Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik luister nu..?

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 8,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

20 uur geleden zei Arezo:

Over 2 dagen naar deze absolute progressievemetal giganten in AFAS live. Zin in! Nu tijd voor een warming up. 

Heb je ze vaker live gezien? Ik luister het regelmatig, met name het oudere werk. Maar de liveopnames die ik wel eens hoor nodigen me niet echt uit om ze live aan het werk te zien. Dan heb ik het vooral over LaBrie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Vreven:

Heb je ze vaker live gezien? Ik luister het regelmatig, met name het oudere werk. Maar de liveopnames die ik wel eens hoor nodigen me niet echt uit om ze live aan het werk te zien. Dan heb ik het vooral over LaBrie.

Ga voor de 10e keer morgen. Eigenlijk elk optreden vanaf 2011 ben ik gegaan op 1 festival na. Ik vind ze fantastisch. Muzikaal ongeëvenaard. Ben met mensen gegaan die nog nooit van ze gehoord hadden of niet goed kende en die stonden met open mond te kijken (waren trouwens bijna allemaal (amateur) muzikanten bedenk ik me nu). Ik vind Labrie geniaal. Hij is al bijna 30 jaar de top van de progresievemetal maar hij heeft wel een stem waar je van moet houden, en je merkt dat de jaren wel gaan tellen. Het is het minste van de 5, maar dat komt ook omdat de rest gewoon de beste van de wereld is in wat hij doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Arezo:

Ga voor de 10e keer morgen. Eigenlijk elk optreden vanaf 2011 ben ik gegaan op 1 festival na. Ik vind ze fantastisch. Muzikaal ongeëvenaard. Ben met mensen gegaan die nog nooit van ze gehoord hadden of niet goed kende en die stonden met open mond te kijken (waren trouwens bijna allemaal (amateur) muzikanten bedenk ik me nu). Ik vind Labrie geniaal. Hij is al bijna 30 jaar de top van de progresievemetal maar hij heeft wel een stem waar je van moet houden, en je merkt dat de jaren wel gaan tellen. Het is het minste van de 5, maar dat komt ook omdat de rest gewoon de beste van de wereld is in wat hij doet.

Een echte fan dus. Ik kan zijn stem op plaat prima hebben hoor. Die uithaal bij Metropolis Part One is prachtig. Wat vind je buiten Dream Theater nog meer goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Vreven:

Een echte fan dus. Ik kan zijn stem op plaat prima hebben hoor. Die uithaal bij Metropolis Part One is prachtig. Wat vind je buiten Dream Theater nog meer goed?

Dream Theater is nummer 1. Luister ik 80% van de tijd. Iron Maiden, Metallica, Queen, Pink Floyd, Avenged Sevenfold. Liquid Tension Experiment (Dream Theater zonder zanger). Dit zo'n beetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://open.spotify.com/track/31LwEMNnOjDpz15OtFlmTo?si=YQGFj48SS12wQmc4vpcHyw&utm_source=copy-link

Vanmiddag nieuwe Nick Cave muziek film gezien, in bioscoop met mijn moeder. Ik vond het magistraal. Warren Ellis is ook echt geweldig en Marianne Faithful kwam ook nog heel kort langs ze is of was zwaar ziek (zuurstof fles mee letterlijk) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites