La Pulga Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 11 mei 2022 Share Geplaatst 11 mei 2022 Op 9-5-2022 om 21:31 zei Satioz: Heerlijk nummer met een van de beste gitaarsolo in de rockgeschiedenis. 2x live mogen zien. Fijne band! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 20 uur geleden zei Arezo: Over 2 dagen naar deze absolute progressievemetal giganten in AFAS live. Zin in! Nu tijd voor een warming up. Heb je ze vaker live gezien? Ik luister het regelmatig, met name het oudere werk. Maar de liveopnames die ik wel eens hoor nodigen me niet echt uit om ze live aan het werk te zien. Dan heb ik het vooral over LaBrie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 12 minuten geleden zei Vreven: Heb je ze vaker live gezien? Ik luister het regelmatig, met name het oudere werk. Maar de liveopnames die ik wel eens hoor nodigen me niet echt uit om ze live aan het werk te zien. Dan heb ik het vooral over LaBrie. Ga voor de 10e keer morgen. Eigenlijk elk optreden vanaf 2011 ben ik gegaan op 1 festival na. Ik vind ze fantastisch. Muzikaal ongeëvenaard. Ben met mensen gegaan die nog nooit van ze gehoord hadden of niet goed kende en die stonden met open mond te kijken (waren trouwens bijna allemaal (amateur) muzikanten bedenk ik me nu). Ik vind Labrie geniaal. Hij is al bijna 30 jaar de top van de progresievemetal maar hij heeft wel een stem waar je van moet houden, en je merkt dat de jaren wel gaan tellen. Het is het minste van de 5, maar dat komt ook omdat de rest gewoon de beste van de wereld is in wat hij doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 13 minuten geleden zei Arezo: Ga voor de 10e keer morgen. Eigenlijk elk optreden vanaf 2011 ben ik gegaan op 1 festival na. Ik vind ze fantastisch. Muzikaal ongeëvenaard. Ben met mensen gegaan die nog nooit van ze gehoord hadden of niet goed kende en die stonden met open mond te kijken (waren trouwens bijna allemaal (amateur) muzikanten bedenk ik me nu). Ik vind Labrie geniaal. Hij is al bijna 30 jaar de top van de progresievemetal maar hij heeft wel een stem waar je van moet houden, en je merkt dat de jaren wel gaan tellen. Het is het minste van de 5, maar dat komt ook omdat de rest gewoon de beste van de wereld is in wat hij doet. Een echte fan dus. Ik kan zijn stem op plaat prima hebben hoor. Die uithaal bij Metropolis Part One is prachtig. Wat vind je buiten Dream Theater nog meer goed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 19 minuten geleden zei Vreven: Een echte fan dus. Ik kan zijn stem op plaat prima hebben hoor. Die uithaal bij Metropolis Part One is prachtig. Wat vind je buiten Dream Theater nog meer goed? Dream Theater is nummer 1. Luister ik 80% van de tijd. Iron Maiden, Metallica, Queen, Pink Floyd, Avenged Sevenfold. Liquid Tension Experiment (Dream Theater zonder zanger). Dit zo'n beetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 mei 2022 Share Geplaatst 13 mei 2022 Florence + The Machine - Dance Fever (album) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Freya Reidings - Poison Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 <3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Lekker op weg dromen en dag dromen <3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Lekker Pools leren zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 mei 2022 Auteur Share Geplaatst 15 mei 2022 The Black Keys - Sad Days, Lonely Nights Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 https://open.spotify.com/track/31LwEMNnOjDpz15OtFlmTo?si=YQGFj48SS12wQmc4vpcHyw&utm_source=copy-link Vanmiddag nieuwe Nick Cave muziek film gezien, in bioscoop met mijn moeder. Ik vond het magistraal. Warren Ellis is ook echt geweldig en Marianne Faithful kwam ook nog heel kort langs ze is of was zwaar ziek (zuurstof fles mee letterlijk) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 mei 2022 Auteur Share Geplaatst 15 mei 2022 Beirut - No No No Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 Hele album Blackwater Park trouwens, genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 Daft Punk - Alive 2007 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 Warpaint-Undertow as dinsdag live zien in Paradiso, zin an. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 19 mei 2022 Auteur Share Geplaatst 19 mei 2022 Danger Mouse & Black Thought - No Gold Teeth Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 mei 2022 Share Geplaatst 19 mei 2022 Polo & Pan-Canopée Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 19 mei 2022 Share Geplaatst 19 mei 2022 Vangelis overleden. Ik ken hem vooral van dit nummer. Luisterde ik vroeger als kind heel vaak. Weet eigenlijk niet waarom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 mei 2022 Share Geplaatst 20 mei 2022 Het spel zonder grenzen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 20 mei 2022 Share Geplaatst 20 mei 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten