Bogatyr Geplaatst 8 mei 2023 Share Geplaatst 8 mei 2023 15 jaar geleden al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 Antwerp! Lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 Union ook lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 Ja lijkt tussen hen twee te gaan.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 Stiekem hoop ik Union Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 Genk heeft het helemaal weggegeven dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 Incasseren ook teveel vermijdbare tegendoelpunten en Onuachu verkopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 Vrancken mag terug naar Mechelen komen @Glenn08 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 12 uur geleden zei Aaron21: Genk heeft het helemaal weggegeven dit seizoen. Wij hebben het jammer genoeg verkocht aan Southampton. @BogatyrNee laat Vrancken maar bij ons, ik zie ons onder hem echt een stabiele topclub worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 Gaat Bommeltje het gewoon doen in zijn eerste jaar bij Antwerp? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 Gun het hem en Marc wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 1 uur geleden zei ElMarcos: Gaat Bommeltje het gewoon doen in zijn eerste jaar bij Antwerp? Ik denk het. Hij kan zijn carrière hier herlanceren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 Ik zou toch nog niet te vroeg oordelen.. Als Club en Genk volgende speeldag thuis zouden winnen; staat het terug als voor deze speeldag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 Je kan niet ontkennen dat het er goed uit ziet natuurlijk. Antwerp speelt op een roze wolk, na hun bekerwinst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 Zojuist zei Bogatyr: Je kan niet ontkennen dat het er goed uit ziet natuurlijk. Antwerp speelt op een roze wolk, na hun bekerwinst. De overwinning op speeldag 1 in Unio heeft hen een mooie bonus gegeven; maar ze moeten wel nog 2x buitenhuis gaan spelen nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 2 minuten geleden zei DGremlin: De overwinning op speeldag 1 in Unio heeft hen een mooie bonus gegeven; maar ze moeten wel nog 2x buitenhuis gaan spelen nu. Klopt. Maar ze hebben ook al 7 of 8 keer buitenhuis niet meer verloren in de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 Ik denk dat de transfer van Marc Overmars. Ondanks alles rondom zijn persoon wel de beste transfer is geweest voor Antwerp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 15 uur geleden zei Lensherr: Ik denk dat de transfer van Marc Overmars. Ondanks alles rondom zijn persoon wel de beste transfer is geweest voor Antwerp Dat denk ik ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 Wat een figuur is die Lang toch, man man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 Hoi allemaal, Ik heb 2 kaarten voor Standard - Cercle voor aankomende zaterdag. Ik kan helaas zelf niet, heeft iemand interesse om het over te nemen? @Djurovski @Bogatyr@FlyD @iedereeen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 Ik vind dit seizoen wel één van de leukste seizoenen als neutrale supporter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 Godverdomme Union, dit was dé kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 8 minuten geleden zei Lensherr: Ik vind dit seizoen wel één van de leukste seizoenen als neutrale supporter. Inderdaad. Ik heb liefst Antwerp of Union. Misschien eerder Antwerp voor de sfeer in de eventuele Champions League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 14 minuten geleden zei cimbomcu: Hoi allemaal, Ik heb 2 kaarten voor Standard - Cercle voor aankomende zaterdag. Ik kan helaas zelf niet, heeft iemand interesse om het over te nemen? @Djurovski @Bogatyr@FlyD @iedereeen Ik wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 23 minuten geleden zei Bogatyr: Inderdaad. Ik heb liefst Antwerp of Union. Misschien eerder Antwerp voor de sfeer in de eventuele Champions League. Als Antwerp het dit seizoen gaat worden dan ben ik wel benieuwd welke stappen ze dankzij de geldbuidel van de voorzitter en de relaties van Overmars gaan maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten