Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #12

QuaLyon

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 269
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[spoiler=Mentions:] [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=19010]Tomas.[/MENTION]; [MENTION=1026]himan[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; [MENTION=21836]Platina32[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=2877]Chimpa[/MENTION]; [MENTION=23545]woutertwente[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=18323]koperij[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=17205]Viva La Vida[/MENTION]; [MENTION=2328]King XVI[/MENTION]; [MENTION=7078]Stefanos[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION];

Fr3A.png

Stemronde 21: Zweden

Inzending van: Stefanos

BwbX9.png

Geschiedenis op het MU Worldsongfestival: Stefanos

Editie #1: hSUsb.png Nigeria (D'Banj - Oliver Twist) - 14e plaats

Editie #2: 4RaWw.png Duitsland (Axel Fischer - Traum Von Amsterdam) - 18e plaats

Editie #3: 4RaWw.png Duitsland (Lena - Mr. Arrow Key) - 7e plaats

Editie #4: Afwezig

Editie #5: 2eWOn.png Denemarken (Mads Langer - Elephant) - 10e plaats

Editie #6: VP6YR.png Zweden (Den Svenska Björnstammen - Svalkar Vinden) - 11e plaats

Editie #7: qZVm.png Rusland (Helene Fischer - Atemlos durch die Nacht) - ??e plaats

Editie #8: Afwezig

Editie #9: Afwezig

Editie #10: Afwezig

Editie #11: Afwezig

jtCXz.png

Punten van Zweden

Klik hier om de Zweedse punten te zien!

[spoiler=De Stand]De Eindstand (21 van de 21 stemmen):

1. eFs6R.png Frankrijk (KADEBOSTANY - Castle In The Snow Zeus) - 101 punten **** qPeAh.png

2. 4rPAy.png Zuid-Afrika (Petite Noir - Chess Djordison) - 86 punten * qPeAh.png

3. c7eXp.png Mali (Songhoy Blues - Soubour Erwin.) - 83 punten *** b5j1f.png+1

4. 3y8cG.png Nederland (My Baby - Uprising bas2204) - 82 punten ** 3yFxQ.png-1

5. 9ENGs.png Nieuw-Zeeland (Salad Boys - No Taste Bomber Richarð.) - 79 punten ** b5j1f.png+4

6. OzxKR.png Japan (Bradio - Flyers Platina32) - 76 punten * qPeAh.png

7. Ec1d2.png Australië (Vance-Joy - Fire And The Blood koperij) - 74 punten b5j1f.png+1

8. RNbk7.png Portugal (The Black Mamba - Ride The Sun Grote Ree) - 72 punten * 3yFxQ.png-2

9. c94CJ.png Italië (Annalisa - Vincerò Viva La Vida) - 71 punten *** 3yFxQ.png-2

10.4RaWw.png Duitsland (BeJapy - Another Chance steijns) - 63 punten b5j1f.png+2

11. rFI0W.png Canada (Shawn Hook - Sound Of Your Heart woutertwente) - 62 punten qPeAh.png

12. CEsK9.png Verenigde Staten (Pop Evil - Torn To Pieces Jeroen.) - 58 punten 3yFxQ.png-2

13. s3TN5.png Argentinië (Diego Torres - Abriendo Caminos Chimpa) - 57 punten * qPeAh.png

14. RTYH1.png Noorwegen (Kaizers Orchestra - Hjerteknuser King XVI) - 57 punten * qPeAh.png

15. s4W85.png Engeland (Låpsley - Station Chiemel) - 43 punten qPeAh.png

16. 4Z3NU.png Bhutan (Feyago ft. Pema Deki - Mitse himan) - 32 punten * qPeAh.png

17. VP6YR.png Zweden (Zara Larsson, MNEK - Never Forget You Stefanos) - 31 punten qPeAh.png

18. JwOIh.png Ivoorkust (Bebi Philip - La Rue Nest Pas Mère Tomas. - 29 punten qPeAh.png

19. Pz9TK.png Slowakije (Dominika Mirgova ft. Mafia Corner - Swing QuaLyon) - 25 punten b5j1f.png+1

20. vDjdF.png Filipijnen (Candyaudioline - Felt So Fine Yves) - 24 punten * 3yFxQ.png-1

21. MWpCP.png Brazilië (Caetano Veloso - O Estrangeiro Tijn) - 13 punten qPeAh.png

* = Aantal keren twaalf punten (van invloed bij gelijke stand)

-----

Het was al enkele rondes duidelijk. Frankrijk ( [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; ) is de winnaar geworden van de twaalfde editie van het MU Worldvisionsongfestival. Voor zowel Frankrijk als Zeus is het de eerste overwinning in de geschiedenis. Naast de grote eer heeft hij ook het genoegen om voorrang te krijgen bij het kiezen van een land in de volgende editie. De inschrijving voor deze dertiende editie zal morgen (zaterdag) geopend worden, dus houd het forum goed in de gaten.

zHe3.png

WINNAAR MU WORLDVISIONSONGFESTIVAL #12 (KADEBOSTANY - Castle in the Snow)

[YOUTUBE]ZQaBcNI_AoM[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mja 8e... Vooraf had ik er blind voor getekend want mijn doel was een top 10-notering. Vind dan ook dat ik het best wel goed heb gedaan met zo'n alternatieve inzending. Achteraf zit ik echter toch met een dubbel gevoel, want lang heb ik gewoon in de top 5 gestaan.

Dank voor de organisatie [MENTION=17851]QuaLyon[/MENTION]; die zat perfect in elkaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nogmaals dank. Ik moet inderdaad ook mijn complimenten geven aan meneer de organisator. Daarnaast wil ik [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; bedanken voor het ontdekken van een prima rockband en vind ik het enigszins jammer dat Portugal - de inzending van hertje - niet gewonnen heeft. Pareltje. Ik zal zeker weer meedoen overigens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zweden schopt mij naar de voor laatste tree verdomme :wall: Morgen ga ik voor de revanche in editie 13.

Gefeliciteerd [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; met een duidelijke overwinning.

Niet meteen mijn ding, maar ik heb hier al veel erger weten winnen :p [MENTION=17851]QuaLyon[/MENTION]; bedankt voor een modelvoorbeeld hoe je een songfestival brengt. Scherp tempo, geslaagde presentaties.:clap:

En [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; jij bedankt om ook in te zenden, zo ben ik niet laatste geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben wel weer klaar met het eindigen in de kelder van dit songfestival, tijd om voor de volgende editie een banger te vinden want met een echt alternatieve inzending win je dit niet.

Mijn inzending vind ik anders vrij buiten de standaard, maar ik ben toch nog zesde geworden.

Bedankt overigens voor de organisatie, het was leuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites