Justin Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 Â Â Wat vuige electro om het weekend in te luiden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RicharĂ°. Gepost April 12, 2019 Author Share Gepost April 12, 2019 Hot Chip - Hungry Child Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frietsaus Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 Wat ruwe beats die ik nu rock: Â Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RicharĂ°. Gepost April 13, 2019 Author Share Gepost April 13, 2019 Hurts - Better Than Love Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost April 13, 2019 Share Gepost April 13, 2019 Zal hier wel niet zoveel animo voor zijn maar kom zo lekker de nacht door. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frietsaus Gepost April 14, 2019 Share Gepost April 14, 2019 32 minuten geleden zei Rossi: Zal hier wel niet zoveel animo voor zijn maar kom zo lekker de nacht door. Â Dat is er voor wel meer dingen die in dit topic gepost worden, maar daar moet je je niets van aan trekken... Ik ben ook een van de weinige liefhebbers van bepaalde muziek op dit forum, eerlijk gezegd ben ik daar wel content mee! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost April 15, 2019 Share Gepost April 15, 2019 Â Â Onderweg naar Pasen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RicharĂ°. Gepost April 15, 2019 Author Share Gepost April 15, 2019 Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost April 15, 2019 Share Gepost April 15, 2019 Â Laa eerst Alpha Twins haha.Coachella altijd goed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost April 15, 2019 Share Gepost April 15, 2019 Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost April 16, 2019 Share Gepost April 16, 2019 Op 14-4-2019 om 01:37 zei Rossi: Zal hier wel niet zoveel animo voor zijn maar kom zo lekker de nacht door.   O jazeker wel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost April 16, 2019 Share Gepost April 16, 2019 (edited) Verkeerde topic zomaar Edited April 16, 2019 by Chiemel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost April 16, 2019 Share Gepost April 16, 2019 Â Krijg van dit liedje altijd zo'n beeld van een Amerikaanse trucker die dan aan z'n meissie denkt terwijl hij honderden kilometers van huis is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost April 16, 2019 Share Gepost April 16, 2019 Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost April 17, 2019 Share Gepost April 17, 2019 Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost April 18, 2019 Share Gepost April 18, 2019  Klapper van de week ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost April 18, 2019 Share Gepost April 18, 2019  Klapper van de week [emoji378][emoji378][emoji378]Da's een toppertje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost April 18, 2019 Share Gepost April 18, 2019 4 minuten geleden zei Rossi: 35 minuten geleden zei sennid:  Klapper van de week Da's een toppertje  Zeker weten. De laatste tijd komen er alleen maar goeie platen. Zeker wat nog moet komen zitten er heerlijke parels bij.  Ga je nog naar feesten of is dat verleden tijd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost April 18, 2019 Share Gepost April 18, 2019 Â Zeker weten. De laatste tijd komen er alleen maar goeie platen. Zeker wat nog moet komen zitten er heerlijke parels bij. Â Ga je nog naar feesten of is dat verleden tijd?Nee feesten is verleden tijd. Ik kan niet naar een feest zonder drugs, en daar ben ik al jaren mee gestopt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost April 18, 2019 Share Gepost April 18, 2019 Zojuist zei Rossi: 1 minuut geleden zei sennid:  Zeker weten. De laatste tijd komen er alleen maar goeie platen. Zeker wat nog moet komen zitten er heerlijke parels bij.  Ga je nog naar feesten of is dat verleden tijd? Nee feesten is verleden tijd. Ik kan niet naar een feest zonder drugs, en daar ben ik al jaren mee gestopt. Verstandig. Ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij momenteel ook moeilijker wordt om nuchter te gaan en te zijn. En ik heb de komende 6 weken 5 feesten en 1 concert dus moet keuzes maken wat verstandig is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost April 18, 2019 Share Gepost April 18, 2019 Verstandig. Ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij momenteel ook moeilijker wordt om nuchter te gaan en te zijn. En ik heb de komende 6 weken 5 feesten en 1 concert dus moet keuzes maken wat verstandig is Druk schemaatje haha. Uitkomst was wel dat ik een paar jaar als interventiebeveiliging heb gelopen op de grote feesten. Dus dat was verdienen en genieten. Helaas mag ik dat werk niet meer doen vanwege stommiteiten van mijzelf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost April 18, 2019 Share Gepost April 18, 2019 Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost April 18, 2019 Share Gepost April 18, 2019 Heb in Mei welgeteld 1 weekend vrij  Hierna zal ik het wel even zat zijn.  Zojuist zei Rossi: 3 minuten geleden zei sennid: Verstandig. Ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij momenteel ook moeilijker wordt om nuchter te gaan en te zijn. En ik heb de komende 6 weken 5 feesten en 1 concert dus moet keuzes maken wat verstandig is Druk schemaatje haha. Uitkomst was wel dat ik een paar jaar als interventiebeveiliging heb gelopen op de grote feesten. Dus dat was verdienen en genieten. Helaas mag ik dat werk niet meer doen vanwege stommiteiten van mijzelf. Ik heb al zo'n idee wat denk ik. Ik zou zelf nooit op een festival werken. Is niks voor mij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost April 18, 2019 Share Gepost April 18, 2019 Heb in Mei welgeteld 1 weekend vrij  Hierna zal ik het wel even zat zijn.  Ik heb al zo'n idee wat denk ik. Ik zou zelf nooit op een festival werken. Is niks voor mij.Vond het wel leuk. Deed geen fouillering alleen standby teams Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost April 18, 2019 Share Gepost April 18, 2019 2 minuten geleden zei Rossi: Vond het wel leuk. Deed geen fouillering alleen standby teams  Dus als er wat gebeurt dan moest je komen zeker? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts