Simonsav Geplaatst 25 september 2016 Share Geplaatst 25 september 2016 Diego Alves alweer een penal gepakt :D geweldig die man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 25 september 2016 Share Geplaatst 25 september 2016 Toch knap dat je dan de CL wint. Ik blijf het trouwens onbegrijpelijk vinden dat James geen vaste basisplaats heeft, voorbije twee wedstrijden beslissend en dan zit hij gisteren de hele partij op de bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 25 september 2016 Share Geplaatst 25 september 2016 Kwestie van iedereen tevreden houden lijkt me. Asensio moet als groot talent spelen, James moet spelen gezien zijn waarde en Isco idem. Wat dat betreft zou het geen verkeerd idee zijn om of Ronaldo of Bale eens aan de kant te zetten, want vind beide nou niet echt een topvorm hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 25 september 2016 Share Geplaatst 25 september 2016 Sinds dat Zidane Real onder zijn hoede heeft, is er ook helemaal niets van een systeem te bespeuren. Niet aanvallend, niet verdedigend, soort van neutraal waar ze alles gooien op de individuele kwaliteiten van Bale en Cristiano. Het lukt ze tot op heden, maar ze mogen ook heel blij zijn met lotingen en momenten die net hun kant op vallen. Verder dan dat verwacht ik dat Zidane aan het einde van het seizoen weggaat. Dit gaat niet eeuwig goed en we weten allemaal hoe gek Florentino Perez is. Zelfs Benitez kreeg er een systeem in bij dit Real. Zidane heeft voornamelijk mogen teren op zijn naam, maar zet niets revolutionairs weg. Zal ook niet lang duren voordat men in de kleedkamer niet meer naar hem opkijkt denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 september 2016 Share Geplaatst 25 september 2016 Die wedstrijd tegen Sporting was daar het mooiste voorbeeld van.Tacticus Jorge Jesus die Zidane tactisch aftroeft maar die laatste wint dan toch door een verdwaalde vrijetrap... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 25 september 2016 Share Geplaatst 25 september 2016 Wordt eens de hoogste tijd dat Cristiano en/of Bale gebankt worden. Beiden echt dramatisch bezig dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 1 oktober 2016 Share Geplaatst 1 oktober 2016 Prandelli als trainer van Valencia @Montass, @Cerebral Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 2 oktober 2016 Share Geplaatst 2 oktober 2016 Nou joepie!! Ik vind het een te grote gok met hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 2 oktober 2016 Share Geplaatst 2 oktober 2016 Saai op het werk, lekker Atl. Madrid - Valencia kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 2 oktober 2016 Share Geplaatst 2 oktober 2016 Diego Alves :D onwaarschijnlijk die man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 2 oktober 2016 Share Geplaatst 2 oktober 2016 Pakte hem goed ja, wat een eindbaas. Atletico wel op 0-1 ondertussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 2 oktober 2016 Share Geplaatst 2 oktober 2016 Haha, die Alves pakt gewoon nog een strafschop :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 oktober 2016 Share Geplaatst 2 oktober 2016 Alves:D:D:D. Toch niet normaal man dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 2 oktober 2016 Share Geplaatst 2 oktober 2016 Niet normaal hoor. Wat een koning Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 2 oktober 2016 Share Geplaatst 2 oktober 2016 Diego Alves :D onwaarschijnlijk die man Pakt 'ie hem weer. :D Ongekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 oktober 2016 Share Geplaatst 2 oktober 2016 2e keer in een pot, sick. Atleti besmet met het PSV virus :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 2 oktober 2016 Share Geplaatst 2 oktober 2016 Nou joepie!! Ik vind het een te grote gok met hem.Wel de 1e fatsoenlijke aanstelling in 10 jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 2 oktober 2016 Share Geplaatst 2 oktober 2016 Prima goaltje nog van Gameiro, al was het wel wat slapjes verdedigd :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 oktober 2016 Share Geplaatst 2 oktober 2016 Wat is nou de statistieken van Alves met de 2 van vanmiddag erbij :cab: Bizar :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 2 oktober 2016 Share Geplaatst 2 oktober 2016 19 pingels gestopt in de Primera. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 2 oktober 2016 Share Geplaatst 2 oktober 2016 Waar is Real mee bezig? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 2 oktober 2016 Share Geplaatst 2 oktober 2016 Wat triest inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 2 oktober 2016 Share Geplaatst 2 oktober 2016 Niet goed presteren. Heb ook het gevoel alsof Zidane de boel absoluut niet meer onder controle heeft. In het begin kon hij de groep nog redelijk naar zijn hand zetten dmv zijn charisma en persoonlijkheid wat een contrast gaf ten opzichte van Benitez maar tactisch heeft het naar mijn mening nooit fantastisch gestaan. Als dan zijn invloed via 'people management' wat weg lijkt te vallen blijft er relatief weinig meer over heb ik het idee. Het is denk ik ook belangrijk te realiseren dat er nog altijd een selectie is waarbij bepaalde individuen zichzelf boven het geheel plaatsen. Zet Ronaldo of Bale maar eens twee weken op de bank, dan heb je de poppen aan het dansen. Sterker nog, haal Ronaldo twintig minuten voor tijd naar de kant en dat heb je al, dat zagen we vorige week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 2 oktober 2016 Share Geplaatst 2 oktober 2016 Mathieu _O__O__O__O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 oktober 2016 Share Geplaatst 2 oktober 2016 3-0 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten