Grote Ree Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Kijk dit is een goede ontwikkeling! Bedankt Zuid-Afrika! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Mooi, terug het podium op met een twaalfpunter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Zes puntjes, nice :D Persoonlijk record is binnen handbereik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Als ik maar niet van het podium af val, vind ik alles goed in de laatste ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Voor het eerst overweeg ik om het volgende editie eensniet meer trouw te blijven aan mezelf en het over een andere boeg te gooien. Toch bedankt voor het puntje, Zuid-Afrika. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Nu opeens weer 10 punten. Als ik punten haal is het direct vaak best veel, maar haal gewoon niet zo vaak punten :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Go USA :LO: toch een twaalfpunter deze editie, onverwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 4 december 2015 Auteur Share Geplaatst 4 december 2015 [spoiler=Mentions:] [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=19010]Tomas.[/MENTION]; [MENTION=1026]himan[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; [MENTION=21836]Platina32[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=2877]Chimpa[/MENTION]; [MENTION=23545]woutertwente[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=18323]koperij[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=17205]Viva La Vida[/MENTION]; [MENTION=2328]King XVI[/MENTION]; [MENTION=7078]Stefanos[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; Stemronde 21: Zweden Inzending van: Stefanos Geschiedenis op het MU Worldsongfestival: Stefanos Editie #1: Nigeria (D'Banj - Oliver Twist) - 14e plaats Editie #2: Duitsland (Axel Fischer - Traum Von Amsterdam) - 18e plaats Editie #3: Duitsland (Lena - Mr. Arrow Key) - 7e plaats Editie #4: Afwezig Editie #5: Denemarken (Mads Langer - Elephant) - 10e plaats Editie #6: Zweden (Den Svenska Björnstammen - Svalkar Vinden) - 11e plaats Editie #7: Rusland (Helene Fischer - Atemlos durch die Nacht) - ??e plaats Editie #8: Afwezig Editie #9: Afwezig Editie #10: Afwezig Editie #11: Afwezig Punten van Zweden Klik hier om de Zweedse punten te zien! [spoiler=De Stand]De Eindstand (21 van de 21 stemmen): 1. Frankrijk (KADEBOSTANY - Castle In The Snow Zeus) - 101 punten **** 2. Zuid-Afrika (Petite Noir - Chess Djordison) - 86 punten * 3. Mali (Songhoy Blues - Soubour Erwin.) - 83 punten *** +1 4. Nederland (My Baby - Uprising bas2204) - 82 punten ** -1 5. Nieuw-Zeeland (Salad Boys - No Taste Bomber Richarð.) - 79 punten ** +4 6. Japan (Bradio - Flyers Platina32) - 76 punten * 7. Australië (Vance-Joy - Fire And The Blood koperij) - 74 punten +1 8. Portugal (The Black Mamba - Ride The Sun Grote Ree) - 72 punten * -2 9. Italië (Annalisa - Vincerò Viva La Vida) - 71 punten *** -2 10. Duitsland (BeJapy - Another Chance steijns) - 63 punten +2 11. Canada (Shawn Hook - Sound Of Your Heart woutertwente) - 62 punten 12. Verenigde Staten (Pop Evil - Torn To Pieces Jeroen.) - 58 punten -2 13. Argentinië (Diego Torres - Abriendo Caminos Chimpa) - 57 punten * 14. Noorwegen (Kaizers Orchestra - Hjerteknuser King XVI) - 57 punten * 15. Engeland (Låpsley - Station Chiemel) - 43 punten 16. Bhutan (Feyago ft. Pema Deki - Mitse himan) - 32 punten * 17. Zweden (Zara Larsson, MNEK - Never Forget You Stefanos) - 31 punten 18. Ivoorkust (Bebi Philip - La Rue Nest Pas Mère Tomas. - 29 punten 19. Slowakije (Dominika Mirgova ft. Mafia Corner - Swing QuaLyon) - 25 punten +1 20. Filipijnen (Candyaudioline - Felt So Fine Yves) - 24 punten * -1 21. Brazilië (Caetano Veloso - O Estrangeiro Tijn) - 13 punten * = Aantal keren twaalf punten (van invloed bij gelijke stand) ----- Het was al enkele rondes duidelijk. Frankrijk ( [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; ) is de winnaar geworden van de twaalfde editie van het MU Worldvisionsongfestival. Voor zowel Frankrijk als Zeus is het de eerste overwinning in de geschiedenis. Naast de grote eer heeft hij ook het genoegen om voorrang te krijgen bij het kiezen van een land in de volgende editie. De inschrijving voor deze dertiende editie zal morgen (zaterdag) geopend worden, dus houd het forum goed in de gaten. WINNAAR MU WORLDVISIONSONGFESTIVAL #12 (KADEBOSTANY - Castle in the Snow) [YOUTUBE]ZQaBcNI_AoM[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 4 december 2015 Share Geplaatst 4 december 2015 Damn op het laatst uit de top tien vallen:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 4 december 2015 Share Geplaatst 4 december 2015 Val ik verdomme nog in de laatste ronde van het podium af. Bedankt voor de organisatie [MENTION=17851]QuaLyon[/MENTION]; en proficiat [MENTION=25831]Zeus[/MENTION];. Ik ben alvast op zoek naar mijn inzending voor de volgende editie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 4 december 2015 Share Geplaatst 4 december 2015 Mja 8e... Vooraf had ik er blind voor getekend want mijn doel was een top 10-notering. Vind dan ook dat ik het best wel goed heb gedaan met zo'n alternatieve inzending. Achteraf zit ik echter toch met een dubbel gevoel, want lang heb ik gewoon in de top 5 gestaan. Dank voor de organisatie [MENTION=17851]QuaLyon[/MENTION]; die zat perfect in elkaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 5 december 2015 Share Geplaatst 5 december 2015 Als zesde geëindigd, persoonlijk record! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 5 december 2015 Share Geplaatst 5 december 2015 Editie om zo snel mogelijk te vergeten ;c Gefeliciteerd Zeus en bedankt voor de vlotte organisatie QuaLyon :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 december 2015 Share Geplaatst 5 december 2015 Nogmaals dank. Ik moet inderdaad ook mijn complimenten geven aan meneer de organisator. Daarnaast wil ik [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; bedanken voor het ontdekken van een prima rockband en vind ik het enigszins jammer dat Portugal - de inzending van hertje - niet gewonnen heeft. Pareltje. Ik zal zeker weer meedoen overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 5 december 2015 Share Geplaatst 5 december 2015 Zweden schopt mij naar de voor laatste tree verdomme :wall: Morgen ga ik voor de revanche in editie 13. Gefeliciteerd [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; met een duidelijke overwinning. Niet meteen mijn ding, maar ik heb hier al veel erger weten winnen :p [MENTION=17851]QuaLyon[/MENTION]; bedankt voor een modelvoorbeeld hoe je een songfestival brengt. Scherp tempo, geslaagde presentaties.:clap: En [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; jij bedankt om ook in te zenden, zo ben ik niet laatste geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 december 2015 Share Geplaatst 5 december 2015 Had die van mij (Engeland) wel wat hoger ingeschat. Goede organisatie verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 december 2015 Share Geplaatst 5 december 2015 In 4 opeenvolgende rondes heb ik wel meer dan de helft van mijn punten gehaald maar dat brengt me wel op een mooie 3e plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 5 december 2015 Share Geplaatst 5 december 2015 Ben wel weer klaar met het eindigen in de kelder van dit songfestival, tijd om voor de volgende editie een banger te vinden want met een echt alternatieve inzending win je dit niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 5 december 2015 Share Geplaatst 5 december 2015 Ben wel weer klaar met het eindigen in de kelder van dit songfestival, tijd om voor de volgende editie een banger te vinden want met een echt alternatieve inzending win je dit niet. Mijn inzending vind ik anders vrij buiten de standaard, maar ik ben toch nog zesde geworden. Bedankt overigens voor de organisatie, het was leuk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 5 december 2015 Share Geplaatst 5 december 2015 Negende plaats. Niet heel tevreden, maar eigenlijk had ik ook niet meer mogen verwachten met een nummer in het Italiaans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 5 december 2015 Share Geplaatst 5 december 2015 Zeus, nogmaals gefeliciteerd! Organisatie was prima, lekker tempo en de puntentelling op deze manier vind ik ook een prima toevoeging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 5 december 2015 Share Geplaatst 5 december 2015 Top 10 uiteindelijk. Mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten