Richarð. Geplaatst 26 april 2022 Auteur Share Geplaatst 26 april 2022 Orville Peck - Bronco [Album] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 26 april 2022 Share Geplaatst 26 april 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 26 april 2022 Share Geplaatst 26 april 2022 Glass Animals - Heat Waves Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 27 april 2022 Share Geplaatst 27 april 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 28 april 2022 Share Geplaatst 28 april 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 april 2022 Auteur Share Geplaatst 28 april 2022 18 minuten genieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 Rammstein - Dicke Titten Deze band Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 Is daar een clip bij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 Of kartoffelsalat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 Voor de liefhebberts. Muss sie nicht schön sein Sie muss nicht klug sein, nein Sie muss nicht reich sein Doch um eines möchte ich bitten Dicke Titten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 The war on drugs - Thinking of a place Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 Deze versie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 Heerlijke band. Ik zag ze afgelopen weekend live in Antwerpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 30 april 2022 Share Geplaatst 30 april 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 30 april 2022 Share Geplaatst 30 april 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 april 2022 Share Geplaatst 30 april 2022 Voor de geinteresseerden D.C Fontaines komen op Best Kept Secret. Zelf nu aan luisteren: Winnetka Bowling League- Are you Okay? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 1 mei 2022 Share Geplaatst 1 mei 2022 Op 29-4-2022 om 21:06 zei Kami: Heerlijke band. Ik zag ze afgelopen weekend live in Antwerpen. Normaal zou ik zeggen dat ik jaloers ben, maar ik heb ze een dag eerder in Amsterdam gezien Echt een fantastisch optreden gaven ze weg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 1 mei 2022 Share Geplaatst 1 mei 2022 Ik zie ze eind juni nog een tweede keer op Werchter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 mei 2022 Share Geplaatst 1 mei 2022 (bewerkt) @Kamien @Tim' ik ga ze op Down the Rabbit Hole zien. Zij zijn samen met Moderat twee bands waar ik kost wat kost sowieo heen ga. 1 mei 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 2 mei 2022 Share Geplaatst 2 mei 2022 Ik heb The War on Drugs ook live gezien en vond het wat tegenvallen. Maar dat was waarschijnlijk omdat mevrouw Bolderbast wat chagrijnig was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 mei 2022 Share Geplaatst 2 mei 2022 Het enige nadeel dat ik had was dat er ontzettend veel mensen om ons heen aan het ouwehoeren waren. Alsof ze elkaar al 2 jaar niet hadden gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 mei 2022 Share Geplaatst 2 mei 2022 2 uur geleden zei Erwin.: Het enige nadeel dat ik had was dat er ontzettend veel mensen om ons heen aan het ouwehoeren waren. Alsof ze elkaar al 2 jaar niet hadden gezien. Bij ons ook, maar die werden gelukkig vrij snel aangesproken door een paar man, dus die hoorde ik daarna niet meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 mei 2022 Share Geplaatst 3 mei 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 3 mei 2022 Share Geplaatst 3 mei 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 mei 2022 Auteur Share Geplaatst 5 mei 2022 Future Islands - Vireo's Eye Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten