Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Haha, wat is dat toch met Anderlecht en lotingen, krijgen altijd de meest lelijk of onhaalbare (of allebei) ploegen. Nu weer tegen Zenit, tsja

Gent-Tottenham wel hele mooie matchup, je gaat er wel uit wss, maargoed, mooie affiche

Astra-Genk mja, moet je altijd doorgaan, maar ook lelijke loting wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11/2 Liverpool (U)

16/2 AA Gent (U)

18/2 FA Cup 5e Ronde

23/2 AA Gent (T)

25/2 Stoke (T)

Heb eens even zitten kijken en dit is het schema van Spurs rond die twee wedstrijden tegen Gent. Ik verwacht in ieder geval een zwaar geroteerd team. Niet dat Gent dan plots favoriet is, maar met wat geluk zit er wel iets in denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Exact, ik denk dat je zeker kans hebt. Vergeet ook niet dat de Engelse teams in Europa vaak uit een ander vaatje moeten tappen dan men gewend is. Als Tottenham inderdaad met een B-ploeg op het veld stapt (wat volgens mij langzamerhand gewoon een vorm van indekken aan het worden is) kan Gent wellicht wel verassen.

Prachtige loting, sportief onhaalbaar maar goed, je mag op Wembley gaan spelen. En die uitmatch op Wembley wordt dan nog de 100ste Europese wedstrijd in de clubgeschiedenis... Prachtig.

Huhu, ik denk niet er veel mensen op af zullen komen. EL-wedstrijdje tegen een ''onbekende club'' uit België, nee daar voelen ze zich veel te goed voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maes:wall::wall::wall:. Ik erger me rot aan die gast.

Zei het gisteren nog in het stadion: "Maes gaat niet wisselen voor minuut 60." Et voila, gisteren eerste wissel in minuut 68! Terwijl we al vanaf de rust achterstonden. Die wissel was dan ook nog eens een LB voor een LB:wall::wall::wall:

En nog niet eens alle drie de wissels doorvoeren he. Bol hem matige trainer.

Gelukkig kreeg hij een fluitconcert toen hij Trossard wisselde voor Buffel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maes:wall::wall::wall:. Ik erger me rot aan die gast.

Zei het gisteren nog in het stadion: "Maes gaat niet wisselen voor minuut 60." Et voila, gisteren eerste wissel in minuut 68! Terwijl we al vanaf de rust achterstonden. Die wissel was dan ook nog eens een LB voor een LB:wall::wall::wall:

En nog niet eens alle drie de wissels doorvoeren he. Bol hem matige trainer.

Gelukkig kreeg hij een fluitconcert toen hij Trossard wisselde voor Buffel.

Lag wel aan de basis van de gelijkmaker :LO:

Link naar opmerking
Deel via andere websites