Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

[quote name='Mathi']Waarom heeft Genk eigenlijk die nieuwe spits gehaald voor vijf miljoen? @Jaspeeer123 Ik vind die Naranjo namelijk wel een goede en dan hebben ze nog Samatta en Karelis (wel nog geblesseerd natuurlijk).[/QUOTE] Karelis nog uit tot Oktober. Ze zeggen dat hij in het profiel 'targetspits' past(wat nog wel ontbreekt in onze kern), Maar dat is niet waar. Ik kijk enorm veel voetbal (ook in Scandinavië) en Ingvartsen is allesbehalve een targetspits. Hadden ze beter Onuachu gehaald voor dat geld. Of ze hadden dat geld beter in een flank gestoken. Positie van Naranjo is koffiedik kijken, wordt hier als spits uitgespeeld, maar in Vigo/Gimnastic blijkbaar vaak als flank. bewerkt door Jaspeeer123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Touba en Palacios stonden nochtans wel vrij hoog. Het probleem met dit systeem ligt centraal ook wel, als je 2 relatief beperkte voetballers als Vormer en Nakamba daar hebt met Vossen ervoor ga je nooit echt dominant kunnen worden.

Dat gezegd, Basaksehir vond ik echt een goed team. Spelen echt met een idee. Vergelijk dat met wanneer je Besiktas of Galatasaray ziet, dat is veel meer toevalsvoetbal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dramatisch natuurlijk. Oostende had blijkbaar ook beter verdiend tegen Marseille.

Club Brugge kent rond 13u30 zijn tegenstander voor de play-offs van de Europa League. Het wordt één van deze vijf ploegen: Maritimo (Por), Rode Ster Belgrado (Ser), AEK Athene (Gri), Osijek (Kro) of Shkëndija (Mac).
Link naar opmerking
Deel via andere websites

He @Simonsav Wat was dat Brugge vreselijk matig zeg tegen IBB. Zat echt niks in, hoe komt dat toch? Basaksehir heeft ook wel een hele goede ploeg en trainer moet ik erbij zeggen. Maar hadden echt geen kind aan Brugge terwijl op voorhand je zou zeggen 50/50. Thuis bij jullie nog Denswil met 2 vrijetrappen die je redt anders was het toen al beslist. Wat vond jij van Basaksehir? Adebayor was koning, net als de 37 jarige Emre.
Link naar opmerking
Deel via andere websites