rich ruzzian Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 (bewerkt) 24 minuten geleden zei MetalMichael: Hmm, ja ik zit niet zo in het Spaanse voetbal. Maar dacht dat ook Madrid zo gecommitteerd was aan de Superleague omdat het er financieel na corona niet zo best uitzag. Klopt ze hebben alleen geld voor 1 mbappe. Daarna is het op. En dat is niet wat Florentino wil. 24 augustus 2021 bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 Als Neto weggaat bij Barcelona voor 15 millies moet Barcelona maar bij Onana aankloppen, hoe erg ik het ook zal vinden. Goedkoop alternatief en kan uiteindelijk eerste keeper worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Bod van PSG op Mbappe geaccepteerd, gaan nog leuke dagen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 wat mij betreft hadden ze een jaartje gewacht. Dit is echt nodeloos stoerdoenerij richting oa Barcelona. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 6 minuten geleden zei rich ruzzian: wat mij betreft hadden ze een jaartje gewacht. Dit is echt nodeloos stoerdoenerij richting oa Barcelona. Ik vind het ook maar een beetje vreemd, het team staat best redelijk nu ook en als Hazard en Bale nu fit blijven heb je 2 goede buitenspelers en Rodrigo en Vinicius als goede alternatieven. Misschien dat ze bang waren dat een City of Liverpool over een jaar een gek contract op tafel zouden neerleggen waar zij niet overheen kunnen? Spaanse competitie is natuurlijk nu een stukje minder aantrekkelijk geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 2 minuten geleden zei La Pulga: Ik vind het ook maar een beetje vreemd, het team staat best redelijk nu ook en als Hazard en Bale nu fit blijven heb je 2 goede buitenspelers en Rodrigo en Vinicius als goede alternatieven. Misschien dat ze bang waren dat een City of Liverpool over een jaar een gek contract op tafel zouden neerleggen waar zij niet overheen kunnen? Spaanse competitie is natuurlijk nu een stukje minder aantrekkelijk geworden. Mbappe roept al jaren dat hij fan is van Real, droomclub etcetera net als Hazard dat altijd ook graag wilde. Kan me niet voorstellen dat hij die andere clubs zou verkiezen boven Real als zij hem contract aanbieden. De voorhoede die jij schetst scoort wel weinig op Benzema na. Scorend vermogen valt sowieso erg tegen bij Real afgelopen seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 9 minuten geleden zei La Pulga: Ik vind het ook maar een beetje vreemd, het team staat best redelijk nu ook en als Hazard en Bale nu fit blijven heb je 2 goede buitenspelers en Rodrigo en Vinicius als goede alternatieven. Misschien dat ze bang waren dat een City of Liverpool over een jaar een gek contract op tafel zouden neerleggen waar zij niet overheen kunnen? Spaanse competitie is natuurlijk nu een stukje minder aantrekkelijk geworden. Is dit serieuze post? Bale en Hazard hahaha , tov die twee is Mbappe enorme verbetering.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 (bewerkt) 5 minuten geleden zei rich ruzzian: Mbappe roept al jaren dat hij fan is van Real, droomclub etcetera net als Hazard dat altijd ook graag wilde. Kan me niet voorstellen dat hij die andere clubs zou verkiezen boven Real als zij hem contract aanbieden. De voorhoede die jij schetst scoort wel weinig op Benzema na. Scorend vermogen valt sowieso erg tegen bij Real afgelopen seizoenen. Ja spelers die wat dingen roepen zijn wij onderhand wel gewend. Ronaldo zou nooit voor een andere club als ManUtd voetballen in Engeland en Messi zou voor zijn leven voetballen bij Barcelona (al kan hier niemand iets aan doen) Ook nu Zidane weg is zou je zeggen dat het voor Mbappe wat minder aantrekkelijk is om voor Real te voetballen. Al denk ik wel dat hij toe is aan een nieuwe uitdaging en niet 38 wedstrijden wilt winnen in de Franse competitie, daar wordt niemand beter van. Ik vind het alleen maar goed voor de Spaanse competitie dat er zo'n speler er nog heen wilt, ben benieuwd hoe Real dit financieel gaan oplossen al hebben zij natuurlijk wel het één en ander weggedaan. Het verhaaltje van Perez dat Real failliet zal gaan als ze niet in de Super league gaan spelen kan wel de prullenbak in. Lees trouwens nu dat hij nummertje 5 krijgt, gek nummer. @KyrillSpelers die in totaal 240 miljoen hebben gekost en dit jaar prima in de basis kunnen staan bij Real Madrid. Dan kan je best een jaartje wachten op Mbappe. En mijn kat van 3 maanden weet ook wel dat Mbappe beter is, maar 180 miljoen voor een één jaar contract beter? 27 augustus 2021 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Toch nog 45 millies gemaakt vandaag. Ben benieuwd of er nog wat bijkomt. Denk het niet maar er blijven weinig backs over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 15 minuten geleden zei La Pulga: Toch nog 45 millies gemaakt vandaag. Ben benieuwd of er nog wat bijkomt. Denk het niet maar er blijven weinig backs over. Toch al 4,5 % van de schuld afgelost. Het begin is er! Dest, Sergio Roberto, Alba? Thats it? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 5 minuten geleden zei Arezo: Toch al 4,5 % van de schuld afgelost. Het begin is er! Dest, Sergio Roberto, Alba? Thats it? Ja ik vind het zo ook een stukje leuker om te zien hoor, al dat talent wat er aan komt. En inderdaad, dat is het. Baldé is 17 jaar en speelt ook op linksachter, wordt de opvolger van Alba ook. Leuk plaatje trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Camavinga naar Real Leuke speler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Citaat Real Madrid heeft volgens het Spaanse El Chiringuito toch nog een poging gewaagd voor Kylian Mbappé. De Spanjaarden zouden het bod op de aanvaller hebben verhoogd tot 200 miljoen euro, maar Paris Saint-Germain heeft ook dit voorstel naar de prullenbak verwezen. Mbappé deze maandag nog naar Madrid: het lijkt heel onwaarschijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 En wij bieden op Luuk de Jong. Verschil moet er natuurlijk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 7 minuten geleden zei La Pulga: En wij bieden op Luuk de Jong. Verschil moet er natuurlijk zijn. Nog een prestatie ansich kijkend naar de financiele perikelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Citaat De gesprekken tussen Atlético Madrid en Barcelona over Antoine Griezmann lopen volgens verschillende media nog steeds. Het zou nu echter niet meer om een ruildeal gaan, maar om een eenzijdige transfer. Barcelona zou genoegen nemen met een transfersom van 50 miljoen euro voor de Fransman, die twee jaar geleden nog voor 120 miljoen de omgekeerde weg bewandelde. João Felix blijft gewoon zitten waar hij zit; Barcelona gaat voor Luuk de Jong als nieuwe spits. Knap staaltje zakendoen wel dit hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Het wordt met de minuut erger. Hopen dat het gewoon allemaal zo blijft en er geen transfers meer worden gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 3 minuten geleden zei Fantasy: Knap staaltje zakendoen wel dit hoor Dit kan toch niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 De Jong lijkt al rond... Griezmann in gesprek met Atletico. Goh, vandaag een donkere skin gehad en een donkere dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 7 minuten geleden zei La Pulga: De Jong lijkt al rond... Griezmann in gesprek met Atletico. Goh, vandaag een donkere skin gehad en een donkere dag. Ik heb vandaag na 13 jaar gestopt te zijn besloten om weer te beginnen met voetbal. Want als Luuk de fucking Jong Barcelona kan halen maak ik ook kans. Wat een tragedie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 5 minuten geleden zei Arezo: Ik heb vandaag na 13 jaar gestopt te zijn besloten om weer te beginnen met voetbal. Want als Luuk de fucking Jong Barcelona kan halen maak ik ook kans. Wat een tragedie. Ik voorspel dat ik je volgende profielafbeelding kan raden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 3 minuten geleden zei timpy00: Ik voorspel dat ik je volgende profielafbeelding kan raden. Too late Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 1 minuut geleden zei Fantasy: Too late Hou op hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Ik kan trouwens wel depressief gaan doen hier maar ik heb net in Watch Dogs geleerd hoe je kan hacken, ik ga gewoon het internet van FC Barcelona hacken en zorgen dat ze voorlopig met niemand meer zaken gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Zou die met nummer 10 gaan spelen? 6 minuten geleden zei timpy00: Ik voorspel dat ik je volgende profielafbeelding kan raden. Daag me niet uit hè? De gebroeders de Jong.. Ik ben geen fan. Griezmann ook weg, lekker aanvalletje hoor Memphis - Luuk - Braitwaithe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten