Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Recommended Posts

Alsof Club ooit al likeable is gewoon voor niet-Club fans :cab: als we ons daar al zouden moeten van gaan aantrekken

Bwoa, op zich zijn er wel heel wat spelers bij jullie die ik wel weet te pruimen (Denswil, Engels, Refaelov, Izquierdo en co), maar nu is het echt wel een ploeg vol hatelijke etters aan het worden.

Verklaren dat de wintermercato van levensbelang is, een budget van 10 miljoen euro voorzien... en dan afkomen met een 27-jarige Serviër die bij een laag geklasseerde ploeg in eigen land staat en wiens enige buitenlandse ervaring een ploeg uit Macedonië is... :moop:

De transfers de laatste jaren...

De transfers de laatste jaren...

Onwaarschijnlijk hoe dat transferbeleid bij Gent nergens wordt aangepakt door de pers eigenlijk. Je leest overal artikels over de slechte transfers van Anderlecht of Standard (niet onterecht, daar niet van). Maar wat daar in Gent allemaal de revue passeert bij Bayat is pas echt ongezien.

Ach, dat zeiden jullie ook over Vormer. Als hij dat niveau haalt is het sowieso een versterking voor Club.

Ik niet en ik ben de voetbalkenner. Altijd een fan geweest van hem, was echt een geweldige speler bij Roda en enorm onderschat in Nederland.

Immers gaat dat niveau never nooit niet halen. Het wordt wel comedycapers voor jullie met alle kansen die hij mist.

Edited by Pino

Onwaarschijnlijk hoe dat transferbeleid bij Gent nergens wordt aangepakt door de pers eigenlijk. Je leest overal artikels over de slechte transfers van Anderlecht of Standard (niet onterecht, daar niet van). Maar wat daar in Gent allemaal de revue passeert bij Bayat is pas echt ongezien.

Vroeger was een blik onbekende buitenlanders opentrekken in de hoop dat er een witte merel tussen zit de enige optie, maar als je de stap naar de top wilt zeggen mag dat wel eens stoppen en moet er gericht gezocht worden. Bayat is verschrikkelijk, maar tevens ook de makelaar van Hein... Hopelijk gooien ze hem buiten na het Hein tijdperk, al is dat ijdele hoop.

Hopelijk slagen ze er wel in Trebel binnen te halen, of hebben ze daarvoor tenminste een goed B-plan op die positie.

Edited by Messidona

Ik niet en ik ben de voetbalkenner. Altijd een fan geweest van hem, was echt een geweldige speler bij Roda en enorm onderschat in Nederland.

Immers gaat dat niveau never nooit niet halen. Het wordt wel comedycapers voor jullie met alle kansen die hij mist.

Idd. Die kan echt niet voetballen.

Mist wellicht wat wedstrijdritme, maar was vorig jaar belofte van het jaar in de Spaanse tweede klasse. Speelde ook tegen jullie in Europa?

Anyway, liever zo een transfers dan transfers a la Buyens/DeCamargo.

Christian Santos zou trouwens ook op komst zijn.

Jep, herinner me er niet echt veel van. Enige die me toen echt opvielen waren Sisto, Radoja en Pablo Hernandez.