Jump to content
Het Open Benelux Kampioenschap FM24 ×

Spaans voetbal

Fabian.

Recommended Posts

Maar Frenkie wil niet weg, dat is al een lang en breed gepasseerd station. Overigens is in ieder geval het salaris van De Jong zo hoog omdat hij uitgesteld salaris heeft (ivm corona), dat loopt nog steeds. Lewandowski is een ander verhaal volgens mij.

Ja Frenkie is voor een schijntje gaan voetballen om zijn salaris later te ontvangen (wat nu is). 

Die gaat niet zomaar weg nee, dat is nogal wiedes... Lewandowski heeft ook al aangegeven niet weg te willen. 

Het fijne voor Barcelona is, dat ze ondanks wanbeleid en inzakkende prestaties toch nog altijd spelers van een bepaalde allure weten te trekken. Het nadeel daaraan is dat ze niet meer weg willen op het moment dat Barcelona niet goed over de contractduur en salariëring heeft nagedacht :D 

8 uur geleden zei La Pulga:

Gundo weg dus, prima. 

Zag ook dat Chiesa onze kant op komt voor 13 miljoen, dat vind ik dan weer iets minder prima. Maar goed, die zal sowieso/zoiezo/zowieso niet heel veel minuten maken.

Als die uberhaupt ingeschreven mag worden. Olmo mag ook nog niet spelen

On 8/25/2024 at 11:00 AM, WillieColón said:

Real weer slecht zeg. Raar beleid om 3 linksbuitens aan te trekken en op te stellen (Vini, Rodrygo, Mbappe). Mbappe in de spits is echt niet wat je wilt hebben. Geen ruimte om zijn actie te maken. 

Wederom. Kan je denk ik dit jaar wekelijks gaan quoten. 

Deels scorebordjournalistiek idd want Jasper hield ze goed van het scoren af.

Edited by WillieColón

Wat is het weer slecht bij Real Mbappe zeg. Die gaan op deze manier geen 1 prijs winnen dit jaar. Kan me niet voorstellen dat Ancelotti voorstander was van de transfer Mbappe. Of Vini moet vertrekken, of Mbappe moet vertrekken. Beide in 1 team gaat hem niet worden voorlopig.