Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

"Mayoral komt tekort"

Moet toch gewoon tijd krijgen om zich te kunnen ontwikkelen?

Ik denk persoonlijk dat hij te kort komt, toch voor Real Madrid. Heeft mij op nog geen enkel moment weten te overtuigen en mist volgens mij de technische kwaliteiten om het te maken. Zal misschien na een paar uitleenbeurten een leuke invaller worden à la Vazquez.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jesé z'n carrière is gewoon geruïneerd door die vreselijke overtreding van Kolasinac een paar jaar terug. Op dat moment was hij bijna klaar voor z'n doorbraak bij Real en dan die blessure... Sindsdien nooit meer de Jesé gezien van voor zijn blessure.

Ontzettend van gebaald overigens, want Jesé had het echt. Van alle jeugdproducten van Real de laatste jaren was hij toch echt degene met het meeste talent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jesé z'n carrière is gewoon geruïneerd door die vreselijke overtreding van Kolasinac een paar jaar terug. Op dat moment was hij bijna klaar voor z'n doorbraak bij Real en dan die blessure... Sindsdien nooit meer de Jesé gezien van voor zijn blessure.

Ontzettend van gebaald overigens, want Jesé had het echt. Van alle jeugdproducten van Real de laatste jaren was hij toch echt degene met het meeste talent.

Vergeet Portillo niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Messi-Alba connectie draait wel op volle toeren dit seizoen zeg :cab:

Die hebben natuurlijk altijd al een connectie gehad maar met de 4-4-2 ligt de hele linkerkant open. Mocht Coutinho daar komen te spelen zal het wel weer minder worden tussen die twee maar gister was weer genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze wedstrijd zou je in een goed jaar kunnen zien als een 'accident de parcours', want Real had hier 9 van de 10 keer ruim gewonnen met 5/6-1.

Met Barcelona houd ik trouwens al sinds de Clasico geen rekening meer mee, zolang ze maar zien dat ze op z'n minst vierde worden. Real moet gewoon alles op de CL zetten vanaf nu.

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat me (niet alleen gisteren) vooral stoort zijn de wissels die Zidane doorvoert. Ronaldo verkwanselt kans na kans, Marcelo doet werkelijk niet goeds en dan haal je met Isco je bedrijvigste speler eraf. Ach, La Liga was toch al weg. Maar Real moet zich snel gaan herpakken met het zicht op PSG.

bewerkt door Jens.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1,98 vs. 0,9 ExpG

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik meer voor Madrid had verwacht.

Depor Valencia gisteren nog bijna gelijk ook. Manmanman wat een kans.

Ja :D waanzinnige misser

Al had het voor Valenz al lang binnen kunnen zijn, ook 2 zuivere strafschoppen moeten krijgen. Handsbal eerste helft, en een halve minuut voor die enorme kans van Depor in blessuretijd nog fout op Vietto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Las dat Bilbao Inigo Martinez als vervanger van Laporte wil halen. Lekker hoor, 65 miljoen cashen en dan een toppertje als Martinez voor de helft van dat bedrag halen :< De Sociedad fans zijn not amused met geldwolf Martinez als ik de Facebook van een maat uit San Sebastian mag geloven :D

bewerkt door ForzaUtreg
Link naar opmerking
Deel via andere websites