Jump to content

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Recommended Posts

Wat is dat met Gent vandaag zeg :cab: wat een geklungel

Is al een hele tijd zo... Winterstop mocht echt niet langer op zich laten wachten. Verdediging is een ramp geworden, terwijl Mitrovic in 2015 echt een beest was. Die is compleet ineengestuikt erna... En Nielsen, tja... Tijd om het kampioenenjaar te vergeten en wat gevestigde waarden te vervangen, sommigen hebben echt teveel op die titel geteerd.

Verdediger, middenvelder en snelle pocketspits erbij in januari als het even kan.

Gent was inderdaad, zeker eerste helft, gewoon lachwekkend zwak. Vond Genk daarentegen wel leuk frivool spelen, Pozuelo klasse en als Buffel zelfs heerlijk speelt kon het bijna niet mis. Zonde van de vele gemiste kansen en aderlating van Karelis, die zal flinke tijd eruit liggen.

Die goal van Buffel trouwens terecht afgekeurd? Was mij onduidelijk.

Lachwekkende vertoning op verplaatsing voor de zoveelste keer.

Geen drie kansen bij elkaar gevoetbald krijgen terwijl je 80' tegen 10 man speelt. Inspiratieloos gehandbal, meer niet.

Dringend nood aan een kwalitatieve injectie op de backs en op het middenveld. Mladenovic is al binnen gehaald, maar een RB en een CM zijn nog veel belangrijker.

Bon, voor het zoveelste jaar op rij lopen we weer achter de feiten aan en moeten we het al hebben over 'mathematisch kan het nog'. Triest.

Om bij Zweedse spitsen te blijven: Anderlecht huurt Isaac Kiese Thelin van Bordeaux. Atletische jongen, maar vraag me af of hij nou zo dodelijk is voor de goal dat je er kampioen mee wordt. Kan opzich op alle posities voorin uit de voeten, maar ik begreep dat hij voor de spitspositie komt.

Edited by PJHoutman

Om bij Zweedse spitsen te blijven: Anderlecht huurt Isaac Kiese Thelin van Bordeaux. Atletische jongen, maar vraag me af of hij nou zo dodelijk is voor de goal dat je er kampioen mee wordt. Kan opzich op alle posities voorin uit de voeten, maar ik begreep dat hij voor de spitspositie komt.

Is ook maar een back-up he. Teo is zowat de dodelijkste spits van de laatste 10 jaar in België denk ik.