Richarð. Geplaatst 1 december 2020 Auteur Share Geplaatst 1 december 2020 Washed Out - Too Late Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 2 december 2020 Share Geplaatst 2 december 2020 Heerlijke setlist! Aanradertje hoor! Mocht je tijd hebben voor maar 1 nummer, spoel helemaal door tot de laatste... Dakota, genieten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 december 2020 Share Geplaatst 3 december 2020 Stroke - Juicy Juice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 3 december 2020 Share Geplaatst 3 december 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 4 december 2020 Share Geplaatst 4 december 2020 Voor iedereen die nog een plekje vrij heeft op zijn of haar Top 2000-stemlijstje, deze moet er toch eindelijk een keer in komen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 4 december 2020 Share Geplaatst 4 december 2020 Kolsch - Grey Beetje arbeidsvitaminen in de oortjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 4 december 2020 Share Geplaatst 4 december 2020 https://youtu.be/1jO2wSpAoxA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 december 2020 Auteur Share Geplaatst 4 december 2020 Underworld - Spoonman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 5 december 2020 Share Geplaatst 5 december 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 december 2020 Share Geplaatst 5 december 2020 IK weet even niet hoe ik Youtube hier embed Een van mooiste nummers ooit met gemak En wwat een clip Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 5 december 2020 Share Geplaatst 5 december 2020 Pearl Jam - Alive Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 december 2020 Auteur Share Geplaatst 6 december 2020 Sufjan Stevens - Justice Delivers Its Death Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 Niet normaal goed deze versie! Durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind ‘m beter dan de originele versie van The War On Drugs.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 20 minuten geleden zei Kowet: Niet normaal goed deze versie! Durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind ‘m beter dan de originele versie van The War On Drugs.... Hoorde hem vanochtend langskomen op de radio, wat een heerlijke cover Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 Inderdaad erg lekker. Zou die gasten ook nog wel een keer willen zien, want ze zijn - komt 'ie, hou je vast - onnederlands goed. Eins Zwei & The Parallel Cinema - Don't Come Near Me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 (bewerkt) 9 minuten geleden zei Bolderbast: Inderdaad erg lekker. Zou die gasten ook nog wel een keer willen zien, want ze zijn - komt 'ie, hou je vast - onnederlands goed. Eins Zwei & The Parallel Cinema - Don't Come Near Me Helemaal eens, Marcel heeft echt een prachtige stem waarmee hij werkelijk waar alles, maar dan ook echt alles kan. Maar ook de andere bandleden.. echt geweldig. En ohja... oktober 2021 te beleven in Ahoy! 7 december 2020 bewerkt door Kowet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 7 december 2020 Share Geplaatst 7 december 2020 Nou ga ik even azijnzeiken, maar ik vind het een goede poging, maar het haalt het niet bij The War On Drugs zelf live hoor. Die sound is veel mooier afgerond als totaliteit. Hier bij Di-rect hoor ik een "standaard" rockband die een iets meer recht toe recht aan versie speelt van het origineel. Dat Marcel misschien een mooiere stem heeft dan Granduciel, kan ik mij nog wel iets bij voorstellen. Maar de halve mompelzang is wel onderdeel van de complete sound van de band. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Spinvis - Picasso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 HVOB- Bloom Stond op #1 van mijn Spotify top 100 van 2019 en dit jaar ook weer vrij hoog in de lijst terug te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 11 december 2020 Share Geplaatst 11 december 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 december 2020 Share Geplaatst 11 december 2020 Prachtig en ze hebben ook gewoon van heel album korte films gemaakt van ieder nummer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 december 2020 Share Geplaatst 12 december 2020 2e album van Taylor Swift in 5 maanden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 12 december 2020 Share Geplaatst 12 december 2020 2e album van Taylor Swift in 5 maanden :We worden verwend! Wat heeft die coronacrisis haar muziek goed gedaan zeg! Hopelijk gaat ze nooit meer terug naar die overgeproduceerde meuk van weleer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten