Sanel Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 Wat een tempo ook man man man, gaat heen en weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 Atleti heeft Vrsaljko al gehaald voor rechtsback Wie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 Wie? Jeugd Dinamo, speelde 3 jaar Serie A, kostte ze ongeveer 10 á 13 miljoen. Was in FM altijd groot talent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 Cancelo is defensief veel te zwak om Juanfran op te volgen. Hij speelt trouwens ook eerder rechtsbuiten dan als rechtsback. Valt wel mee. Kan best verdedigen. Maar voetballend gewoon zo goed dat ze hem ook dieper op het veld gebruiken. Vrsaljko vind ik een twijfelgeval. Maar ging me overigens vooral om het beeld. Heerlijke voetballer toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 MIJN GOD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 Die Abdennour ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 Hahaha goh, Valencia, hoop dat ze degraderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 Dit word nog zwaar matten in de catacomben :cab: Enzo Perez woedend op Suarez om die penal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 Hahaha wat een aanstellers, vooral die Neymar. Erg jammer dat Valencia niet wint. https://streamable.com/jmp1 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 Wat een geweldige wedstrijd, de beste die ik sinds tijden heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 Laten we hopen dat Messi nog word geschorst vanwege zijn hijo de puta uitspraken richting t publiek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 Fascinerende match, jammer van de uitkomst maar voorspelbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 Hahaha wat een aanstellers, vooral die Neymar. Erg jammer dat Valencia niet wint. https://streamable.com/jmp1 :-D Zie Suarez neergaan als een stervende zwaan :r Echt zo'n afknapper bij het zuid Europees voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 Mwah, wat Messi doet snap ik nog wel. Had ik ook gedaan. Lekker provoceren. Neymar is dan wel weer typisch. Eerst een grote waffel en dan naar de grond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 Valencia heeft dit aan zichzelf te danken hoor. Die kans voor Nani, Santi Mina die twee geweldige counterkansen zomaar verprutst met slechte keuzes. Verdienden wel altijd een punt natuurlijk, speelden echt een goeie tweede helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 Ik wijs niet graag naar de scheidsrechter(zeker omdat Valencia het zelf had moeten afmaken), maar wat heeft Undiano deze wedstrijd ontzettend hard lopen beïnvloeden. De 0-1 was natuurlijk overduidelijk buitenspel. Busquets die met geel opzak een counter eruit haalt en geen rood krijgt, de penalty fout van Umtiti op Rodrigo en de penalty fout van Mascherano op Mangala... Wel weer heel typisch dat Abdennour direct betrokken is bij de 2-2 en 2-3:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 Hahaha wat een aanstellers, vooral die Neymar. Erg jammer dat Valencia niet wint. https://streamable.com/jmp1 :-D Haha wat een jankerds. Schaam je je toch dood als je als volwassen kerel zo naar de grond gaat.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 Nee want is temperament en dan mag ineens alles mensen die zich verschuilen achter het woord temperament zijn echt laagste van het laagste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 In nomine patris et filii et spiritus sancti.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 Een voetballer krijgt een fles tegen z'n hoofd en de voetballer krijgt de kritiek. Typisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 Een voetballer krijgt een fles tegen z'n hoofd en de voetballer krijgt de kritiek. Typisch. Iedereen is het over iets eens en Hansje gaat er tegenin. Typisch. Does the pope shits in the woods? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 Nee want is temperament en dan mag ineens alles mensen die zich verschuilen achter het woord temperament zijn echt laagste van het laagste Ik zie eigenlijk niemand hier zoiets posten of las je wat in die trant op de vorige pagina? Dat heb ik allemaal niet gevolgd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 Iedereen is het over iets eens en Hansje gaat er tegenin. Typisch. Does the pope shits in the woods? Why you keep askin' me that, Pieter? I told you, I dunno. Where the holiness does his business, is his business. #gta Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 Ik zie eigenlijk niemand hier zoiets posten of las je wat in die trant op de vorige pagina? Dat heb ik allemaal niet gevolgd. Is gewoon mijn visie, niet per se een reactie op iemand ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 23 oktober 2016 Share Geplaatst 23 oktober 2016 Que Golazo : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten