook maar irritant, en Toothless ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Ja inderdaad, Rider werd toch overal enorm geprezen maar zo bijzonder vond ik haar helemaal niet. Genoeg andere uitblinkers. Die agent ook bv (h) Nou, die was ook hard aan het bazen zeg. Moest ff graven waarvan ik hem herkende, maar het is dus van The Newsroom. Dit filmpje is ook wel leuk, met referenties uit de serie naar films: https://vimeo.com/175929311. Alien en ET waren nogal obvious, The Goonies heb ik nooit gezien. Stand By Me dacht ik ook gelijk aan op dat spoor, maar een film als Commando is wel wat vergezocht. Oh, en de muziek he. Potverdorie, maar wat houd ik van die synthesizer-shit zeg. :love: FpHNlx0pPIU Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 augustus 2016 Share Geplaatst 26 augustus 2016 (bewerkt) Deze serie in de vakantie gekeken. _O_ meer kan ik niet zeggen. Kan niet wachten op seizoen 2 :< FP-kgnavUQ0 Let op wat hij zegt vanaf 0:30 tot 0: 52. 26 augustus 2016 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 26 augustus 2016 Share Geplaatst 26 augustus 2016 Is er eigenlijk sprake van een tweede seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 augustus 2016 Share Geplaatst 26 augustus 2016 Als ik de berichten mag geloven wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 26 augustus 2016 Share Geplaatst 26 augustus 2016 Deze serie in de vakantie gekeken. _O_ meer kan ik niet zeggen. Kan niet wachten op seizoen 2 :< FP-kgnavUQ0 Let op wat hij zegt vanaf 0:30 tot 0: 52. Goh Aaron Paul vind ik zo'n baas he, m'n favo acteur/celebrity denk ik. Alles wat ik van 'm mee krijg via twitter en instagram is altijd zo relaxed en, sincere, lijkt me echt een hele toffe gast. semihomo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Seizoen 2 is bevestigd. g6XpOs92szU Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 2 september 2016 Share Geplaatst 2 september 2016 In 2 dagen tijd alle 8 de afleveringen gekeken, echt een gave serie :) ook erg blij met het tweede seizoen, ben benieuwd hoe het verder gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 27 september 2016 Share Geplaatst 27 september 2016 Ook gekeken in twee dagen. Interessante serie om te volgen, ik kijk al uit naar seizoen 2. Die kinderen maken echt een deel van deze serie, heel erg goed gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 december 2016 Share Geplaatst 14 december 2016 Deze serie er deze week ook doorheen geknald. Wauw. Normaal heb ik niks met dit genre, maar dit was wel ff goed hoor. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 23 juli 2017 Share Geplaatst 23 juli 2017 (bewerkt) [youtube]bRG5HeNKwKY[/youtube] _O_:love: ook gewoon het perfecte liedje eronder gezet :mrgy: @Frankjeee @Mathi @Jornski @vinnypassy @Kweekie @King XVI @Rexcoder 23 juli 2017 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 23 juli 2017 Share Geplaatst 23 juli 2017 Vet man! Inderdaad het perfecte nummer erbij :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 30 juli 2017 Share Geplaatst 30 juli 2017 Ook benieuwd naar seizoen 2,was aangenaam verrast door seizoen 1. Dacht dat het mijn ding niet ging zijn,kon me toch overtuigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 juli 2017 Share Geplaatst 30 juli 2017 Gisteren aan begonnen. Intrigrerend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 21 oktober 2017 Share Geplaatst 21 oktober 2017 Even begonnen aan een herkijk. Voor eind volgende week we kunnen beginnen met 2 (hopelijk gaan mn tentamens er niet onder lijden) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten