Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

We zullen wel zien. Erger dan wat het de voorbije maanden was, kan al niet... Het probleem is echt niet dat er geen kwaliteit in onze kern zit, maar het komt er gewoon niet uit. Geen beleving, vechtlust, niets. Laat dat nu net zijn wat die twee mannen wél kunnen bijbrengen.

Zou verschrikkelijk zijn om dit jaar te zakken, zuur & een serieuze aderlating voor al het harde werk dat hier geleverd is sinds 2002-2003. Net in het jaar dat het stadion wordt vernieuwd en er ongelofelijk veel kapitaal naar het sportieve gaat.

Wel kwaliteit zul je bedoelen. :D

De kern van Mechelen hoort toch mee te doen om de zesde plek vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet je niet proberen te verklaren, is gewoon een vast recyclage clubje van trainers met Van Wijk, Jacky Mathijsen, Bob Peeters, etc etc

Klopt, maar dat er clubs in blijven geloven dat ze met die mannen vooruit kunnen, is toch redelijk onverklaarbaar

Wij hebben vorig jaar ook geprobeerd met Vanderbiest, "de Belgische Simeone", gelukkig net op tijd de laan uitgestuurd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was het dus toch niet :D

gyeD0hQ.png

Ja idd. Niet dat dat het beter maakt :D Puntje thuis tegen Gent met een beetje meeval, hopelijk kunnen we morgen op Charleroi ook punten scoren. De belangrijkste matchen komen sowieso pas nadien, thuis tegen Waasland en naar Kortrijk en Genk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ferrera heeft vorig seizoen gewoon het maximum uit de kern van Mechelen gehaald denk ik. Daardoor zal er wel wat overschatting zijn geweest naar dit seizoen toe, beetje zelfde als bij ons met de kwartfinale EL.

Men had beter Ferrera gehouden, dan was het zover waarschijnlijk niet gekomen.

bewerkt door Jaspeeer123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel kwaliteit zul je bedoelen. :D

De kern van Mechelen hoort toch mee te doen om de zesde plek vind ik.

Zwakke kern, en onevenwichtig. Coosemans uitstekende keeper, Kolovos nu pas op niveau na kruisbandblessure... Rest is eigenlijk allemaal brol. Bandé ook ferm teruggezakt na transfer, amai

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een support vandaag ADK, zo een team mag toch niet zakken... Tot lang na de match indrukwekkende gezangen, spelers van Moeskroen en Rednic zelfs diep onder de indruk & hevig applaudisserend. Ons team nog teruggekomen uit de catacomben en hun truitje afgegeven. Zo zuur dit allemaal, zo onverdiend voor de supporters, voor het harde werk dat er geleverd is sinds 2002-2003. Nog 6 finales en hopen dat Eupen het laat afweten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ga je nu nog punten halen, dat lijkt mij de vraag. Onder enkele dagen van Wijk was het beter met vooral in het begin enkele opvlakkeringen. Maar met de fouten die Moeskroen maakte en de kansen die wij kregen (dan denk ik terug aan de twee voor open doel) lijkt het mij erg onwaarschijnlijk dat wij buiten Eupen thuis en Beveren thuis nog een overwinning kunnen boeken. Ondanks ik er niet echt meer in geloof zal ik elke thuiswedstrijd nog aanwezig zijn en vocaal alles nog geven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pardon? :cab:

Als je ziet hoeveel ploegen er op een handvol punten van de zesde plaats staan, Mechelen zou daar toch altijd moeten tussen staan mijn inziens. Sint-Truiden staat 6e, WB 8e, Kortrijk 9e, alsof die ploegen zoveel beter zijn dan KV.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begin eindelijk te geloven dat we play-off 1 kunnen halen, ondanks de ietwat teleurstellende 3/9 tegen Club, Gent en Charleroi. Eigenlijk hadden we daar eenvoudig 6/9 kunnen halen. Gisteren op Charleroi ook weer een topprestatie afgeleverd, hadden kansen genoeg om er 1-2 van te maken maar dan valt die rode kaart. Goed dat Corryn hem pakt hoor, anders was het 2-1. Met 9 man uiteindelijk niet meer in de problemen gekomen, zegt ook wel wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een support vandaag ADK, zo een team mag toch niet zakken... Tot lang na de match indrukwekkende gezangen, spelers van Moeskroen en Rednic zelfs diep onder de indruk & hevig applaudisserend. Ons team nog teruggekomen uit de catacomben en hun truitje afgegeven. Zo zuur dit allemaal, zo onverdiend voor de supporters, voor het harde werk dat er geleverd is sinds 2002-2003. Nog 6 finales en hopen dat Eupen het laat afweten...

Je zegt het goed, de supporters zijn absoluut 1e klasse (en PO I)-waardig, maar die reacties van: 'kwaliteit genoeg' zijn m.i. niet meer van toepassing. Als je 6!! matchen op rij niet scoort, is er niet genoeg kwaliteit. Het vertrouwen is zoek uiteraard, maar ook dat is een onderdeel van het begrip 'kwaliteit'. Zou liever ook een ploeg als Eupen of Moeskroen zien zakken, maar KVM is wel gewoon de slechtste ploeg op dit moment. Al moet ik zeggen dat Lokeren wel de zwakste ploeg is die ik dit seizoen live bezig gezien heb, maar die zijn wel komen winnen bij ons.

Ik begin eindelijk te geloven dat we play-off 1 kunnen halen, ondanks de ietwat teleurstellende 3/9 tegen Club, Gent en Charleroi. Eigenlijk hadden we daar eenvoudig 6/9 kunnen halen. Gisteren op Charleroi ook weer een topprestatie afgeleverd, hadden kansen genoeg om er 1-2 van te maken maar dan valt die rode kaart. Goed dat Corryn hem pakt hoor, anders was het 2-1. Met 9 man uiteindelijk niet meer in de problemen gekomen, zegt ook wel wat.

9/18 halen en we zijn er sowieso bij. Na dit drieluik, slechts 1 punt verloren op de 7e. Ik begin er ook echt in te geloven dat het gaat lukken. We staan er sinds speeldag 2 of 3, dus we verdienen het gewoon.

bewerkt door Michiel RAFC
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als we straks winnen van W-B, nemen we toch een serieuze optie op PO I. 9/18 halen en we zijn er sowieso bij imo. Zou moeten lukken, zonder Morioka en Seck, maar Antwerp wint zelden een match gemakkelijk.

Ja, of je verliest en bijna alle ploegen vlak achter jullie winnen ;c

Damn dit gaat heerlijk spannend worden. Zie dat jullie 2 volgende uitmatchen Kortrijk en Genk zijn :D mooi man. Rechtstreekse duels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt he :cab: Nog 6 ploegen voor 2 plaatsen. We gaan het echt nog missen vrees ik.

Ik zou Gent ook nog niet zeker rekenen hoor, die spelen ook nog tegen Genk, STVV en Beveren, als ze daar 3x verliezen kunnen ze er ook nog uitliggen.

bewerkt door Glenn08
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik reken ze wel zeker. Zijn fundamenteel gewoon heel sterk, heb ze nu laatste weken een paar keer zitten kijken o.a. tegen Antwerp en Club en gaan enorm moeilijk te kloppen zijn, laat staan dat ze nog 3x zouden verliezen. Al helemaal tegen STVV :cab: die zijn volledig aan het instorten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik reken ze wel zeker. Zijn fundamenteel gewoon heel sterk, heb ze nu laatste weken een paar keer zitten kijken o.a. tegen Antwerp en Club en gaan enorm moeilijk te kloppen zijn, laat staan dat ze nog 3x zouden verliezen. Al helemaal tegen STVV :cab: die zijn volledig aan het instorten.

Klopt wel ze lijken heel sterk te zijn, maar je weet natuurlijk nooit, vooral niet in deze competitie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites