TheAudit Geplaatst 9 september 2016 Share Geplaatst 9 september 2016 Om mijn eerste post op dit forum gelijk maar even met iets inhoudelijks op te luisteren. Tijdens het terugkijken van de wedstrijd Bilbao - Barca vond ik zó iets moois, Busquets die de bal kei-hard en 'inch perfect' tussen de linies op Messi speelt. De spil in het web bij Barcelona als je het mij vraagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 10 september 2016 Share Geplaatst 10 september 2016 Goh wat een einde bij Sevilla-Las Palmas Sowieso lekkere wedstrijd, LP vroeg op 0-1 gekomen en leek heel lang op weg naar 9/9, dan in de 89ste minuut eindelijk de 1-1 (op penal) nadat die keeper er al zo'n beetje alles had uitgehouden. Sevilla nog alles op alles in blessuretijd, corner in de 94ste minuut en zowat iedereen vooruit, frommelt ene Carlos hem alsnog over de lijn en wint Sevilla. Barça zometeen het veld op tegen Alaves met een serieus B-team. Ter Stegen, Pique, Alba, Sergi Roberto, Iniesta, Messi en Suarez allemaal aan de kant. Cillessen op de goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 september 2016 Share Geplaatst 10 september 2016 Ter Stegen heeft een spierblessure, die zou sowieso niet spelen. Bizar dat Messi aan de kant staat, speelt normaal altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 10 september 2016 Share Geplaatst 10 september 2016 En Barcelona staat ook met 0-1 achter nu, geen beelden gezien, maar lijkt mij geen lekker begin zo voor Cillessen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 september 2016 Share Geplaatst 10 september 2016 Hij kon er niks aan doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 10 september 2016 Share Geplaatst 10 september 2016 En Barcelona staat ook met 0-1 achter nu, geen beelden gezien, maar lijkt mij geen lekker begin zo voor Cillessen :( Komt gewoon omdat ze 0-1 achter komen, kon Cillessen niks aan doen idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 september 2016 Share Geplaatst 10 september 2016 5BOMsr8PBF8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 10 september 2016 Share Geplaatst 10 september 2016 Mathieu :-D :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 september 2016 Share Geplaatst 10 september 2016 Mathieu :D vraag mij nog steeds af hoe die jongen ooit prof is geworden. @Hansje @Ragazzo @Simonsav jullie missen iets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 10 september 2016 Share Geplaatst 10 september 2016 Ter Stegen heeft een spierblessure, die zou sowieso niet spelen. Bizar dat Messi aan de kant staat, speelt normaal altijd. Raakte geblesseerd bij Argentinië dus uit voorzorg op de bank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 10 september 2016 Share Geplaatst 10 september 2016 Gaat goed ;e Elke keer Cillessen in beeld brengen, kan er 2 keer weinig aan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 september 2016 Share Geplaatst 10 september 2016 Geluki komt werelds beste spits nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 10 september 2016 Share Geplaatst 10 september 2016 Tsja. Alaves heeft 3 keer op doel geschoten en elke keer ging ie tegen de netten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 10 september 2016 Share Geplaatst 10 september 2016 [quote name='Sanel']Mathieu :D vraag mij nog steeds af hoe die jongen ooit prof is geworden. @Hansje @Ragazzo @Simonsav jullie missen iets[/QUOTE] Ik kijk gewoon hoor, geen zorgen. Echt een geniale wedstrijd dit. Die misser van Mathieu :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 september 2016 Share Geplaatst 10 september 2016 Die tweede was echt wel te houden hoor. Eerste dook hij ook gewoon over. Gewoon een matige keeper voor dit niveau. Kut dat Ter Stegen zo blessuregevoelig is. Aleix Vidal bakt er trouwens ook weer niks van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 10 september 2016 Share Geplaatst 10 september 2016 Maar Mathieu spant echt werkelijk waar de kroon, die man is zo verschrikkelijk slecht :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 10 september 2016 Share Geplaatst 10 september 2016 Gewoon allround zwakke match van iedereen. Cillessen had bij beide goals beter moeten doen, Masche ook 2x in de fout. Mathieu en Vidal echt slecht. Paco onzichtbaar, Arda en Denis te traag en te slordig. Neymar die alles alleen wilde doen. Rakitic hard gewerkt maar is geen grote creatieveling. Digne met alleen maar slechte voorzetten. En Messi, Suarez en Iniesta die ook weinig bijbrachten na hun wissel. Doet me heel erg denken aan wedstrijd tegen Hercules, onder Pep nog dacht ik. Toen 0-2? ofzo, ook helemaal in het begin van de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 10 september 2016 Share Geplaatst 10 september 2016 Concentratie was ook ondermaats imo. Scoorde Drenthe toen niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 10 september 2016 Share Geplaatst 10 september 2016 Drenthe niet, volgens mij was het Trezeguet zelfs Maar qua concentratie was het vandaag wel heel slecht ja. Hadden ze maar Atleti-Alaves gezien, dan waren ze gewaarschuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 10 september 2016 Share Geplaatst 10 september 2016 (bewerkt) Heerlijk, gelukkig zit ik hier niet in zo'n Barcaminded area, maar wat lekker voor die Cillessen. Topkeeper, wees er blij mee :mrgy: 10 september 2016 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 10 september 2016 Share Geplaatst 10 september 2016 Sanders Simonsav Het was natuurlijk Nelson Valdez(_O_) die er 2 maakte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 11 september 2016 Share Geplaatst 11 september 2016 Heerlijk, gelukkig zit ik hier niet in zo'n Barcaminded area, maar wat lekker voor die Cillessen. Topkeeper, wees er blij mee :mrgy: Kun je wel bijdehand doen, maar die kon er gister 0,0 aan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 11 september 2016 Share Geplaatst 11 september 2016 Als je gaat zeggen dat hij er helemaal niks aan kon doen ben je ook niet al te goed bezig. Je wordt toch ook geen keeper van zo'n topclub als je bij elke wat moeilijkere bal gaat zeggen "Kon er niks aan doen". Als ze een keeper zoeken om de ballen te pakken die zowat elke keeper kan pakken dan zetten ze er altijd wel iemand uit de jeugd in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 11 september 2016 Share Geplaatst 11 september 2016 (bewerkt) Ongekend hoe vrij Ruben Castro hier staat. Verdediging van Valenz moet duidelijk nog wennen. Staat verder eigenlijk ook maar een saai elftal. 11 september 2016 bewerkt door FC-Breda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 11 september 2016 Share Geplaatst 11 september 2016 Ugh zuur voor Valencia :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten