Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Kwestie van iedereen tevreden houden lijkt me. Asensio moet als groot talent spelen, James moet spelen gezien zijn waarde en Isco idem. Wat dat betreft zou het geen verkeerd idee zijn om of Ronaldo of Bale eens aan de kant te zetten, want vind beide nou niet echt een topvorm hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds dat Zidane Real onder zijn hoede heeft, is er ook helemaal niets van een systeem te bespeuren. Niet aanvallend, niet verdedigend, soort van neutraal waar ze alles gooien op de individuele kwaliteiten van Bale en Cristiano. Het lukt ze tot op heden, maar ze mogen ook heel blij zijn met lotingen en momenten die net hun kant op vallen. Verder dan dat verwacht ik dat Zidane aan het einde van het seizoen weggaat. Dit gaat niet eeuwig goed en we weten allemaal hoe gek Florentino Perez is.

Zelfs Benitez kreeg er een systeem in bij dit Real. Zidane heeft voornamelijk mogen teren op zijn naam, maar zet niets revolutionairs weg. Zal ook niet lang duren voordat men in de kleedkamer niet meer naar hem opkijkt denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet goed presteren. Heb ook het gevoel alsof Zidane de boel absoluut niet meer onder controle heeft. In het begin kon hij de groep nog redelijk naar zijn hand zetten dmv zijn charisma en persoonlijkheid wat een contrast gaf ten opzichte van Benitez maar tactisch heeft het naar mijn mening nooit fantastisch gestaan. Als dan zijn invloed via 'people management' wat weg lijkt te vallen blijft er relatief weinig meer over heb ik het idee.

Het is denk ik ook belangrijk te realiseren dat er nog altijd een selectie is waarbij bepaalde individuen zichzelf boven het geheel plaatsen. Zet Ronaldo of Bale maar eens twee weken op de bank, dan heb je de poppen aan het dansen. Sterker nog, haal Ronaldo twintig minuten voor tijd naar de kant en dat heb je al, dat zagen we vorige week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites