Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Citaat

FC Barcelona wordt de nieuwe werkgever van Nico Williams.

Zo verzekert de Spaanse krant Mundo Deportivo. De komst van de EK-uitblinker wordt in de komende dagen verwacht.

De komst van Williams stond na het EK al bijna in de sterren geschreven. Een hoop Spaanse teamgenoten, waaronder uitblinker Lamine Yamal, vroegen openlijk om de komst van de buitenspeler. Barça zit echter al meer dan een jaar in een financiële crisis. Toch ging de technisch directeur Deco om tafel met de entourage van de aanvaller. Het contractvoorstel is geaccepteerd door zijn zaakwaarnemer, maar Williams is zelf nog op vakantie. In de komende dagen verwacht Barça echter antwoord.

Shirtje komt er aan :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ook delichris, ik ook.

We kunnen wellicht beter Antony gaan huren van Manchester United, die is een stuk goedkoper en daar was toen maar 100 miljoen voor betald. (godver ik brand nu gewoon één van me favoriete speler en clubs af om een statement te maken)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei La Pulga:

Ik ook delichris, ik ook.

We kunnen wellicht beter Antony gaan huren van Manchester United, die is een stuk goedkoper en daar was toen maar 100 miljoen voor betald. (godver ik brand nu gewoon één van me favoriete speler en clubs af om een statement te maken)

Ik breng hem persoonlijk op de fiets. Ik kan vast wel bij Mikky blijven slapen. Frenkie kan toch niets met zijn geblesseerde enkel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Matchday!!! snap wel waarom Teze een transfer wilde forceren voor dit weekend

Citaat

FC Barcelona heeft Dani Olmo nog altijd niet in kunnen schrijven voor LaLiga, zo meldt Cadana SER. Door de financiële regels in Spanje komt Barça in de knel met het inschrijven van spelers en dat is niet voor het eerst.

Het probleem doet zich al meerdere jaren aan het begin van het seizoen voor dat Barcelona niet alle spelers in kan schrijven. Dit komt door de financiële regels in Spanje, waardoor er telkens een geldschieter aan te pas moet komen om de problemen op te lossen. Dit jaar is dat niet anders, aangezien een Duitse partij besloot af te zien van het overnemen van 25 procent van de Barça Studios.

Daardoor zal het behoorlijk puzzelen worden voor de clubleiding van Barcelona. Eerder gaf de vertrokken trainer Xavi ook al aan dat de Catalanen problemen gingen hebben met het inschrijven van spelers en die voorspelling blijkt uit te komen. Er zou inmiddels een geldschieter zijn die veertig miljoen euro wil inleggen, maar Barça zou alsnog zestig miljoen nodig hebben. De club start de competitie op 17 augustus met een wedstrijd tegen Valencia.

Ik hou van me clubje :D 

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/toni-kroos-reageert-vol-ongeloof-op-barcelona-nieuws-van-fabrizio-romano/bltcb8cec74e316135c

Kroos wat mij betreft een mooi moreel kompas voor wat er in de (Spaanse) voetballerij gebeurt :D  eerst Gabri Veiga, nu dit.

Dat handelen van Barcelona kun je toch niet serieus nemen... Gündogan heeft volgens mij een goed seizoen gedraaid en al kwam ie gratis, al loopt zijn contract volgend seizoen af, al is ie oud, dan nog had je toch ook wel iets beter kunnen nadenken over zijn transfer?

Nu moet hij halsoverkop weg om Dani Olmo ingeschreven te krijgen...

Ben benieuwd welke spelers nu hun salaris moeten gaan reduceren / uitstrijken over meerdere jaren om de volgende spelers ingeschreven te krijgen. Volgens mij wordt het tijd voor een hele harde en drastische pas op de plaats als ze uit deze financiële malaise willen geraken, anders blijft het nog een jaar of 10 koorddansen...

Een club zo blut als Barcelona heeft salaris-technisch de duurste twee spelers ter wereld in hun gelederen (op Saudi League na). 

image.png.a53297adb029c9adbc7272d81f70cb03.png

Zo'n Laporta kun je toch niet meer serieus nemen? ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites