DGremlin Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 7 minuten geleden zei Bogatyr: Heb je enige geruchten over een opvolger? Ik veronderstel dat Steven een interim is. Heel erg interim lijkt het mij toch niet: "Steven Defour, een van de assistenten van Buijs, neemt over. Niet tijdelijk, maar definitief. “Ik kijk er geweldig naar uit. Trainer worden bij de club van mijn hart is uiteraard een droom. De uitdaging met deze spelersgroep ga ik helemaal aan", reageerde hij al kort." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 (bewerkt) 1 minuut geleden zei DGremlin: Heel erg interim lijkt het mij toch niet: "Steven Defour, een van de assistenten van Buijs, neemt over. Niet tijdelijk, maar definitief. “Ik kijk er geweldig naar uit. Trainer worden bij de club van mijn hart is uiteraard een droom. De uitdaging met deze spelersgroep ga ik helemaal aan", reageerde hij al kort." Hmm oke, had ergens gelezen dat het interim zou zijn. Benieuwd of hij Mechelen op sleeptouw kan nemen en de weg naar boven kan inzetten. Zal in ieder geval spannend worden tegen Standard. 18 oktober 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 1 uur geleden zei DGremlin: Heel erg interim lijkt het mij toch niet: "Steven Defour, een van de assistenten van Buijs, neemt over. Niet tijdelijk, maar definitief. “Ik kijk er geweldig naar uit. Trainer worden bij de club van mijn hart is uiteraard een droom. De uitdaging met deze spelersgroep ga ik helemaal aan", reageerde hij al kort." Zullen ze bij Standard leuk vinden. Kijk uit naar het spandoek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 Eupen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 7 uur geleden zei Djurovski: Eupen Een voedselvergiftiging bij OHL blijkbaar waardoor er veel (half) zieke spelers waren. Verder geen excuus, het zat er wat aan te komen. Dit jaar hebben ze al veel wedstrijden gewonnen in wedstrijden waar ze niet de betere waren. Heel belangrijke overwinning voor Eupen trouwens in de degradatiestrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 5 minuten geleden zei FlyD: Een voedselvergiftiging bij OHL blijkbaar waardoor er veel (half) zieke spelers waren. Verder geen excuus, het zat er wat aan te komen. Dit jaar hebben ze al veel wedstrijden gewonnen in wedstrijden waar ze niet de betere waren. Heel belangrijke overwinning voor Eupen trouwens in de degradatiestrijd. Jullie hebben wel een goeie spits lopen. Momenteel topscoorder zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 Zojuist zei Bogatyr: Jullie hebben wel een goeie spits lopen. Momenteel topscoorder zeker? Een makkelijk scorende spits vooral Inderdaad topscoorder. En zeker als je het per gespeelde minuten gaat bekijken volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 We zouden het haast vergeten door de midweekse speeldag, maar de prono van dit weekend moet ook nog ingevuld worden. @Aaron21 @RubenS2 @DGremlin @Djurovski @TomFsoccer @FlyD @KayDeManaager @ElMarcos @SpartaPiet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 Sterkte @Aaron21. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 oktober 2022 Share Geplaatst 20 oktober 2022 Anderlecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 20 oktober 2022 Share Geplaatst 20 oktober 2022 Op vijf punten van de degradatie en op 18 van Genk, aiai Anderlecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 Niet verwacht met de transfers die ze gedaan hadden. Als Mazzu dit weekend verliest van Standard ligt hij toch buiten denkik hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 Wat een absolute k*tmatch was dat zeg.. Het was lang geleden dat ik met zoveel ergernis zitten kijken heb (en gezien de prestaties van de voorbije wedstrijden zegt dat ook genoeg) Anderlecht was (alweer) ondermaats. 2 goals binnen op een stilstaande fase; gewoon lachwekkend zwak verdedigd. En dan hebben nog geluk dat ZW 2x het kader raakt of de match was toen al over. Daarna vonden refs het ook nodig om (meermaals) de hoofdrol op te eisen. Uiteindelijk dan toch op voorsprong gekomen en dan gaat bij Arnstad het licht uit. Zonde, want hij was de voorbije wedstrijden een van de betere spelers. Mazzu buitensmijten is toch de oplossing niet. Niet dat het mijn favoriete trainer is; maar in deze ligt het toch echt wel aan de spelers. Zet Guardiola, Klopp of Ancelotti voor deze groep en het zou nog niet lopen vrees ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 (bewerkt) @SpartaPiet hoe komt dat jij altijd alles juist hebt? Of toch zo goed als Man man onze topper. We staan trouwens positie 9 in het teamklassement. Wat een prestatie. 22 oktober 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 Als Eupen gelijk had gespeeld zelfs 3e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 Zalige wedstrijd toch wel gisteren tussen Union en Club! Na een kwartier was het eigenlijk boeken toe voor Union; 2-0 achter en een rode kaart.. En toch knokken ze zich nog naar een gelijkspel. Als die andere Brusselse ploeg vanmiddag ook maar een beetje vechtlust en inzet kan overnemen van de buren van Union dan is er misschien nog hoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 Kaarten voor Eupen - Luik zijn besteld. Wordt voor zoon 1e keer Eupen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 Storck eruit bij Eupen.. Ik betwijfel of er met deze groep veel meer uit te halen is, dan wat hij eruit heeft gehaald.. Maar bon, benieuwd wie de opvolger wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 Mazzu staat op 45 min van buiten te liggen denkik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 Wat een bende marginale debielen in die tribune. Voor mijn part krijgen ze allemaal een levenslang stadionverbod. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 Dat is dus een 5-0... Anderlecht kan niet veel dieper meer zakken, op vijf punten van degradatie en evenveel punten van PO2. Men haalt altijd aan Mazzu buiten maar ik ben zeer nieuwsgierig wie daar in de plaats wil gaan zitten, bestuur mag ook zeker aangekeken worden. Die zullen ook al spijt hebben dat ze daar Kompany naar de uitgang begeleid hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 23 oktober 2022 Share Geplaatst 23 oktober 2022 1 uur geleden zei Bogatyr: Mazzu staat op 45 min van buiten te liggen denkik het waren er zelfs geen 45 meer, haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 Weet niet goed wat te zeggen! Van plaats 23 naar plaats 8!! Op een gegeven moment stonden we zelfs even 5e dacht ik. Iedereen heeft eigenlijk goed gescoord met uitschieters van @DGremlin @Djurovski en mijn broer JDM. @SpartaPiet staat zelfs 7e in het spelersklassement . Volgende speeldag gaan we weer knallen! De prono moet binnen vijf dagen ingevuld zijn, indien mogelijk! @Aaron21 @RubenS2 @FlyD @ElMarcos @KayDeManaager@TomFsoccer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 Mijn excuses voor mijn vijf schamele puntjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 ik heb mijn punten gekregen voor de 3-1 van Standard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten