Fabian. Geplaatst 22 oktober 2015 Share Geplaatst 22 oktober 2015 Inzending 7: Gedraaid Ja dit is meer in mijn straatje. Een lekkere beat met een goede zanger, lijkt me zo nu en dan met een beetje electric gemengd, maar dat stoort niet. Nummer is prima, al is het meer een nummer wat constant opbouwt qua hoogte, en als die hoogte bereikt wordt, weer opnieuw begint met opbouwen. (volg je t nog ;c ). Desondanks zou ik je graag aan mijn team willen toevoegen. Inzending 8: Gedraaid Kijk, hiervoor ben ik coach geworden bij The Voice. Heerlijke track, moet mezelf inhouden om niet een klein dansje te maken bij deze beat. Op de zangstemmen ook niets aan te merken, dit is prima ingezongen door professionals. Ik vermoed dat ik hierbij niet de enige ben die draait, maar ik smeek u, kom bij mij in het team. Dit is écht mijn genre, hiermee kunnen we zomaar een toekomstig finalist in huis hebben. En ik ga er voor zorgen dat we die gaan bereiken, maar dan moet je wel voor mij kiezen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 22 oktober 2015 Share Geplaatst 22 oktober 2015 Inzending 7: Gedraaid De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik al de nodige voorkennis over deze artiest heb. En ik kan stellen dat er veel meer uit Thomas' stem te halen valt dan er in dit nummer gebeurt. Dus kies mij en dan zorgen wij er samen voor dat jij naar de finale gaat! Want met de juiste coaching en het kiezen van de juiste nummers is dat zeker mogelijk. Inzending 8: Niet gedraaid Bij sommige liedjes heb je het voorgevoel dat er heel veel met autotune is gedaan. Dit is zo'n nummer. Ik denk dat dit bandje live in ieder geval qua zang wel eens heel erg kan gaan tegenvallen. Sterker nog, ik voel de kriebels van de valse noten al over mijn rug lopen. Daarbij raakt het nummer me ook gewoon niet. Ik vind het refrein ronduit slecht en ik vind het overmatige meezing-'oh-oh'-effect irritant. Denk dat ik dit tot nu toe de minste inzending van allemaal vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 oktober 2015 Share Geplaatst 22 oktober 2015 (bewerkt) Inzending 7 Na twintig seconden wist ik het al wel. Beste inzending tot nog toe. Het nummer opzich is niet enorm opwindend, maar de stem en het alternatieve tintje hieraan bevallen me zeer goed. Hier zit karakter in en dat is exact waarvoor je bij mij moet zijn. Ik zou dit heel graag aan mijn team willen toevoegen, als één van de speerpunten zelfs. Dit heeft winnaarspotentie. Absolute ja. Inzending 8 Is dit niet die band met die cover van Gotye (zaten ook bij Ellen)? Dat was leuk, maar dit nummer vind ik ongekend kut. Mooier kan ik het niet maken. Zeer vreemde keuze van Fabian naar mijn mening. Vrolijke, kneuterige bedoeling dit. Absolute neen. 22 oktober 2015 bewerkt door Zeus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 oktober 2015 Share Geplaatst 22 oktober 2015 Inzending 7: Thomas Azier vorig jaar op Lowlands gezien. Vond dat een van de mindere optredens van die editie, dus daarom ben ik al wat gebiased. Vond hem te veel maniertjes hebben die mij niet aanstonden. Er zullen hier vast wat mensen niet mee eens zijn, maar vind zijn zang helemaal niet zo heel goed. De muziek van het nummer is dan ook niet zo goed om dat te kunnen compenseren. Nee Inzending 8: Een veels te hoog nep Amerikaans gehalte, ondanks dat ze uit Canada komen. Lees ook op Wiki dat dit een indiebandje genoemd wordt, op basis van dit nummer zou ik zeggen van niet. Dit is een beetje top 40 popmuziek voor 16-jarige meisjes, niet mijn smaak. Nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 22 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 22 oktober 2015 Hiermee is ook de eerste keer een een band die zelf mag kiezen bij wie ze in het team komen. Thomas Azier werd ingezonden door [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; die zijn keuze mag maken uit Zeus, Fabian. en Grote Ree. Daarnaast is het door [MENTION=1026]himan[/MENTION]; ingezonden Walk Off The Earth door het draaien van Fabian. verzekerd van een plekje in de volgende ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 oktober 2015 Share Geplaatst 22 oktober 2015 Pfoe lastige keuze, maar ik denk dat ik uiteindelijk toch voor [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; kies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 22 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 22 oktober 2015 Inzending 9: cf9BXGTbjVA Inzending 10: mazN3N7rdv8 Met de keuze van [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; is het team van [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; de eerste met 2 artiesten terwijl de rest tot nu toe allemaal 1 artiest heeft mogen verwelkomen. Deze twee inzendingen zou ik eigenlijk morgen mag plaatsen maar aangezien jullie vandaag al zo snel allemaal beide hadden beoordeeld plaats ik hem alvast. Geen haast en de volgende zal ook pas zaterdag of nadat een ieder van jullie beoordeeld heeft volgen. [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 oktober 2015 Share Geplaatst 22 oktober 2015 Mooi om te zien dat Erwin voor mij heeft gekozen. Een betere keuze had je niet kunnen maken. Inzending 9 Nee. Een gebrek aan originaliteit. Het nummer is weinig bijzonders, de stem dertien in een dozijn en het komt ook niet binnen. Sip, nietszeggend nummer. Inzending 10 Ik vind het niet slecht, vooral instrumentaal niet, maar wat mij afstand doet houden is de stem. Ik kan niet zo goed tegen dit soort hoge mannenstemmetjes. Het kraakje is wel lekker, maar de klankkleur zit me gewoon tegen. Ik hoop wel dat dit doorgaat, maar het gaat niet met mij zijn. Nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 oktober 2015 Share Geplaatst 22 oktober 2015 Inzending 9: Hier twijfel ik een beetje over. Op zich klinkt het nummer wel aardig, maar is het misschien net ietsjes te zoetsappig of hoe je het ook wilt noemen. Ik denk dat dit nummer wel potentie bied. Ik denk dat ik in samenspraak met deze kandidaat wel tot goede keuzes kan komen. Dus ik durf hier wel te zeggen: ja Inzending 10: Dit nummer doet mij een beetje qua sound denken aan Diamonds van Boxer Rebellion. Het kan daar niet aan tippen, want dat is een heerlijk nummer. Maar als je het tijdens ronde lukt om mij daaraan te laten denken, dan doe je het best goed lijkt mij zo. Betekent misschien ook dat ik qua muzieksmaak misschien wel op één lijn lig met deze kandidaat. Ja dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 22 oktober 2015 Share Geplaatst 22 oktober 2015 Inzending 9: Gedraaid Een liedje hoeft niet ingewikkeld te zijn om te kunnen imponeren, dat bewijst deze song maar weer. Simpele akkoorden gecombineerd met een eenvoudige tokkel, maar er zit gevoel en sfeer in en dat is het belangrijkste. Een goede samenzang maakt dat het plaatje voor mij klopt. Net als bij het vorige singer-songwriterliedje had ook in dit liedje wat meer spanning (lees: dynamiek) gemogen, maar daar valt nog absoluut aan te werken. Inzending 10: Niet gedraaid Een liedje die (deels) in een 7/8 maatsoort staat heeft bij mij sowieso al een 1-0 voorsprong. Het liedje zelf vind ik erg goed; er zit pit en power in en het heeft sowieso instrumentaal een sterk refrein. Het ligt heerlijk in het gehoor. Toch weet de zang mij niet te overtuigen en daar draait het in deze wedstrijd toch om. De stem is scherp en lichtelijk nasaal, waardoor ik het stemgeluid als niet prettig ervaar. Bovendien vraag ik mij af hoe veelzijdig deze zanger is en hoe gaat hij live kan zingen. Al met al twijfel ik te veel om te draaien, maar complimenten aan het liedje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 22 oktober 2015 Share Geplaatst 22 oktober 2015 Walk of the Earth gaat nog verbazen denk ik :P al wist ik natuurlijk al vrij ver van tevoren dat het niet Zeus' keuze zou gaan worden :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 Ehm [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; wat voor mij nu niet helemaal duidelijk is en en wel van belang; de nummers waarvoor we omdraaien, moeten de vervolgnummers van die user dan van dezelfde band komen of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 Je kiest, als ik het goed heb, voor de band. De user die het instuurde krijg je alleen als soort expert erbij voor het kiezen van de juiste nummers in de vervolgronde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 23 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 23 oktober 2015 Ehm [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; wat voor mij nu niet helemaal duidelijk is en en wel van belang; de nummers waarvoor we omdraaien, moeten de vervolgnummers van die user dan van dezelfde band komen of niet? Je kiest in feite de band. De persoon die het instuurde vertegenwoordigt in feite die band/artiest. Dus in samenspraak kom je tot welk nummer er ingezonden word waarbij de coach het laatste woord heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 Je kiest in feite de band. De persoon die het instuurde vertegenwoordigt in feite die band/artiest. Dus in samenspraak kom je tot welk nummer er ingezonden word waarbij de coach het laatste woord heeft. In de 2e ronde heeft de coach nog geen inspraak als ik het goed lees toch? Want dan moet hij tussen 2 artiesten van hemzelf kiezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 Inzending 9: Gedraaid Prima zanger met een misschien iets te 'sad' nummer. Maar ik zie zeker potentie hierin, met 'The Voice' is namelijk helemaal niets mis. Wat mij betreft een grote ja. Inzending 10: Niet gedraaid Opzich is er met dit nummer niets mis, ware het niet dat ik het gevoel krijg dat deze zanger het hele nummer met een geknepen stemmetje staat in te zingen. Daar houd ik niet zo van, dus vandaar dat ik niet gedraaid ben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 23 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 23 oktober 2015 In de 2e ronde heeft de coach nog geen inspraak als ik het goed lees toch? Want dan moet hij tussen 2 artiesten van hemzelf kiezen. Klopt al mag welk nummer je inzend wel in overleg met de coach besloten worden. Hoe deze ronde precies in elkaar steekt komt later uitgebreider aan bod maar in de tweede ronde is de stem van de deelnemer inderdaad doorslaggevend terwijl dat in de derde ronde richting de coach schuift. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 23 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 23 oktober 2015 Inzending 11: UKp2CrfmVfw Inzending 12: DDjpOrlfh0Y Ook hebben we weer een nieuwe toevoeging aan Team Chiemel. Kassassin Street dat werd ingezonden door [MENTION=17205]Viva La Vida[/MENTION]; is door naar de volgende ronde. Tevens mag [MENTION=5638]MetalMichael[/MENTION]; kiezen waar zijn inzending terecht gaat komen aangezien enkel Zeus niet besloot om te draaien is er de keuze uit 3 coaches. [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 Oh jee, als ik het meest bejubelde nummer tot hiertoe zo eens goed beluister gaan hier veel van mijn artiesten huiswaarts gestuurd worden :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 Inzending 11 Een dame, het werd eens tijd. Ik moet zeggen dat ik er dicht bij was, maar uiteindelijk is het voor mij toch een neen. Er hangt iets van een alternatief sfeertje aan, het heeft iets mystieks en haar stem is ook wel eigen. Echter overheerst bij mij het gevoel dat deze dame vrij commercieel ingesteld is en vooral dat dat ook terug te horen is in overige nummers. Dit nummer vond ik persoonlijk ook al niet zo origineel. Na Lana del Rey en Lorde krijg je veel nieuwe, vrouwlijke artiesten die iets van deze twee (of een combinatie van hen) proberen na te bootsen, qua stijl. Inzending 12 Ik ga hier niet uitgebreid over zijn: dit is mijn smaak niet (te vrolijk, vrijblijvend, semi-alternatief) en ik kan en wil hier niets mee. Ik wil er eigenlijk niet eens naar luisteren. Sorry, maar nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 oktober 2015 Share Geplaatst 24 oktober 2015 Na het bekijken van de comments bij andere nummers kies ik voor [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION];, [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 24 oktober 2015 Share Geplaatst 24 oktober 2015 Inzending 11: Niet gedraaid Ik had al meerdere keren een kort fragment van dit nummer gehoord bij commercials van MTV Push. En wat ik toen hoorde klonk veelbelovend, dus ging ik met hoge verwachtingen dit nummer beluisteren. Maar man, wat viel het me tegen zeg! Ik ben op zich helemaal niet vies van r&b, maar dit was verschrikkelijk eentonig. Er was geen duidelijk onderscheid tussen couplet en refrein en de zanglijnen waren zo saai en repetitief, dat ik het nummer niet normaal kon af luisteren zonder me te irriteren. Elke vorm van dynamiek ontbreekt in dit liedje. De stem is op zich niet verkeerd, maar niet overtuigend genoeg om voor te draaien. Inzending 12: Niet gedraaid Ik vind dit zo'n dertien-in-een-dozijnnummer. Het is vlees noch vis. Het woord 'vrijblijvend' schoot mij ook te binnen tijdens het luisteren, terwijl ik op dat moment nog helemaal niet naar Zeus' commentaar had gekeken. De zang is allesbehalve spectaculair en er zit totaal geen sfeer in dit nummer. Een hele duidelijke 'nee' voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 24 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 24 oktober 2015 Inzending 13: dP37iVve5sA Inzending 14: qQNY_nihI90 Met de keuze van MetalMichael voor Fabian. komt ook hij op 2 deelnemers. Hiermee is Grote Ree de enige die slechts 1 speler in zijn team heeft. Daarnaast zal de grote van de teams van 8 stijgen naar 10. [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 oktober 2015 Share Geplaatst 24 oktober 2015 Hoeveel komen er nog dan, Jeroen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 24 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 24 oktober 2015 Hoeveel komen er nog dan, Jeroen? Zijn in totaal 66 inzendingen dus er vallen er in totaal 26 af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten