La Pulga Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 2 minuten geleden zei Steels: En wat heeft dat met de Belgische competitie te maken? Ah shit, vroeger heette de Keuken Kampioen divisie natuurlijk zo. Ben vandaag niet zo scherp, mijn oprechte excuses hiervoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 12 maart 2022 Share Geplaatst 12 maart 2022 Standard volledig overgenomen door Amerikanen, de eerste G5 club in handen van buitenlanders, gaat lekker weer zo. 2/3e van alle profclubs is nu in handen van buitenlanders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 16 maart 2022 Share Geplaatst 16 maart 2022 Iemand hier die meer kan vertellen over deze speler? https://www.transfermarkt.com/faissal-boujemaoui/profil/spieler/470025 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 Iemand hier die toevallig weet hoe makkelijk het is om aan kaarten te komen voor de bekerfinale? Zal dat zo maar uitverkopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 3 minuten geleden zei Sundgot: Iemand hier die toevallig weet hoe makkelijk het is om aan kaarten te komen voor de bekerfinale? Zal dat zo maar uitverkopen? Ik verwacht dat het snel uitverkocht zal zijn. Bij Anderlecht moet je in elk geval al inschrijven en denk dat er dan geloot wordt tussen abo-houders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 Zojuist zei FlyD: Ik verwacht dat het snel uitverkocht zal zijn. Bij Anderlecht moet je in elk geval al inschrijven en denk dat er dan geloot wordt tussen abo-houders. Ah heb een pre-registratie bij Anderlecht. Maar kleine kans voor kaarten dus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 2 minuten geleden zei Sundgot: Ah heb een pre-registratie bij Anderlecht. Maar kleine kans voor kaarten dus? Ajs je geen abo hebt wel denk ik. Maar mis je weinig mee in dat stadion. Kun je beter een leuke play-off wedstrijd bezoeken denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 1 minuut geleden zei FlyD: Ajs je geen abo hebt wel denk ik. Maar mis je weinig mee in dat stadion. Kun je beter een leuke play-off wedstrijd bezoeken denk ik. En vanaf Gent-kant? Is toch best een flink stadion? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 Zojuist zei Sundgot: En vanaf Gent-kant? Is toch best een flink stadion? Geen idee van de Gent-kant, maar die hebben in elk geval wel een redelijk grote en fanatieke supportersgroep. Het stadion is best een mooi stadion voor atletiek-events, maar voor voetbalwedstrijden vind ik het een stuk minder met doe piste om het veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 Zeker van ticketje voor champions play-off: 1. Union 2. Club Brugge 3. Antwerp 4. Anderlecht of Gent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 8 uur geleden zei Kami: Zeker van ticketje voor champions play-off: 1. Union 2. Club Brugge 3. Antwerp 4. Anderlecht of Gent? Na gisteren zal Anderlecht het wel halen. Nu maar hopen dat Union in de play-offs stand kan houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 Ja, dat denk ik ook. Al is Kortrijk geen makkelijke verplaatsing voor Anderlecht. Sneu voor Gent dat ze er misschien niet bij gaan zijn na zo'n goede reeks dit jaar. Het wordt wel een mooie bekerfinale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 Kortrijk heeft wel 0/15. Ik heb er wel vertrouwen in, maar zal toch bibberen zijn als het lang 0-0 of 0-1 staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Op 23-3-2022 om 18:15 zei Sundgot: Iemand hier die toevallig weet hoe makkelijk het is om aan kaarten te komen voor de bekerfinale? Zal dat zo maar uitverkopen? Bij Anderlecht wordt een groot scherm geplaatst aan het stadion, maar da's wellicht enkel interessant als je supporter bent. Straks de ontknoping, hopelijk gebeurt er niets geks en plaatsen we ons gewoon voor de Champions Playoff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 5 uur geleden zei Miz: Bij Anderlecht wordt een groot scherm geplaatst aan het stadion, maar da's wellicht enkel interessant als je supporter bent. Straks de ontknoping, hopelijk gebeurt er niets geks en plaatsen we ons gewoon voor de Champions Playoff. gelijkspelletje en Gent wint, ideaal scenario. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Aaron21: gelijkspelletje en Gent wint, ideaal scenario. Voorlopig is die kans heel groot. Tien minuten bezig en al zeker zes kansen tegen. 10 april 2022 bewerkt door Miz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Iemand enig idee waarom Union is gestaakt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 15 minuten geleden zei La Pulga: Iemand enig idee waarom Union is gestaakt? Tien minuten voor tijd kwam het dan tot een confrontatie tussen de supporters van beide ploegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 1 minuut geleden zei Djurovski: Tien minuten voor tijd kwam het dan tot een confrontatie tussen de supporters van beide ploegen. Gruwelijk, wordt er nog doorgespeeld later vandaag? Had toto op die gasten en hoop dat die wordt geannuleerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 16 minuten geleden zei La Pulga: Gruwelijk, wordt er nog doorgespeeld later vandaag? Had toto op die gasten en hoop dat die wordt geannuleerd In de Belgische media zie ik dat er een probleem was met de bezoekende fans en dat Union mogelijk een 5-0 zou krijgen (maar nog niks zeker). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 (bewerkt) 6 minuten geleden zei FlyD: In de Belgische media zie ik dat er een probleem was met de bezoekende fans en dat Union mogelijk een 5-0 zou krijgen (maar nog niks zeker). Dat zou voor mij wel chill zijn. Wat een stadion ook trouwens, speelde ze thuis of gewoon op iemand ze trainingsveld? 10 april 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 12 minuten geleden zei La Pulga: Dat zou voor mij wel chill zijn. Wat een stadion ook trouwens, speelde ze thuis of gewoon op iemand ze trainingsveld? Dat stadion is episch man. Tuurlijk speelden ze thuis. Wel weer typisch Beerschijt. Laatste wedstrijd in eerste klasse dus toch maar even laten zien dat ze de meest marginale fans ter wereld hebben. Blij dat ze weer zakken, hopelijk voor goed deze keer. Misschien kunnen ze dan nog eens een clubje opslokken en uitspuwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 1 minuut geleden zei Miz: Dat stadion is episch man. Tuurlijk speelden ze thuis. Wel weer typisch Beerschijt. Laatste wedstrijd in eerste klasse dus toch maar even laten zien dat ze de meest marginale fans ter wereld hebben. Blij dat ze weer zakken, hopelijk voor goed deze keer. Misschien kunnen ze dan nog eens een clubje opslokken en uitspuwen. Ja dat weet ik allemaal niet, ik zie de wellicht toekomstige kampioen van België spelen en dan in zo'n stadion. Des de knapper dat ze dan kampioen gaan worden. Maar het is niet eens vergelijkbaar met een team hier uit de Keuken Kampioen divisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Zojuist zei La Pulga: Ja dat weet ik allemaal niet, ik zie de wellicht toekomstige kampioen van België spelen en dan in zo'n stadion. Des de knapper dat ze dan kampioen gaan worden. Maar het is niet eens vergelijkbaar met een team hier uit de Keuken Kampioen divisie. Haha die worden helemaal geen kampioen hoor. In de play-off zullen ze meer dan waarschijnlijk het onderspit delven tegen Club Brugge. Ik zie ze zelf liever wel kampioen worden (liefst Anderlecht natuurlijk), maar het zal toch weer gewoon Brugge worden. Natuurlijk is dat niet vergelijkbaar. Een deel van dat stadion is zelfs geklasseerd als beschermd erfgoed als ik me niet vergis. Daar mogen helemaal niets aan veranderen dus. Union speelt sowieso al Europees volgend seizoen en zal daarvoor ook moeten uitwijken naar een ander stadion. Het is wel de bedoeling van de eigenaren dat er een ander stadion komt, maar ik zou dat oprecht jammer vinden. De sfeer die daar hangt, dat vind je dan weer nergens in de Keuken liga volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 10 uur geleden zei Miz: Bij Anderlecht wordt een groot scherm geplaatst aan het stadion, maar da's wellicht enkel interessant als je supporter bent. Straks de ontknoping, hopelijk gebeurt er niets geks en plaatsen we ons gewoon voor de Champions Playoff. haha ben geen supporter oid. Bezoek graag andere wedstrijden, maar om nou naar een scherm te kijken.. toch iets andere sfeer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten