Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Recommended Posts

Lasse Nielsen weg bij Gent, die zitten sowieso toch al niet erg dik in de verdedigers?

Dat valt best mee, hoor.

Mitrovic, Asare, Gershon, Taravel, Troost-Ekong en dan Horemans die komt piepen. Zie de transfer van Nielsen nu niet echt als een verlies..

Troost-Ekong heeft twee seizoenen in Noorwegen gespeeld, deed het daar uitstekend. Is daar zelfs kapitein geweest en met Nigeria brons gewonnen op de Olympische spelen afgelopen zomer. Wouden hem al in de zomer terug halen maar het huurcontract liet dat niet toe. Dat ze Nielsen laten gaan zal wel tonen dat ze enorm geloven in die Troost-Ekong. In principe is er dus geen man minder, ook omdat Hein nog al lovend is over oa. De Smet uit de jeugd, is een linksvoetige verdediger. Al mogen ze best een nieuwe sterke verdediger gaan aankopen voor mijn part, Gershon en Mitro waren ook niet echt top afgelopen maanden.

Jammer dat Nielsen zo weg gaat in de winter, had als titularis van de kampioenenploeg een mooier afscheid verdiend. Hopelijk krijgt hij dat nog.

Oh? Volgens mij niet.

Scoorde daar toch met de ogen dicht, toch?! Dan kun je moeilijk zeggen dat hij niet meeviel... Nielsen was ook zogezegd een duts van een degradatieploeg maar viel goed mee, zijn occasioneel foutje tot daar aan toe maar puur defensief gewoon goed. Troost is nu ook al even weg uit Nederland he, twee seizoenen goed gespeeld in Noorwegen wat interesse uit Engeland en Duitsland opleverde. Gisteren was hij degelijk, ik zou er graag nog wel een sterke verdediger zien bijkomen.

Iedereen verwachtte meer van Troost Ekong dan die bracht. Kwam toch als talentvolle speler van Spurs naar Nederland, speelde een tijdje zelfs niet bij Dordrecht en dan maak ik er een opmerking over en krijg je daar de rare vergelijking met Vleminckx :cab: Die nooit is meegevallen, scoorde als een hele matige speler een seizoen veel voor een goed draaiend NEC meer niet.

Twee uitwedstrijden op rij een resulaat halen :clap: En twee keer moeten winnen eigenlijk. Dat heeft Maes in zijn 2 jaar nooit gedaan. Fan van Albert, die man durft tenminste dingen proberen. Eerste twee wissels al voor minuut 65 opgebruikt. Hallelujah. Verademing t.o.v. Maes.

Berge topper in wording. Malinovsky en Pozuelo erbij en we hebben een heel goed middenveld.

Liefst nog een extra targetspits.