Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Real is/was toch bezig met Odriozola als back-up voor Carvajal/vervanger van Danilo? Wat Semedo betreft moet ik het nog maar zien, want spelers uit Portugal die een dergelijke overstap maken zijn de laatste tijd niet echt succesvol gebleken. Wel een beetje jammer dat ze Valencia niet (opnieuw)hebben verlost van Cancelo.

En over Valencia gesproken:

[twitter]

Nacho Gil golazo v Sporting pic.twitter.com/0jGFQgLUTe

— Mads Lochert (@studythetape) 13 juli 2017

[/twitter]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even rond de 110m vangen voor die twee spelers. Ongekend. Ik vind Morata echt wel een goede speler, maar 80m is echt veel en het bedrag dat voor Danilo wordt genoemd is helemaal belachelijk. Ben benieuwd of ze nu alsnog Mbappe gaan halen of voor een ander gaan of misschien zelfs Bale anders gaan inzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben geen Danilo kenner, maar derde keus rechtsback, dik in de twintig. Why Pep? Kun je beter die Maffeo ofso doorschuiven.

Edit: Zie ik dat in het verkeerde topic zit, excuus. Had beter naar het Britse topic kunnen gaan.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan hè. Dat zeg ik er toch bij. En ook dat-ie tot nu toe dat niet heeft laten zien. Maar hij speelt niet voor niks bij Real. Dan kun je echt wel iets.

Altijd als ik jou voetbalcomments lees moet ik echt zwaar cringen maar dit slaat echt alles ouwe. Die gozer kan echt helemaal niks :-D zoveel punten verspilt en onnodige kaarten gepakt door hem man. Sowieso in de top 5 van meest slechtste Real spelers van de laatste 6 á 7 jaar en dan overdrijf ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Altijd als ik jou voetbalcomments lees moet ik echt zwaar cringen maar dit slaat echt alles ouwe. Die gozer kan echt helemaal niks :-D zoveel punten verspilt en onnodige kaarten gepakt door hem man. Sowieso in de top 5 van meest slechtste Real spelers van de laatste 6 á 7 jaar en dan overdrijf ik niet.

Wie gaf pak 'm beet drie jaar terug nog een stuiver voor Casemiro?

Nee, de scouts van Santos, FC Porto en Real Madrid hebben het verkeerd gezien en een stel Nederlandse forumgasten weten het beter (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie gaf pak 'm beet drie jaar terug nog een stuiver voor Casemiro?

Nee, de scouts van Santos, FC Porto en Real Madrid hebben het verkeerd gezien en een stel Nederlandse forumgasten weten het beter (y)

Succes met sanel en de discussie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is gewoon de eye test. Ieder wie dit seizoen een beetje Real heeft gevolgd heeft kunnen zien wat die Danilo allemaal uitsteekt op een voetbalveld, en hoe labiel hij is als verdediger. In een 3-5-2 waar hij rugdekking heeft kan het misschien nog wat worden, maar als eenzame RB.. ik betwijfel het heel erg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aight boys, sluit het voetbaldeel maar af. Met die redenatie kunnen we nooit meer wat zeggen over welke voetballer dan ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites