Simonsav Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Die eerste 18 minuten niet meegerekend, speel je hier in 72 minuten gewoon 1-1 thuis tegen Gijon, zeer matig toch :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Snap het zelf ook niet zo goed eigenlijk :( Schijnt (nog) niet fit te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Spaans Voetbal #21 Heb je Neville zien voetballen Ozan? Je weet dat hij schijt heeft aan iedereen die niet Man U is he. Hij is net zo irritant als Barton. Vreselijke persoonlijkheid bah bah. Dan zie ik bijv liever een Beckham als coach, die heeft nog charisma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Dat natrappen van Ronaldo ;e Datie daar niet eens een kaart voor krijgt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Heb je Neville zien voetballen Ozan? Je weet dat hij schijt heeft aan iedereen die niet Man U is he. Hij is net zo irritant als Barton. Vreselijke persoonlijkheid bah bah. Dan zie ik bijv liever een Beckham als coach, die heeft nog charisma. Ooh zo bedoel je. Ik weet verder niet wat voor iemand dat is, volgde hem als voetballer niet, als analist (deed hij ook een tijdje toch?) ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanBdr Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 [twitter] [/twitter] gaat wel hard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Nou so much voor een spannende Barca - Athletic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Keepertje keepertje toch... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Haha, nou, wedstrijd wel klaar zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Lekker slim van de keeper idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Kan wel genieten van Kieft bij dit soort wedstrijdjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 [twitter]688755858168262656[/twitter] Kreeg hier overigens zelfs geen kaart voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Beetje gefrustreerd dit seizoen lijkt het erop. Wat een actie van Neymar zeg bij die 4-0:cab:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Griezmann stevig bezig bij Atletico Madrid; moet snel weg daar. :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 18 januari 2016 Share Geplaatst 18 januari 2016 Het niet winnen van de gouden bal hakt er waarschijnlijk in :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 januari 2016 Share Geplaatst 18 januari 2016 Heb je Neville zien voetballen Ozan? Je weet dat hij schijt heeft aan iedereen die niet Man U is he. Hij is net zo irritant als Barton. Vreselijke persoonlijkheid bah bah. Dan zie ik bijv liever een Beckham als coach, die heeft nog charisma. Wat boeit dat nou... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 Zoals beloofd, het interview van Raúl met Vanity Fair (geplaatst door Marca). [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=8575]LosMerengues[/MENTION]; [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION];) Raúl: "Ik ben blij als Barca Europese prijzen pakt" Toekomstig trainer van Madrid: "Ja dat zeggen ze mij, ze willen mij in die positie duwen, maar ik heb mijn tijd nodig. Mijn leven was altijd zeker, maar nu moet ik nadenken en kijken of ik de strijd mis. Ik heb nu een project waarin ik leer wat er bij het voetbal allemaal komt kijken: de sportieve direct, het onderhandelen. Het is een tijd waarin ik dingen kan doen zonder de druk om te besluiten of ik het leuk vind en dan terug te keren binnen enkele jaren'. Cristiano Ronaldo: "Een fysiek beest en goed persoon. Ik heb een geweldige relatie met hem". Rivaliteit met Barcelona: "Ik ben wel duizend keer met Mamen door Barcelona wezen wandelen en de mensen daar hebben ons altijd fantastisch behandeld. De rivaliteit helpt beide clubs: Barca zou niets zijn zonder Real en andersom. Ze hebben elkaar dus nodig. En wanneer Barcelona Europese prijzen pakt, ben ik blij, want uiteindelijk is het een Spaanse ploeg die wint en ik heb nooit problemen gehad om dat publiekelijk toe te geven. Waarom zou ik ze iets slechts gunnen. Dat komt niet bij mij op". Laatste periode bij Madrid: "Ik was heel gelukkig daar, het waren mijn beste jaren. Maar er kwam een moment dat ik niet meer genoot. Als je de aanvoerder bent, heb je er lang gezeten en zijn er veel wisselingen van presidenten... Ik verloor de energie aan andere dingen en ik was niet fris op het veld. Daarbij, soms wil je mentaal wel, maar kan je lijf het niet op brengen. Ik speelde met pijn. Er komt een moment dat alles pijn doet, waar je opstaat in de morgen en je je afvraagt: hoe ben ik in staat om zo te spelen?". Kritieken: "Toen ik 19 of 20 jaar was, kwamen er in de pers geruchten dat ik uitging en dat ik zat te drinken. Ik moest bij de directie komen om te zeggen dat ik graag voetballer wilde blijven. Ze denken dat voetballers altijd thuis moeten zijn of in de sportschool, maar wij hebben ook een leven! Als je drie of vier wedstrijden gemist hebt, begint de crisis. Cristiano scoort 50 goals en wanneer hij er niet twee maakt, begint iedereen zich af te vragen wat er met hem aan de hand is". Relatie met Guardiola: "Wij houden heel erg van voetbal en onze rivaliteit was erg mooi, net als die ik gehad heb met Puyol of Xavi. Pep en ik waren het altijd eens bij de nationale ploeg. Er was altijd een chemie tussen ons en hij is ook één van de beste trainers van de geschiedenis". Schandalen bij voetballers: "Ze vragen teveel van ons. Toen ik een jongen was, focuste ik mij op mensen die het leven goed leidden, zoals Butragueño. Je kon hem goed vinden als speler, maar de moeders hielden van hem als man van hun dochters. De kinderen zijn er dan en die pakken alles op, herhalen het en voeren de handelingen van de spelers uit.. Maar soms zijn wij ook kinderen. Je hebt kinderen van 20 jaar, 25, die geen cursus hebben gehad om om te gaan met het hebben van heel veel geld, waarin het mogelijk is om alles te kopen wat je wilt en waarin je van iedereen alleen maar lof krijgt. Dan is het moeilijk om met beide benen op de grond te blijven". De voorzitter moet het voorbeeld geven: "Ja. De club moet een voorbeeld zijn en de waarden van de club overbrengen aan de spelers. Madrid is een hele grote club, met bepaalde waarden, daar waar de spelers en werknemers zich aan moeten houden. Voor wie zich daar niet aan houdt, moet er geen ruimte voor zijn. Daarom moet je die waarden heel goed aangeven en bewaken". Persoonlijk leven: "Ik heb mijn ouders gehad. Die waren verantwoordelijk voor wie ik ben geworden. Ik ben wellicht een beetje raar... Ik hou niet van auto's, niet van horloges. Ik hou van het leven, van kleine details.. van het wandelen door de natuur, het gaan naar de bioscoop, het kijken naar sport, samen zijn met mijn vrienden en het drinken van een biertje". Voor mij de eeuwige held van Real Madrid en dat getuigd ook van die laatste vraag _O_. Overigens staat het complete interview vanaf vandaag in dat tijdschrift. Dit is dus niet eens alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 Ik weet niet waarom je mij mentioned, het boeit me echt niks wat die hond zegt :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 januari 2016 Share Geplaatst 20 januari 2016 Nounou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 20 januari 2016 Share Geplaatst 20 januari 2016 Wat is Iniesta opnieuw weergaloos zeg vanavond. Wat een voetballer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 januari 2016 Share Geplaatst 20 januari 2016 Vanavond maar eens overgeslagen want dacht toch dat het weer een vernedering van Athletic zou worden, maar zie dat ze nu aan het schoppen geslagen zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 20 januari 2016 Share Geplaatst 20 januari 2016 Die scheidsrechter kon er zoals wel meerdere in Spanje echt geen fluit van :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Masche een jaar de bak in. :-D Gaat waarschijnlijk zich eruit kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Twee uitgescheurde anussen in anderhalf jaar tijd, een prestatie op zich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Masche een jaar de bak in. :-D Gaat waarschijnlijk zich eruit kopen. 800.000+ euro boete en een jaar gevangenisstraf. Iets van een 21.000 euro om een jaar gevangenisstraf om te zetten in geldboete. Er stond wel dat hij zo'n 1,5 miljoen euro had achtergehouden voor de belastingen, vergeleken met dat vind ik het toch raar dat je dus eigenlijk door het achterhouden van geld dus zo'n 600-700 duizend euro winst kunt maken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten