Acquafresca Geplaatst 9 januari 2018 Share Geplaatst 9 januari 2018 Real begrijpt er weinig van als ze in de zomer Kane niet gaan kopen. Ga er vanuit dat Cavani en Lewandowski niet willen vertrekken. Al zou elke speler in feite interesse moeten hebben in Real ;x Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jens. Geplaatst 9 januari 2018 Share Geplaatst 9 januari 2018 "Mayoral komt tekort" Moet toch gewoon tijd krijgen om zich te kunnen ontwikkelen? Ik denk persoonlijk dat hij te kort komt, toch voor Real Madrid. Heeft mij op nog geen enkel moment weten te overtuigen en mist volgens mij de technische kwaliteiten om het te maken. Zal misschien na een paar uitleenbeurten een leuke invaller worden à la Vazquez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 9 januari 2018 Share Geplaatst 9 januari 2018 Mayoral komt inderdaad gewoon te kort. Zal nooit de nummer 9 van Real worden, zal misschien in de toekomst een leuke back-up kunnen zijn, maar hij zal bv. nu niet de rol van Morata van vorig jaar op zich kunnen nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 9 januari 2018 Share Geplaatst 9 januari 2018 Dit zijn dingen die ook gewoon heel lang over Morata werden gezegd. Dusja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jens. Geplaatst 9 januari 2018 Share Geplaatst 9 januari 2018 Je weet natuurlijk nooit he. Van Jesé was ik overtuigd dat die het ging maken. Die had techniek, snelheid en scorend vermogen. Maar die zit nu toch ook maar bij Stoke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 11 januari 2018 Share Geplaatst 11 januari 2018 Jesé z'n carrière is gewoon geruïneerd door die vreselijke overtreding van Kolasinac een paar jaar terug. Op dat moment was hij bijna klaar voor z'n doorbraak bij Real en dan die blessure... Sindsdien nooit meer de Jesé gezien van voor zijn blessure. Ontzettend van gebaald overigens, want Jesé had het echt. Van alle jeugdproducten van Real de laatste jaren was hij toch echt degene met het meeste talent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 januari 2018 Share Geplaatst 11 januari 2018 Niet normaal aan het genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 januari 2018 Share Geplaatst 11 januari 2018 De Messi-Alba connectie draait wel op volle toeren dit seizoen zeg :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 11 januari 2018 Share Geplaatst 11 januari 2018 Jesé z'n carrière is gewoon geruïneerd door die vreselijke overtreding van Kolasinac een paar jaar terug. Op dat moment was hij bijna klaar voor z'n doorbraak bij Real en dan die blessure... Sindsdien nooit meer de Jesé gezien van voor zijn blessure. Ontzettend van gebaald overigens, want Jesé had het echt. Van alle jeugdproducten van Real de laatste jaren was hij toch echt degene met het meeste talent. Vergeet Portillo niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 12 januari 2018 Share Geplaatst 12 januari 2018 De Messi-Alba connectie draait wel op volle toeren dit seizoen zeg :cab: Die hebben natuurlijk altijd al een connectie gehad maar met de 4-4-2 ligt de hele linkerkant open. Mocht Coutinho daar komen te spelen zal het wel weer minder worden tussen die twee maar gister was weer genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 13 januari 2018 Share Geplaatst 13 januari 2018 Het wordt wel een beetje genant nu bij Real hoor :cab: Het is dat wij morgen naar Sociedad moeten en daar wss weer standaard verliezen, anders was het al 19 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 13 januari 2018 Share Geplaatst 13 januari 2018 (bewerkt) Deze wedstrijd zou je in een goed jaar kunnen zien als een 'accident de parcours', want Real had hier 9 van de 10 keer ruim gewonnen met 5/6-1. Met Barcelona houd ik trouwens al sinds de Clasico geen rekening meer mee, zolang ze maar zien dat ze op z'n minst vierde worden. Real moet gewoon alles op de CL zetten vanaf nu. 13 januari 2018 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 13 januari 2018 Share Geplaatst 13 januari 2018 Ik weet niet hoe jij hier een mogelijke 6-1 in zag :cab: Vond Real echt niet goed spelen en ook gewoon niet genoeg grote kansen krijgen om met zo'n score te kunnen winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 januari 2018 Share Geplaatst 14 januari 2018 1,98 vs. 0,9 ExpG Al moet ik eerlijk zeggen dat ik meer voor Madrid had verwacht. Depor Valencia gisteren nog bijna gelijk ook. Manmanman wat een kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jens. Geplaatst 14 januari 2018 Share Geplaatst 14 januari 2018 (bewerkt) Wat me (niet alleen gisteren) vooral stoort zijn de wissels die Zidane doorvoert. Ronaldo verkwanselt kans na kans, Marcelo doet werkelijk niet goeds en dan haal je met Isco je bedrijvigste speler eraf. Ach, La Liga was toch al weg. Maar Real moet zich snel gaan herpakken met het zicht op PSG. 14 januari 2018 bewerkt door Jens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 14 januari 2018 Share Geplaatst 14 januari 2018 1,98 vs. 0,9 ExpG Al moet ik eerlijk zeggen dat ik meer voor Madrid had verwacht. Depor Valencia gisteren nog bijna gelijk ook. Manmanman wat een kans. Ja :D waanzinnige misser Al had het voor Valenz al lang binnen kunnen zijn, ook 2 zuivere strafschoppen moeten krijgen. Handsbal eerste helft, en een halve minuut voor die enorme kans van Depor in blessuretijd nog fout op Vietto. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 14 januari 2018 Share Geplaatst 14 januari 2018 Die 0-1 ook :D Mooi foutje van die doelman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 januari 2018 Share Geplaatst 14 januari 2018 Ik ben Barca fan maar kijk amper...Maar wordt de club altijd zoveel geholpen door de arbitrage? :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 14 januari 2018 Share Geplaatst 14 januari 2018 Jezelf een fan noemen maar amper kijken. Lol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 14 januari 2018 Share Geplaatst 14 januari 2018 2-0 achter bij je grootste angstgegner met dramatisch voetbal, en dan nog 2-4 winnen. Netjes hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 januari 2018 Share Geplaatst 17 januari 2018 Jezelf een fan noemen maar amper kijken. Lol. :D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 30 januari 2018 Share Geplaatst 30 januari 2018 (bewerkt) - 30 januari 2018 bewerkt door ForzaUtreg Edit verneukt post weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 30 januari 2018 Share Geplaatst 30 januari 2018 (bewerkt) Las dat Bilbao Inigo Martinez als vervanger van Laporte wil halen. Lekker hoor, 65 miljoen cashen en dan een toppertje als Martinez voor de helft van dat bedrag halen :< De Sociedad fans zijn not amused met geldwolf Martinez als ik de Facebook van een maat uit San Sebastian mag geloven :D 30 januari 2018 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 30 januari 2018 Share Geplaatst 30 januari 2018 Ik had al jaren graag Laporte of Martinez graag bij Barça gezien, gaat dus geen van beide komen :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 januari 2018 Share Geplaatst 31 januari 2018 Valencia mist iig Garay, Kondogbia en voorak Guedes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten