Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Zojuist zei La Pulga:

Achteraf zijn ze inderdaad er erg blij mee geweest maar toen het gebeurde waren ze verre van blij. Achteraf praten is natuurlijk het makkelijkste wat er is, zet dat maar op één van onze tegeltjes :D 

Qua marktwaarde etc was dat gewoon een logische bedrag om voor Coutinho neer te leggen, vooral als je net 222 miljoen hebt ontvangen voor Neymar zonder gekke constructies. Als Ajax morgen Antony verkoopt voor 80 miljoen zullen ze spelers die zij willen aantrekken ook automatisch duurder worden. 

Ik denk dat je dat wat overschat. Liverpool is nooit een 1 speler  team boven rest van het team team geweest. En toen der tijd was het volgens mij ook recordverkoop voor ze. En Mane mag/gaat nu ook gewoon naar Bayern..

Goed Spaans voetbal. Wat gaat Barcelona doen om de titel aspiraties van Real tegen te houden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Ik denk dat je dat wat overschat. Liverpool is nooit een 1 speler  team boven rest van het team team geweest. En toen der tijd was het volgens mij ook recordverkoop voor ze. En Mane mag/gaat nu ook gewoon naar Bayern..

Goed Spaans voetbal. Wat gaat Barcelona doen om de titel aspiraties van Real tegen te houden?

Citaat

Liverpool onder Jürgen Klopp staat er weer en kan zelfs beschouwd worden als een outsider voor de titel. Dan moeten The Reds één van hun sterkhouders zeker houden, maar dat is volgens de trainer geen enkel probleem.

Philippe Coutinho werd gelinkt aan een vertrek naar Barcelona, maar Klopp is duidelijk wanneer het er op een persconferentie over te pas komt. "Ja, we kunnen met zekerheid zeggen dat hij niet te koop is. Maar dat was vanmorgen al zo, en gisteren ook, en het is nooit anders geweest", bevestigde de Duitser.

Dit was de zomer er voor, daarna is hij in de winter vertrokken naar Barcelona omdat Coutinho ongelukkig was bij Liverpool. Mane gaat nu in de zomer en er staan genoeg vervangers voor hem klaar, ook een beloning naar Mane toe vanwege zijn bewezen diensten. Iets andere situatie.

Barcelona gaat op 19 maart winnen van Real Madrid en ik ga er proberen bij te zijn, kaartjes zijn prijzig maar ik moet er echt eens heen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Acquafresca:

Ik vind Fati Torres en Dembele dus echt een Monaco aanvalslinie. Lewa schiet er  minimaal 35 in. Die zou ik nooit laten liggen. 

Ik moet altijd lachen dat Klopp contact had met Dortmund en ze heeft verteld dat ze Coutinho niet zouden verkopen. Vervolgens hield Dortmund vast aan de prijs voor Dembele. Klopp heeft ze in feite twee keer, zelfs 3x in twee jaar genaaid. Bij elkaar kostten ze bijna 300 miljoen en geen 200.

Zou dat juist nooit doen, voor dat soort bedragen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei La Pulga:

Dus De Jong weg voor 65 miljoen exclusief bonussen en dan komt Lewan zeker voor 40 miljoen. Ik ga eventjes ergens in een hoekje janken, de groeten.

Sterkte maat. Flashbacks naar de Arthur-Pjanic deal....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, Kyrill said:

Sterkte maat. Flashbacks naar de Arthur-Pjanic deal....

Wat heeft Barcelona nou eigelijk qua spelers? Op Nico, Gavi & Araújo na is het heel erg middelmaat, laat me denken aan een West Ham qua niveau.

dan heb je nog Dembele, die is van het niveau Saint-Maximin of Jared Bowen

En Busquets, Alba en Piqué zijn te oud aan het worden

en dan vragen ze de spelers als ze hun salaris willen halveren om nieuwe spelers te halen die ze niet eens kunnen betalen of registreren

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minutes ago, Tim' said:

Ter Stegen, Pedri, De Jong, Fati en Torres hebben volgens mij ook wel eerder tegen een balletje getrapt.

Pedri ben ik vergeten inderdaad, dat is waarschijnlijk hun beste speler

Fati weet ik niet, want sinds hij geblesseerd is geweest heb ik hem niet meer gevolgd 

Ter Stegen is gewoon een redelijke keeper en De Jong gaat naar Man Utd 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Azpi:

Wat heeft Barcelona nou eigelijk qua spelers? Op Nico, Gavi & Araújo na is het heel erg middelmaat, laat me denken aan een West Ham qua niveau.

dan heb je nog Dembele, die is van het niveau Saint-Maximin of Jared Bowen

En Busquets, Alba en Piqué zijn te oud aan het worden

en dan vragen ze de spelers als ze hun salaris willen halveren om nieuwe spelers te halen die ze niet eens kunnen betalen of registreren

Een 33 jarige ex-Arsenal aanvaller die tot 11 goals en 1 assist kwam in La Liga in 13  duels basis en 4x als invaller.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minute ago, Kyrill said:

Een 33 jarige ex-Arsenal aanvaller die tot 11 goals en 1 assist kwam in La Liga in 13  duels basis en 4x als invaller.

Waarom willen ze Lewandowski dan zo graag hebben als Aubameyang goed genoeg is

En voor meer dan 40 miljoen ook nog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Jotew:

heel netjes, zeker gezien het feit dat hij voor 120 gekocht is…

O ja, dat is nog niet 30 keer genoemd hier. Was het totaal vergeten dat hij een verschrikkelijke miskoop is geweest en eigenlijk had Barca hem nooit mogen laten gaan voor minder dan 120 miljoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei La Pulga:

O ja, dat is nog niet 30 keer genoemd hier. Was het totaal vergeten dat hij een verschrikkelijke miskoop is geweest en eigenlijk had Barca hem nooit mogen laten gaan voor minder dan 120 miljoen.

Dan noem ik het toch de 31e keer? Lekker belangrijk. Gewoon een geweldig kut beleid wat de laatste jaren gevoerd is, niet zo maar een lullige ‘miskoop’. Maargoed, wie ben ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Jotew:

Dan noem ik het toch de 31e keer? Lekker belangrijk. Gewoon een geweldig kut beleid wat de laatste jaren gevoerd is, niet zo maar een lullige ‘miskoop’. Maargoed, wie ben ik.

thanks man, die open deur heb je nu wel echt goed doorgetrapt ook. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei delichris:

En dan moet Frenkie inleveren qua salaris. Die gaat nu zeker weten weg. Of is dit iets met vader wens gedachte.

Ja ik snap ook echt niet waarom iedereen (voetbalzone gastjes) zo boos is op dat salaris inleveren. Er wordt een bod op hem gedaan voor 80 miljoen en hij wilt zelf niet weg, nou als je dan zo graag bij Barcelona wil blijven dan moet je ook wat er voor over hebben vind ik. Hij kan Barcelona een flinke dienst bewijzen door 80 miljoen op te leveren en kosten te dekken in het salarishuis. Het is toch logisch dat Barca versterking zoekt om zo voor de prijzen mee te doen? Een Kessie gratis halen is toch gewoon één van de betere transfers van de afgelopen seizoenen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei La Pulga:

Ja ik snap ook echt niet waarom iedereen (voetbalzone gastjes) zo boos is op dat salaris inleveren. Er wordt een bod op hem gedaan voor 80 miljoen en hij wilt zelf niet weg, nou als je dan zo graag bij Barcelona wil blijven dan moet je ook wat er voor over hebben vind ik. Hij kan Barcelona een flinke dienst bewijzen door 80 miljoen op te leveren en kosten te dekken in het salarishuis. Het is toch logisch dat Barca versterking zoekt om zo voor de prijzen mee te doen? Een Kessie gratis halen is toch gewoon één van de betere transfers van de afgelopen seizoenen? 

Sorry? Dat is wel de grootste onzin die ik vandaag gehoord heb. Zou jouw werkgever eens moeten doen, je vertellen dat je salaris moet inleveren of anders naar een andere onzekere baan moet gaan, terwijl je graag wilt blijven.

Edit: en dan ook nog eens nadat je ruim een jaar lang 30% van je salaris hebt ingeleverd uit solidariteit wegens corona (als het niet meer is).

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites