Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Brattbakk:

Het is onvoorstelbaar dat ze die kerel bij elke nieuwe trainer IRL terug als 1ste keeper opstellen. Het is ook elke keer met hetzelfde gevolg. Ik denk dat wanneer je een compilatie maakt van al die zijn fratsen die al punten gekost hebben, je ervan versteld staat hoeveel dat er al zijn. Nu is het de 1ste match van het seizoen, degelijke prestatie van het kleintje uit de Oostkantons maar hij geeft persoonlijk al direct 2 punten weg. Heel de match door was het al billen knijpen als er achteraan gevoetbald werd en hij mee betrokken werd. Het zat er eigenlijk al heel de tijd aan te komen.

En dat met vermoedelijk 3 dalers op 16 ploegen...

Yep, het is weer vertrokken. De uitleg op maandag van de scheidsrechterbaas wordt weer lachen, gieren, brullen om het toch maar enigszins te kaderen dat het toch niet zo'n grote missers zijn...

Vorig seizoen speelden ze met momenten erg goed. Alleen de aderlating door het vertrek van Onuachu is op het slechts mogelijke moment gebeurd. Had nooit in het midden van het seizoen mogen doorgaan en dat heeft de ploeg echt gekortwiekt. 

Ik dacht dat ze daar een beetje van hersteld zouden zijn maar die match tegen Servette geeft op dat vlak niet veel vertrouwen :classic_unsure:

Nu moeten ze tegen Olympiakos en mogelijk zijn die zelfs beter dan de Zwitsers. Mochten ze uitkomen in de Conference League vermoed ik dat dat totaal niet is wat ze voor ogen hadden en dat kan wel eens veel verschil maken qua uitgaande transfers tegen het einde van de mercato. Voelt een beetje aan als in de eigen voet geschoten hebben.

Zag hem nu voor het live.... Niet best. Publiek zong bij ereronde ook voor Moser maar die deed handgebaar van niet doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 31-7-2023 om 11:01 zei Lensherr:

Omdat ik wel een terugkeer van Onuachu verwacht en een toptrainer. Heeft ook elke reeks in Belgie gewonnen behalve de Jupiler Pro League. Daarnaast lijkt de kern zelfs tot nu toe nog sterker dan vorig seizoen met Fadera, terugkeer van Oyen, Galarza...

Galarza stelt me enorm teleur en Oyen heeft terug tijd nodig.. Moet herdebuteren. Jammer dat Fadera wat last ondervindt en morgen tegen Eupen er niet bij zal zijn.

@Brattbakk probleem bij Genk blijft vooral de linksback positie (weer in de rug gepakt bij doelpunt 2-2) en diepte op het middenveld. Galarza mag goede voeten hebben, maar die kerel heeft het verstand van een achtergestelde goudvis (zie de fout die aanleiding geeft tot afgeweken vrije trap doelpunt).

Het feit dat Genk uitgeschakeld is in de UCL-voorronde door Servette is een drama. Maar wie de wedstrijd net als ik gezien heeft, kan enkel concluderen dat als die match 100x opnieuw gespeeld mocht worden dat Genk 95x de kwalificatie zou hebben afgedwongen. Moeten niet dramatiseren. Als Genk gewoon blijft doordoen waar ze achter de schermen mee bezig waren en het spel spelen dat ze normaal doen, zie ik in Genk-Eupen qua spelbeeld een kopie van RWDM-Genk van afgelopen speeldag.

Olympiakos wordt een pittige.. Keek uit naar een tripje Glasgow, maar ga niet 2x op één vakantie richting Griekenland nu :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-8-2023 om 19:43 zei Glenn08:

Qua budgettering zal het niet zoveel verschil maken gok ik, aangezien ze nooit rekenen op prijzengeld. En het halen van de groepsfase van de CL was sowieso heel moeilijk geweest.

Budgettair vermoedelijk niet maar het hangt er toch wel een beetje vanaf welke spelers er al dan niet aan boord willen blijven dan. CL halen zag ik nu ook niet direct gebeuren maar deze ronde overleven gezien het verloop had toch wel gemoeten. En dan was Europees voetbal al verzekerd. Nu nog steeds grote kans uiteraard maar toch altijd beetje oppassen.

12 uur geleden zei Gnolfdolf:

Galarza stelt me enorm teleur en Oyen heeft terug tijd nodig.. Moet herdebuteren. Jammer dat Fadera wat last ondervindt en morgen tegen Eupen er niet bij zal zijn.

@Brattbakk probleem bij Genk blijft vooral de linksback positie (weer in de rug gepakt bij doelpunt 2-2) en diepte op het middenveld. Galarza mag goede voeten hebben, maar die kerel heeft het verstand van een achtergestelde goudvis (zie de fout die aanleiding geeft tot afgeweken vrije trap doelpunt).

Het feit dat Genk uitgeschakeld is in de UCL-voorronde door Servette is een drama. Maar wie de wedstrijd net als ik gezien heeft, kan enkel concluderen dat als die match 100x opnieuw gespeeld mocht worden dat Genk 95x de kwalificatie zou hebben afgedwongen. Moeten niet dramatiseren. Als Genk gewoon blijft doordoen waar ze achter de schermen mee bezig waren en het spel spelen dat ze normaal doen, zie ik in Genk-Eupen qua spelbeeld een kopie van RWDM-Genk van afgelopen speeldag.

Olympiakos wordt een pittige.. Keek uit naar een tripje Glasgow, maar ga niet 2x op één vakantie richting Griekenland nu :P 

Ja, klopt natuurlijk dat ze gewonnen moesten hebben en dat normaal ook bijna altijd het geval was geweest.

Ze hebben absoluut een goeie ploeg. Hopelijk levert het dus alleen geen problemen op omtrent spelers die al dan niet willen blijven des te lager ze op de Europese ladder actief zijn. Denk dat het daar nog om zal gaan tijdens deze mercato.

In de competitie zie ik niet direct problemen of moeilijkheden. Met RWDM en Eupen hebben ze natuurlijk wel een start tegen de in principe mindere goden. Maar ook tegen de betere clubs gaan ze er wel staan, denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Gnolfdolf:

Die jongen komt uit Argentnie waar je nog geen fout tegen krijgt voor iemand te vermoorden op het veld. Komt helemaal goed als hij het hoofdje erbij houdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Lensherr:

Als Genk prijzen wil halen of groepsfase van iets Europees wil halen mag het toch wel werken aan die verdediging. Het ligt altijd totaal open in de omschakeling.

Mocht die bal 2-3 keer minder hoog botsen in de omschakeling was Nuhu telkens 1v1 met doelman gekomen inderdaad. Zeker met zijn snelheid, speelt echt een prima wedstrijd trouwens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mercier kan nog altijd heel aardig voetballen! 

9 uur geleden zei cimbomcu:

Bij Union alweer Eckert met de winnende, de Duitse spits die toch niet echt indruk maakte bij Excelsior in Nederland.

Vorig jaar bij Union ook niet (en nu ook nog niet echt, maar staat wel 2x op de goede plaats).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei FlyD:

Mercier kan nog altijd heel aardig voetballen! 

Vorig jaar bij Union ook niet (en nu ook nog niet echt, maar staat wel 2x op de goede plaats).

Heb zo het gevoel dat als ze Boniface en Teuma nog hadden nu met Blessing, dat ze het nog beter deden dan de voorbije seizoenen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@TomFsoccer Morgen mogen we weer genieten van de onnavolgbare straatdribbels en magische schijnbewegingen van onze Deense Messi die zal spartelen op het kunstgrasveld van Sint-Truiden en zijn paars-witte ploegmakkers op sleeptouw zal nemen als een echte leider. Elke keer uitwijkend naar zijn linkervoet alsof de tegenstander niet weet wat hij zal doen. Op zoek naar een verfijnde pas naar de uithoeken van Dayo Wasabi Stayen of een fluwelen trap wanneer hij met sierlijk voetwerk richting links zijn tegenstander naar het duister laat happen, terwijl ploegmaats druk aanwijzingen geven om de bal aangespeeld te krijgen, maar dan de bal tegen hun achterwerk krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lensherr:

@TomFsoccer Morgen mogen we weer genieten van de onnavolgbare straatdribbels en magische schijnbewegingen van onze Deense Messi die zal spartelen op het kunstgrasveld van Sint-Truiden en zijn paars-witte ploegmakkers op sleeptouw zal nemen als een echte leider. Elke keer uitwijkend naar zijn linkervoet alsof de tegenstander niet weet wat hij zal doen. Op zoek naar een verfijnde pas naar de uithoeken van Dayo Wasabi Stayen of een fluwelen trap wanneer hij met sierlijk voetwerk richting links zijn tegenstander naar het duister laat happen, terwijl ploegmaats druk aanwijzingen geven om de bal aangespeeld te krijgen, maar dan de bal tegen hun achterwerk krijgen.

Kenner. Ik kijk er naar uit! Heb de lading bier al koud gezet, dat heeft een verbloemend effect in het uitgaan wie weet ziet zijn/hun voetbal er zo ook mooier uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei TomFsoccer:

Kenner. Ik kijk er naar uit! Heb de lading bier al koud gezet, dat heeft een verbloemend effect in het uitgaan wie weet ziet zijn/hun voetbal er zo ook mooier uit.

Wat is die Ito van STVV goed zeg :<. Ook al is het tegen mijn club maar ik zie die echt graag voetballen

Link naar opmerking
Deel via andere websites