Cerebral Geplaatst 13 juli 2017 Share Geplaatst 13 juli 2017 Real is/was toch bezig met Odriozola als back-up voor Carvajal/vervanger van Danilo? Wat Semedo betreft moet ik het nog maar zien, want spelers uit Portugal die een dergelijke overstap maken zijn de laatste tijd niet echt succesvol gebleken. Wel een beetje jammer dat ze Valencia niet (opnieuw)hebben verlost van Cancelo. En over Valencia gesproken: [twitter] Nacho Gil golazo v Sporting pic.twitter.com/0jGFQgLUTe— Mads Lochert (@studythetape) 13 juli 2017 [/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jens. Geplaatst 14 juli 2017 Share Geplaatst 14 juli 2017 (bewerkt) Ceballos naar Real, leuke transfer. Maar zolang Bale er rondloopt met zijn prijskaartje zullen jongens als Asensio, Ceballos tweede viool blijven spelen.. 14 juli 2017 bewerkt door Jens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 14 juli 2017 Share Geplaatst 14 juli 2017 Ceballos moet je nu niet gaan vergelijken met Bale, die spelen op totaal verschillende posities. Maar inderdaad. Ik hoop dat er een club zo gek genoeg is om Bale te komen weghalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 19 juli 2017 Share Geplaatst 19 juli 2017 Haha, Ome Perez. 80m voor zo'n overschatte speler. Danilo naar City wordt morgen als het goed is afgerond. Geniale transferperiode dit voor Real. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 19 juli 2017 Share Geplaatst 19 juli 2017 Even rond de 110m vangen voor die twee spelers. Ongekend. Ik vind Morata echt wel een goede speler, maar 80m is echt veel en het bedrag dat voor Danilo wordt genoemd is helemaal belachelijk. Ben benieuwd of ze nu alsnog Mbappe gaan halen of voor een ander gaan of misschien zelfs Bale anders gaan inzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 20 juli 2017 Share Geplaatst 20 juli 2017 Bon. Nu ben ik eens benieuwd wat Perez/Zidane gaat doen. Ofwel haal je een nieuwe spits met Mbappé, ofwel wordt Ronaldo definitief uitgespeeld als 9 met Benzema als back-up. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 20 juli 2017 Share Geplaatst 20 juli 2017 Ik zie wel weer vol voor De Gea gaan eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 20 juli 2017 Share Geplaatst 20 juli 2017 Ik denk dat United niet bepaald happig gaat zijn om mee te werken na de Morata-affaire. :D Wat mij betreft houden we het voorlopig bij Navas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jens. Geplaatst 20 juli 2017 Share Geplaatst 20 juli 2017 Ronaldo roteren met Benzema en Hazard naar Real, zou het? : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 20 juli 2017 Share Geplaatst 20 juli 2017 Nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 juli 2017 Share Geplaatst 20 juli 2017 (bewerkt) Ik ben geen Danilo kenner, maar derde keus rechtsback, dik in de twintig. Why Pep? Kun je beter die Maffeo ofso doorschuiven. Edit: Zie ik dat in het verkeerde topic zit, excuus. Had beter naar het Britse topic kunnen gaan. 20 juli 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 21 juli 2017 Share Geplaatst 21 juli 2017 Danilo heeft gewoon de pech dat Carvajal voor hem zit die ongeveer even oud is. Bij een andere club kan hij best ineens opleven en één van de betere backs in Europa worden. Iets wat-ie tot nu toe niet heeft laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 juli 2017 Share Geplaatst 21 juli 2017 één van de betere backs in Europa worden Nee man :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 21 juli 2017 Share Geplaatst 21 juli 2017 Denk misschien een VC erbij en een geschikte concurrent voor Bale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 21 juli 2017 Share Geplaatst 21 juli 2017 Nee man :cab: Kan hè. Dat zeg ik er toch bij. En ook dat-ie tot nu toe dat niet heeft laten zien. Maar hij speelt niet voor niks bij Real. Dan kun je echt wel iets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 21 juli 2017 Share Geplaatst 21 juli 2017 Danilo was bij Porto natuurlijk wel een hele goede rechtsback, maar bij Real Madrid heeft ie alleszins nooit dat niveau ook maar kunnen benaderen. Blij dat we er vanaf zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 21 juli 2017 Share Geplaatst 21 juli 2017 Real moet nu vol doorpakken en Sanchez halen. #blijftdromen :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 juli 2017 Share Geplaatst 21 juli 2017 Geheh dat zou wat zijn met zijn Barca verleden :D Pak de varkenskoppen er maar bij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 21 juli 2017 Share Geplaatst 21 juli 2017 Kan hè. Dat zeg ik er toch bij. En ook dat-ie tot nu toe dat niet heeft laten zien. Maar hij speelt niet voor niks bij Real. Dan kun je echt wel iets. Altijd als ik jou voetbalcomments lees moet ik echt zwaar cringen maar dit slaat echt alles ouwe. Die gozer kan echt helemaal niks :-D zoveel punten verspilt en onnodige kaarten gepakt door hem man. Sowieso in de top 5 van meest slechtste Real spelers van de laatste 6 á 7 jaar en dan overdrijf ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 21 juli 2017 Share Geplaatst 21 juli 2017 Real moet nu vol doorpakken en Sanchez halen. #blijftdromen :love: Hé, dat is gek, daar zat ik gisteren ook over na te denken. Maar hoe wil je dan spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 21 juli 2017 Share Geplaatst 21 juli 2017 Ik zou dan eerder voor Dybala gaan eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 21 juli 2017 Share Geplaatst 21 juli 2017 Altijd als ik jou voetbalcomments lees moet ik echt zwaar cringen maar dit slaat echt alles ouwe. Die gozer kan echt helemaal niks :-D zoveel punten verspilt en onnodige kaarten gepakt door hem man. Sowieso in de top 5 van meest slechtste Real spelers van de laatste 6 á 7 jaar en dan overdrijf ik niet. Wie gaf pak 'm beet drie jaar terug nog een stuiver voor Casemiro? Nee, de scouts van Santos, FC Porto en Real Madrid hebben het verkeerd gezien en een stel Nederlandse forumgasten weten het beter (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 21 juli 2017 Share Geplaatst 21 juli 2017 Wie gaf pak 'm beet drie jaar terug nog een stuiver voor Casemiro? Nee, de scouts van Santos, FC Porto en Real Madrid hebben het verkeerd gezien en een stel Nederlandse forumgasten weten het beter (y) Succes met sanel en de discussie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 juli 2017 Share Geplaatst 21 juli 2017 Nee, de scouts van Santos, FC Porto en Real Madrid hebben het verkeerd gezien en een stel Nederlandse forumgasten weten het beter (y) Het is gewoon de eye test. Ieder wie dit seizoen een beetje Real heeft gevolgd heeft kunnen zien wat die Danilo allemaal uitsteekt op een voetbalveld, en hoe labiel hij is als verdediger. In een 3-5-2 waar hij rugdekking heeft kan het misschien nog wat worden, maar als eenzame RB.. ik betwijfel het heel erg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 22 juli 2017 Share Geplaatst 22 juli 2017 Nee, de scouts van Santos, FC Porto en Real Madrid hebben het verkeerd gezien en een stel Nederlandse forumgasten weten het beter (y) Aight boys, sluit het voetbaldeel maar af. Met die redenatie kunnen we nooit meer wat zeggen over welke voetballer dan ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten