Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Ik luister nu..?

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 8,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

() ligt me echt wel van Sigur Ros, wat grappig is, omdat ik het eerste album maar moeilijk kan verteren, maar het tweede album is echt zo zo goed. Misschien ook wel muziek waarvoor je in de stemming moet zijn (eerder zo voor een depri nacht).

Heb hem nu ook maar eens opgezet, na al die lovende kritieken hier. Past zeker in mijn straatje, al vind Ólafur Arnalds toch nog net iets beter. Da's net iets dramatischer en filmischer. Moet je ook maar eens checken...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Grote Ree:
13 uur geleden zei Laki:
() ligt me echt wel van Sigur Ros, wat grappig is, omdat ik het eerste album maar moeilijk kan verteren, maar het tweede album is echt zo zo goed. Misschien ook wel muziek waarvoor je in de stemming moet zijn (eerder zo voor een depri nacht).

Heb hem nu ook maar eens opgezet, na al die lovende kritieken hier. Past zeker in mijn straatje, al vind Ólafur Arnalds toch nog net iets beter. Da's net iets dramatischer en filmischer. Moet je ook maar eens checken...

Ga ik eens checken, maar "dramatischer" en "filmischer" zijn niet iets dat ik iets zoek. Misschien meer geweld en luider dan Sigur Ros dat meer in mijn straatje past. Nu is Sigur Ros enkel iets waar ik naar kan luisteren als ik er voor in de stemming ben, tenzij de laatste song dan eens apart door die finale.

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga ik eens checken, maar "dramatischer" en "filmischer" zijn niet iets dat ik iets zoek. Misschien meer geweld en luider dan Sigur Ros dat meer in mijn straatje past. Nu is Sigur Ros enkel iets waar ik naar kan luisteren als ik naar de stemming ben, tenzij de laatste song dan eens apart door die finale.
Ah oké. Nu moet ik zeggen dat ik het altijd erg lastig vind om muziek te omschrijven. Zo ook met genres. Weet altijd wel wat ik kan waarderen maar heb meestal geen flauw idee welk label je er dan op moet plakken
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Grote Ree:
2 minuten geleden zei Laki:
Ga ik eens checken, maar "dramatischer" en "filmischer" zijn niet iets dat ik iets zoek. Misschien meer geweld en luider dan Sigur Ros dat meer in mijn straatje past. Nu is Sigur Ros enkel iets waar ik naar kan luisteren als ik naar de stemming ben, tenzij de laatste song dan eens apart door die finale.

Ah oké. Nu moet ik zeggen dat ik het altijd erg lastig vind om muziek te omschrijven. Zo ook met genres. Weet altijd wel wat ik kan waarderen maar heb meestal geen flauw idee welk label je er dan op moet plakken

Ik heb wel iets leuks van IJsland gevonden, maar ik ga het bewaren voor een MU Worldvisiesongfestival. Is samen met Japan de volgende op de lijst voor volgende editie, al kan dat binnen 2 of 3 maand weer anders zijn. :) Maar ik wil sowieso wel eens namens IJsland iets inzenden, al is het maar omdat ik zelf zo een IJslandfan ben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites