bas2204 Geplaatst 8 januari 2019 Share Geplaatst 8 januari 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 10 januari 2019 Share Geplaatst 10 januari 2019 Bij Rebellion (Lies) valt het kwartje dan toch. Hopelijk volgt de rest v/h album dan nog. Ik heb enkel Funeral één keer beluisterd, en Haiti ook een paar keer (wat ik ook een mooi nummer vond). Niets van latere werk beluisterd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 11 januari 2019 Share Geplaatst 11 januari 2019 Leuke band ook! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 11 januari 2019 Share Geplaatst 11 januari 2019 Zo mooi toch... waarom zijn ze zo onderschat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 11 januari 2019 Share Geplaatst 11 januari 2019 Joy Division - She's Lost Control Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 januari 2019 Auteur Share Geplaatst 11 januari 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 14 januari 2019 Share Geplaatst 14 januari 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 januari 2019 Share Geplaatst 15 januari 2019 Was bezig met kijken wat er zoal op Sziget weer komt dit jaar. Kende deze band niet (my bad) maar luistert lekker weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 16 januari 2019 Share Geplaatst 16 januari 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 januari 2019 Auteur Share Geplaatst 17 januari 2019 Flamingods - Marigold Een typisch Richard bandje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 17 januari 2019 Share Geplaatst 17 januari 2019 Ja, The War On Drugs gaat me echt liggen. Geweldige groep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 januari 2019 Auteur Share Geplaatst 17 januari 2019 Iguana Death Cult - Mutterschiff 308 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 20 januari 2019 Share Geplaatst 20 januari 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 januari 2019 Share Geplaatst 20 januari 2019 Luister laatste paar dagen steeds wat van deze band. Erg chill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 22 januari 2019 Share Geplaatst 22 januari 2019 Ah eindelijk eens een M83 song dat ik echt goed vind! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 januari 2019 Auteur Share Geplaatst 24 januari 2019 Vampire Weekend - Harmony Hall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 25 januari 2019 Share Geplaatst 25 januari 2019 DOPE ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 26 januari 2019 Share Geplaatst 26 januari 2019 En posten van een YT link gaat hier dus overduidelijk wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 26 januari 2019 Share Geplaatst 26 januari 2019 () ligt me echt wel van Sigur Ros, wat grappig is, omdat ik het eerste album maar moeilijk kan verteren, maar het tweede album is echt zo zo goed. Misschien ook wel muziek waarvoor je in de stemming moet zijn (eerder zo voor een depri nacht). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 27 januari 2019 Share Geplaatst 27 januari 2019 (bewerkt) 27 januari 2019 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 27 januari 2019 Share Geplaatst 27 januari 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 27 januari 2019 Share Geplaatst 27 januari 2019 () ligt me echt wel van Sigur Ros, wat grappig is, omdat ik het eerste album maar moeilijk kan verteren, maar het tweede album is echt zo zo goed. Misschien ook wel muziek waarvoor je in de stemming moet zijn (eerder zo voor een depri nacht). Heb hem nu ook maar eens opgezet, na al die lovende kritieken hier. Past zeker in mijn straatje, al vind Ólafur Arnalds toch nog net iets beter. Da's net iets dramatischer en filmischer. Moet je ook maar eens checken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 27 januari 2019 Share Geplaatst 27 januari 2019 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Grote Ree: 13 uur geleden zei Laki: () ligt me echt wel van Sigur Ros, wat grappig is, omdat ik het eerste album maar moeilijk kan verteren, maar het tweede album is echt zo zo goed. Misschien ook wel muziek waarvoor je in de stemming moet zijn (eerder zo voor een depri nacht). Heb hem nu ook maar eens opgezet, na al die lovende kritieken hier. Past zeker in mijn straatje, al vind Ólafur Arnalds toch nog net iets beter. Da's net iets dramatischer en filmischer. Moet je ook maar eens checken... Ga ik eens checken, maar "dramatischer" en "filmischer" zijn niet iets dat ik iets zoek. Misschien meer geweld en luider dan Sigur Ros dat meer in mijn straatje past. Nu is Sigur Ros enkel iets waar ik naar kan luisteren als ik er voor in de stemming ben, tenzij de laatste song dan eens apart door die finale. 27 januari 2019 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 27 januari 2019 Share Geplaatst 27 januari 2019 Ga ik eens checken, maar "dramatischer" en "filmischer" zijn niet iets dat ik iets zoek. Misschien meer geweld en luider dan Sigur Ros dat meer in mijn straatje past. Nu is Sigur Ros enkel iets waar ik naar kan luisteren als ik naar de stemming ben, tenzij de laatste song dan eens apart door die finale.Ah oké. Nu moet ik zeggen dat ik het altijd erg lastig vind om muziek te omschrijven. Zo ook met genres. Weet altijd wel wat ik kan waarderen maar heb meestal geen flauw idee welk label je er dan op moet plakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 27 januari 2019 Share Geplaatst 27 januari 2019 Zojuist zei Grote Ree: 2 minuten geleden zei Laki: Ga ik eens checken, maar "dramatischer" en "filmischer" zijn niet iets dat ik iets zoek. Misschien meer geweld en luider dan Sigur Ros dat meer in mijn straatje past. Nu is Sigur Ros enkel iets waar ik naar kan luisteren als ik naar de stemming ben, tenzij de laatste song dan eens apart door die finale. Ah oké. Nu moet ik zeggen dat ik het altijd erg lastig vind om muziek te omschrijven. Zo ook met genres. Weet altijd wel wat ik kan waarderen maar heb meestal geen flauw idee welk label je er dan op moet plakken Ik heb wel iets leuks van IJsland gevonden, maar ik ga het bewaren voor een MU Worldvisiesongfestival. Is samen met Japan de volgende op de lijst voor volgende editie, al kan dat binnen 2 of 3 maand weer anders zijn. Maar ik wil sowieso wel eens namens IJsland iets inzenden, al is het maar omdat ik zelf zo een IJslandfan ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten